فروش بذر یولاف با عملکرد بالا

جو دوسر

کدام مجموعه در کشور شرایط مناسب فروش بذر یولاف با عملکرد بالا را در اختیار خریداران قرار می‌دهد؟ آیا با عملکرد یولاف در هکتار آشنا هستید؟ به طور کلی عملکرد یولاف و جو دوسر در کشور به چه مواردی بستگی دارد؟ چه نکاتی را در حین کشت و برداشت محصولات باید در نظر بگیریم که بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنیم؟ به طور کلی چند نوع یولاف در بازار وجود دارد؟ برای آشنایی با برترین مجموعه عرضه کننده بذر یولاف در کشور، با ما همراه باشید.

خرید بذر یولاف

خرید بذر یولاف یکی از نکات قابل توجه برای کشاورزان و تولیدکنندگان یولاف و جو دوسر می‌باشد. به طور کلی این افراد خواهان بذر یولاف هستند که کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند در هکتار بیشترین عملکرد را از خود نشان دهد.

این بذر باید قیمت مناسبی را نیز به خود اختصاص دهد. در واقع به طور مستقیم و بدون واسطه به دست آن ها برسد. از نکات قابل توجه برای کشاورزان این است که با عقد یک قرارداد تضمین شده بذر یولاف را دریافت کنند و همچنین آموزش های لازم در رابطه با نحوه ی کشت این محصول به آن ها عرضه شود. به همین منظور شرکتی که بتواند تمام این ویژگی ها را برای افراد فراهم نماید بهترین و تخصصی ترین مجموعه عرضه کننده جو دوسر و یولاف در کشور خواهد بود.

جو دوسر

قیمت بذر جو دوسر و یولاف با عملکرد بالا

بذر جو دوسر و یولاف باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد تا بتواند به یک محصول سودآور تبدیل شود. این بذر باید عملکرد بالایی در هکتار داشته باشد و در عین حال قیمت مناسبی نیز به خود اختصاص دهد. به طور کلی بذر جو دوسر و یولاف یا به شکل وارداتی عرضه می‌شود و یا توسط تولیدکنندگان داخلی تولید می‌گردد. در این صورت قیمت های مختلفی نیز خواهد داشت. قیمت جو دوسر خارجی به دلیل هزینه های گمرک و واردات بیشتر از محصول ایرانی است.

کشاورزانی که در تناژ بالا خریدار بذر جو دوسر هستند بهتر است محصول ایرانی خریداری کنند که قیمت مناسب تری نیز برای این محصول پرداخت نمایند. از طرفی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تمام آنالیز های بهداشتی را بر روی بذر جو دوسر تولید شده خود انجام می‌دهد، در عین حال تمام آموزش های تخصصی در رابطه با نحوه کشت این محصول را با آن ها عرضه می‌کند.

در این صورت بیشترین عملکرد و سود دهی برای کشاورزان حاصل می‌شود. به طور کلی کشاورزان و تمام متقاضیان بذر جو دوسر و یولاف با عملکرد بالا برای استعلام قیمت این محصول می‌توانند با مشاوران و متخصصین این شرکت تماس بگیرند. این مجموعه بذر یولاف را بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

زمان کشت جو دوسر

به طور کلی جو دوسر یا یولاف یک محصول آسان برای کشت و تولید می‌باشد. اما اطلاعات تخصصی در رابطه با کشت این محصول از نکات قابل توجه است. زمان کشت جو دوسر بستگی به گرمسیر و سردسیر بودن منطقه دارد. به طور کلی بهترین زمان برای کشت جو دوسر در مناطق گرمسیر، تیرماه تا پایان مهرماه می‌باشد. همچنین در مناطق سردسیر به طور معمول اوایل بهار بهترین زمان برای کشت جو دوسر محسوب می‌شود.

جو دوسر به لحاظ احتیاج آبی شرایط متوسطی دارد و بهترین خاک برای کشت آن، خاک لومی است. در صورت داشتن اطلاعات تخصصی در زمینه زمان کشت جو دوسر، نحوه نگهداری و آبیاری آن و همچنین برداشت محصول می‌توان بهترین عملکرد به لحاظ سودآوری و میزان محصول را دریافت کرد.

جو دوسر

یولاف وحشی

یولاف وحشی یک گیاه یک ساله و همچنین تک لپه ای می‌باشد. برگ های این گیاه به رنگ سبز تیره است، به طور عمده با نام های جو دوسر پوچ، گندم کاهو و یولاف پوچ شناخته شده است. در یک نگاه کلی حضور یولاف وحشی در بین غلات باعث می‌شود، رقابت افزایش پیدا کند و در نهایت کیفیت و عملکرد محصول کاهش پیدا می‌کند.

یولاف وحشی یک نوع علف هرز محسوب می‌شود که شناخت آن اهمیت زیادی دارد تا بتوان آن را از گندم و جو تشخیص و در نهایت تفکیک کرد. لازم است بدانید که یولاف وحشی کاربردهای بسیار متنوع و مختلفی دارد. مهمترین مزیت های یولاف وحشی تقویت کننده بدن است. پس از آن در تولید برخی داروهای رفع کننده مشکلات جنسی استفاده می‌شود.

در طب سنتی از یولاف برای درمان اضطراب و حتی اضطراب حاد و بیماری های کلیوی استفاده می‌گردد و به طور کلی کاربرد های فراوانی در زمینه دارویی و صنعتی دارد. داروهای ترک اعتیاد فراوانی با استفاده از یولاف تولید می‌شود و به طور کلی یک تقویت کننده قوی برای بدن محسوب می‌گردد. از دیگر مزایای یولاف می‌توان به رفع مشکلات پوستی و خونی اشاره کرد و در نهایت استفاده از یولاف برای لاغری یک انتخاب مناسب است.

جو دوسر

عملکرد جو دوسر در هکتار

به طور کلی زمان کشت و برداشت جو دوسر با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک مختلف بر روی عملکرد نهایی جو دوسر در هکتار تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی میزان بذر جو دوسر مصرف شده در هکتار ۱۴۰ تا ۱۶۰ کیلوگرم می‌باشد و در نهایت محصول قابل برداشت، دو و نیم تن در هکتار خواهد بود. اما در صورتی که شرایط ایده آل و مناسب باشد این عدد به پنج تن نیز می‌رسد.

می‌توان نتیجه گرفت جو دوسر یک محصول سودآور با عملکرد بالا است و در صورتی که اطلاعات تخصصی در رابطه با نحوه کشت آن داشته باشیم، می‌توانیم بیشترین سود آوری و عملکرد را از طریق کشت جو دوسر به دست بیاوریم. نکته مهم دیگر در رابطه با بذر جو دوسر این است که تهیه آن نیز یک انتخاب مقرون به صرفه و مناسب است پس کشاورزان زیادی در کشور تمایل دارند جو دوسر را مورد کشت و تولید قرار دهند.

قیمت خرید تضمینی یولاف در کشور

کشاورزان با انتخاب یک محصول کشاورزی انرژی و هزینه خود را صرف تولید این محصول خواهند کرد، بنابراین شناخت یک مجموعه معتبر که بذر محصولاتی مانند جو دوسر را با قیمت مناسب و با عقد یک قرارداد تضمینی در اختیار آن‌ها قرار دهد بسیار مهم و حائز اهمیت است. همچنین کارخانه ها و صنایع تولیدی مختلف تمایل دارند یولاف را از یک مرکز متخصص با کیفیت بالا خریداری کنند.

شرکت ایلیا به عنوان بزرگترین و برترین فروشگاه عرضه کننده یولاف در کشور قیمت مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است و در نهایت شرایط بسیار مناسبی را برای خریداران به ارمغان می‌آورد. کافیست از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن:

 09156993847

09157121998
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *