قیمت نوشیدنی رژیمی یولاف برای تولید

جو دوسر

یولاف یکی از غلاتی است که برای تولید نوشیدنی های فراسودمند استفاده می شود، قیمت نوشیدنی های رژیمی یولاف را از چه طریق می توان مطلع شد؟ نوشیدنی های رژیمی یولاف چه خواصی دارند؟ نوشیدنی های یولاف مناسب چه کسانی است؟

با ما همراه باشید و در ادامه پاسخ این سوالات را دریافت خواهیم کرد.

اهمیت تولید محصولات فراسودمند با یولاف

یولاف یک غله کامل محسوب می شود و دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی است. در سال های اخیر مردم خواهان تولید محصولات فراسودمند هستد، این محصولات علاوه بر اینکه باعث رفع گرسنگی و تامین مواد مغذی بدن بشوند باعث‌ جلوگیری و بهبود بسیاری از بیماری ها نیز می شوند.

محصولات فراسودمند در ایران نیز تولید و عرضه می شود ،یکی از غلاتی که در تولید محصولات فراسودمند نقش دارد یولاف است. یولاف در بهبود و‌ جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی، دیابت ،چاقی و … نقش دارد. یک محصول غذایی فراسودمند علاوه بر خواص تغذیه ای باید از نظر کیفیت شامل رنگ، طعم، بو نیز باشد .

کاربرد های یولاف در صنایع غذایی کشور

یولاف یکی از غلاتی است که در تولید محصولات غذایی برای افزودن به ارزش غذایی و‌ خواص سلامتی زایی افزوده می شود. یولاف در صنایع غذایی کشور جایگاه ویژه ای دارد و در انواع محصولات به کار برده می شود، در ادامه بخشی از کاربرد های یولاف در صنایع غذایی را نام خواهیم برد :

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • محصول تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • انواع تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • انواع تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • انواع کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • انواع کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمیجو دوسر

تولید نوشیدنی های رژیمی با یولاف

یولاف دانه ای است که می توان از آن نوشیدنی های فراسودمند تولید کرد. یولاف با دارا بودن مقادیر زیادی سبوس در کاهش وزن و تناسب اندام موثر است از این رو و با دارا بودن فیبر می توان از یولاف نوشیدنی های رژیمی تولید کرد.

کارخانه جات تولیدی نوشیدنی های رژیمی می توانند یولاف مصرفی خود را از مجموعه ایلیا که تولید کننده مستقیم دانه یولاف در ایران و همچنین وارد کننده این دانه می باشد تهیه کنند.

شرکت ایلیامارکت آمادگی همکاری با کارخانه جات تولیدی  نوشیدنی های رژیمی را دارا است. محصول ارائه شده در این مرکز کیفیت مناسب دارد و از آنجا که تولید کننده می باشد قیمتی مقرون به صرفه دارد. این مجموعه برای جلب اعتماد آنالیز کیفی و‌ کمی محصول را در اختیار کارخانه جات تولیدی قرار داده و آمادگی تامین بلند مدت یولاف این کارخانه جات را دارا است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با مجموعه ایلیا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فروش پرک فوری صبحانه یولاف

پرک یولاف شکل فرآوری شده دانه های یولاف است که با تکنولوژی خاصی تبدیل به پرک یولاف می شود . پرک فوری صبحانه یولاف که یکی از پرطرفدار ترین محصولات یولاف می باشد به صورت تولید داخل و وارداتی به فروش می رسد. خرید پرک فوری صبحانه یولاف به صورت عمده و در تناژ بالا و خرد به صورت کیلویی و بسته بندی عرضه می شود.

یکی از دلایل محبوبیت پرک فوری صبحانه، سریع آماده شدن آن است. پرک فوری صبحانه یولاف در انواع فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی به فروش می رسد. در هنگام خرید این محصول به علامت سیب سلامت و‌ مجوز های بهداشتی، یکنواخت و یک دست بودن محصول، نبود خار و‌ خاشاک و اشیا اضافه و‌ … توجه نمایید.

جو دوسر

خرید دانه با پوست و بدون پوست یولاف

یولاف کامل با پوست و‌ بدون پوست در تولید مالت نوشیدنی ها بسیارکاربرد دارد. دانه های یولاف با پوست ، معمولا برای مصارف انسانی کاربرد ندارد زیرا جویدن آن سخت است. جو دوسر بدون پوست فقط پوسته جدا شده و برای تهیه انواع سوپ، غذا و … کاربرد فراوانی دارد.‌

فروش دانه با پوست و ‌بدون پوست یولاف در کشور به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد و خریداران می توانند به صورت عمده و جزئی اقدام نمایند. خریداران این محصول باید به نکات مهمی توجه کنند و از مراکز معتبر خریداری کنند.

فروش آرد پروتئینی یولاف برای کارخانه جات

آرد پروتئینی یولاف برای اولین بار در مجموعه ایلیا تولید و عرضه شد. این آرد در راستای اهداف رسیدن به سبک زندگی سالم تولید شده است. آرد پروتئینی یولاف برای تهیه انواع محصولات بیکری نظیر کیک، کلوچه ، بیسکوییت ، محصولات لبنی ، محصولات رژیمی و … استفاده می شود.

کارخانه جات صنایع تبدیلی و کارخانه جات صنایع غذایی از خریداران عمده این محصول محسوب می شوند. از مواردی که برای کارخانه جات حائز اهمیت است ،شامل ارائه دادن یکسان آرد یولاف در هر پارت سفارش، عدم نوسانات قیمتی شدید ،ارائه دادن خدمت بلند مدت، امکان مرجوع محصول ، دارا بودن مجوزات بهداشتی  و . . . می باشد.

مجموعه ایلیا آمادگی همکاری و عقد قرار داد با مجموعه های خریدار آرد یولاف در سراسر کشور می باشد این مجموعه علاوه بر فروش محصولات خدمات مشاوره تخصصی را نیز انجام می دهد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود درسایت تماس حاصل نمایید.

جو دوسر

عرضه سبوس جو دوسر تناژ

سبوس جو دوسر خارجی ترین لایه جو‌ دوسر می باشد که دارای طرفداران خاص خود را دارد و کسانی که علاقه مند به کاهش وزن و تناسب اندام هستند از این محصول استفاده می کنند.

این سبوس جو دوسر درکشور به صورت ایرانی و وارداتی موجود می باشد که انواع وارداتی با توجه به هزینه های جانبی ،قیمتی بالاتر خواهند شد. سبوس جو دوسر در مجموعه ایلیا به صورت عمده و در تناژ بالا نیز تولید و عرضه می شود و این مجموعه اکثرا در حجم های عمده و تناژ فعالیت می کند.

البته سبوس تولیدی در این مجموعه استاندارد ها و‌ مجوز های بهداشتی را دارا است. عمده خریداران سبوس جو دوسر به صورت تناژ شرکت های پخش و بسته بندی هستند که سبوس جو دوسر را به صورت تناژ از مراکز معتبر خربداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی و به بازار عرضه می کنند.

علاقه مندان به خرید سبوس جو دوسر به صورت تناژ با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و علاوه بر مشاوره تخصصی ، درخصوص محصولات اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *