مرکز یولاف در ایران و قیمت فروش ویژه

جو دوسر

یولاف غله ای سبوس دار و سرشار از مواد مغذی است. یولاف در ایران به تازگی مورد توجه قرار گرفته است و برای مصرف صبحانه بسیار رایج شده است. مرکز یولاف در ایران کدوم مرکز است ؟ قیمت فروش ویژه یولاف چگونه تعیین می شود ؟ یولاف مورد نیاز را چگونه می توان تهیه کرد؟

 انواع محصولاف یولاف و جو دوسر در ایران

یولاف در سال های اخیر در ایران دارای محصولات مختلفی می باشد. محصولات یولاف دارای سبوس و فاقد گلوتن هستند و برای افراد مبتلا به دیابت، سلیاک و کسانی که قصد کاهش وزن دارند بسیار مناسب است.

جو دوسر به علت داشتن منابعی غنی از فیبر باعث جلوگیری از بیماری های گوارشی نظیر یبوست می شود. مصرف روزانه و مرتب جو دوسر در بیماران سلیاکی و دیابت به درمان این بیماری ها کمک می کند.

جو دوسر کامل پوست گیری شده، این نوع جو دوسر به صورت کامل است و فقط پوست آن گرفته شده است.

این جو مانند دیگر محصولات سریع آماده نمی شود و مناسب افرادی است که در آشپزی باحوصله هستند می باشد. جو کامل را می توان در انواع آش، سوپ و . . . استفاده کرد. همچنین جایگزین مناسبی برای برنج می باشد.

بلغور جو دوسر، بلغور جو دوسر از ریز کردن جو دوسر پوست گیری شده به دست می آید، بلغور جو دوسر زودتر از جو پوست گیری شده پخته می شود و برای انواع غذاها و‌ سالاد ها قابل استفاده می باشد.

جو دوسر پرک، جو دوسر پرک پرکاربرد ترین نوع جو دوسر می باشد که به صورت ریز و درشت و فوری وجود دارد، جو دوسر پرک برای پخت زمان زیادی نیاز ندارد و به سرعت آماده می شود.

جو دو سر پرک برای وعده صبحانه بسیار مقوی و رایج است. یکی از دلایل محبوبیت جو دوسر پرک سریع آماده شدن است که بین گیاه خواران و ورزشکاران به خصوص بدنسازان مصرف بالایی دارد.

آرد جو دوسر، آرد جو دوسر از آسیاب دانه های یولاف به دست می آید.

این آرد دارای سبوس و فاقد گلوتن است و برای تهیه انواع محصولات غذایی مخصوصا مکمل های غذایی برای افراد دیابتی و بیماران سلیاکی استفاده می شود . مصرف آرد جو دوسر از ابتلا به بیماری های قلبی و عروق کرونر جلوگیری می کند. همچنین باعث پیشگیری از بروز انواع سرطان ها می شود.

جو دوسر به علت داشتن ماده ای خاص برای درمان خشکی و خارش پوست نیز بسیار تاثیر گذار است، محصولات بهداشتی و حمام تهیه شده از جو دوسر نظیر شامپو ها، ژل ها، لوسیون ها . . . تولید و در بازار موجود می باشد.

چای جودوسر برای تسکین درد آرتروز و رماتیسم بسیار موثر است چای یولاف هم چنین ارامش بخش و ادرار آور نیز می باشد. روغن جو دوسر یکی دیگر از محصولات جو دوسر می باشد که به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد برای محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

جو دوسر

قیمت جو دوسر در بازار

انواع قیمت جو دوسر در بازار یا مرکز یولاف توسط فاکتور های مختلفی تعیین می شود.

زیرا این محصول توسط شرکت های گوناگونی تهیه و پخش می شود. قیمت جو دوسر بستگی به ایرانی و خارجی بودن دانه، نوع بسته بندی، عمده یا جزئی بودن و . . . متفاوت است. برای اطلاع از قیمت جو دوسر می توانید از طریق سایت ایلیا و یا از طریق شماره های موجود در سایت مطلع شوید.

بلغور جو دوسر و یولاف را از کجا تهیه کنیم ؟

بلغور جو دوسر شکل فرآوری شده دانه یولاف می شود. جو دوسر پوست گیری شده توسط تیغه های تیز به قطعات کوچکتر تبدیل می شود و بلغور جو دوسر حاصل خواهد شد.

البته بلغور جو دوسر دارای مقادیر فراوانی فیبر، پروتئین، املاح معدنی و . . . می باشد. بلغور جو دوسر کلسترول پایینی دارد و مناسب برای افرادی است که از کلسترول بالا رنج می برند.

انواع بلغور جو دوسر را می توان در انواع آش، سوپ ، سالاد و . . . استفاده نمود. ترکیب بلغور جو دوسر با مایعات و مغزی جات یک صبحانه و یا میان وعده عالی و مقوی خواهد بود. بلغور جو دوسر با داشتن مقادیر فراوانی فیبر از گرسنگی و پرخوری جلوگیری می کند و یک سیری طولانی مدت ایجاد می کند.

بلغور جو دوسر برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند بسیار موثر است.

همچنین بلغور جو دوسر را در انواع فروشگاه های اورگانیک و هایپر مارکت ها می توان یافت. بلغور جو دوسر شرکت ایلیا مارکت یکی از با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار است.

برای تهیه و خرید بلغور جو دوسر می توانید از طریق سایت و شماره های قرار داده شده در سایت اقدام نمایید.

جو دوسر

قیمت فروش پرک درشت و ریز یولاف

پرک یولاف حاصل فرآوری دانه یولاف می باشد، پرک یولاف برای وعده صبحانه بسیار مصرف می شود. پرک درشت یولاف برای تهیه انواع گرانول ها، کوکی ها،‌ موسلی ها، پروتئین بار استفاده می شود.

یولاف درشت پرک برای تهیه انواع اوتمیل نیز به کار می رود. برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند یولاف درشت پرک توصیه می شود زیرا سبوس بیشتری دارد و در نتیجه مقدار فیبری بیشتری نیز دارد، فیبر باعث سیری طولانی در فرد می شود و از پرخوری جلوگیری می کند.

پرک ریز یولاف به دلیل اینکه خیلی سریع آماده می شود بسیار محبوب و مورد علاقه کسانی است که نمی خواهند زمان زیادی برای تهیه یک میان وعده مقوی و پر انرژی صرف کنند.

قیمت پرک درشت و ریز یولاف تفاوت چندانی باهم ندارد، شرکت ایلیا پرک ریز و درشت یولاف را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به علاقه مندان و‌ مشتریان عزیز ارائه می دهد.

برای اطلاع از قیمت فروش پرک ریز و درشت یولاف یا مرکز یولاف می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ایلیا کسب اطلاع کنید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *