تولید و فروش محصولات دیابت با یولاف

یولاف یکی از غلاتی است که برای بیماران مبتلا به دیابت بسیار توصیه می شود. با پی بردن به خاصیت یولاف برای بیماران مبتلا به دیابت، شرکت های صنایع غذایی به سوی تولید و فروش محصولات دیابت با یولاف پیش رفتند و محصولاتی فراسودمند را تولید کردند.

اهمیت یولاف برای دیابتی ها

یولاف غله است که سرشار از فیبر می باشد فیبر موجود در یولاف بتاگلوکان است. بعضی از ارقام یولاف اصلاح شده مقادیر زیادی بتاگلوکان دارند که در درمان و پیشگیری از دیابت موثر می باشد.

یولاف دارای شاخص گلیسمی پایینی باشد و باعث کنترل قند خون می شود. سرعت هضم دانه یولاف پایین است و این امر باعث جلوگیری از افزایش سریع بالا رفتن قند خون می شود.

تولید محصولات رژیمی دیابت با یولاف

امروزه و با افزایش بیماران مبتلا به دیابت، کارخانه جات تولید کننده مکمل های غذایی، اقدام به تولید محصولات رژیمی با یولاف برای افراد دیابتی کرده اند. یولاف با خواص تغذیه ای ارزشمندی که دارا است از جمله منابع غنی از فیبر در درمان و جلوگیری از دیابت نوع دو موثر است.

تولید محصولات رژیمی این امکان را به بیماران می دهد که بدون دغدغه بالا رفتن قند خون محصولات رژیمی را مصرف کنند. کارخانه جات صنایع غذایی با خرید یولاف و استفاده آن در فرمولاسیون محصولات خود مواد غذایی جدید و رژیمی را، تولید و به بازار عرضه کنند.

کارخانه های تولید محصولات رژیمی با یولاف برای تهیه محصولات خود نیازمند یولاف با کیفیت، مرغوب و قیمت مناسب هستند. باتوجه به نوسانی بودن قیمت یولاف، این کارخانه جات باید یولاف مورد نیاز خود را از مراکز معتبری خریداری کنند که بتواند تامین محصولی خوب و‌ به موقع داشته باشد و قیمتی پایین که از نظر اقتصادی برای تولید کننده محصولات رژیمی به صرفه باشد.

شرکت ایلیامارکت در زمینه تولید و واردات یولاف فعالیت می کند و کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی برای بیماران دیابتی می توانند یولاف مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و‌ مشاوره تخصصی در زمینه کاربرد یولاف در تولید محصولات رژیمی افراد دیابتی و سفارش یولاف می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

جو دوسر

کارخانه های خریدار یولاف در ایران

تولید محصولات فراسودمند و دارای ارزش غذایی بالا، بسیاری از کارخانه جات و صنایع تبدیلی را ترغیب به استفاده از یولاف در تولید محصولات کرده است. یولاف به شکل مختلفی از جمله پرک یولاف، آرد یولاف، سبوس یولاف و . . . در کارخانه جات صنایع غذایی برای تولید محصولات کاربرد دارد. کارخانه جاتی از جمله :

  • شرکت های پخش و بسته بندی،
  • تولید جوانه جو دوسر،
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک،
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی،
  • تولید مکمل های ورزشکاران،
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی،
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی،
  • کارخانه ماکارونی و پاستا،
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی،
  • کارخانه لبنی،
  • کارخانه بیکری،
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی،

از خریداران اصلی یولاف هستند که به صورت عمده و تناژ بالا یولاف را برای تولید محصولات خود به کار می برند. کارخانه جات صنایع غذایی تامین یولاف مورد نیاز خود می توانند به مجموعه ایلیا که تولید کننده مستقیم و وارد کننده است، بسپارند و محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب به آنها تحویل داده شود . برای خرید و سفارش یولاف با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید .

تامین و فروش آرد یولاف رژیمی تناژ

آرد یولاف که از آسیاب دانه های یولاف به دست می آید، برای تولید محصولات رژیمی از جمله نان و محصولات بیکری، مکمل های چاقی و لاغری، تولید ماکارونی و پاستا و . . . کاربرد دارد. شرکت ها و کارخانه جاتی که از آرد یولاف رژیمی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند، آرد یولاف را به صورت تناژ و عمده خریداری می کنند.

کارخانه جات، یولاف مصرفی خود را از مراکز معتبری تهیه کنند که قدرت تامین بلند مدت داشته باشد، مجوزات بهداشتی و سیب سلامت را دارا باشد، کیفیت و ‌قیمتی تضمین شده داشته باشد، آمادگی عقد قرارداد بلند مدت را دارا باشد، هزینه های جانبی از جمله حمل و نقل کم باشد و . . .

جو دوسر

قیمت یولاف پرک فوری صبحانه انگلیسی

یولاف پرک فوری در داخل کشور به صورت تولید داخلی و وارداتی موجود می باشد. یکی از کشور هایی که پرک یولاف فوری صبحانه تولیدی آن به کشور وارد می شود انگلیس می باشد. تکنولوژی فرآوری پرک یولاف پیشرفته است و انگلیس پرک یولاف مرغوبی را دارد.

پرک یولاف فوری صبحانه انگلیسی در مراکز وارد کننده محصولات یولاف موجود است و به فروش  می رسد.

قیمت یولاف پرک فوری صبحانه انگلیسی نسبت به نمونه های داخلی قیمتی بالاتر خواهد شد و این نوع پرک یولاف برای کارخانه جات و افرادی که به صورت عمده یولاف پرک فوری را خریداری می کنند ، به صرفه نیست .

فروش یولاف ایرانی و وارداتی

یولاف موجود در ایران به صورت تولید داخل و وارداتی موجود می باشد و در مراکزی از جمله فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های زنجیره ای و . . . به فروش می رسد. یولاف ایرانی و وارداتی به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد و افراد و کارخانه جات با توجه به مقدار مورد نیاز و نوع کاربرد خود اقدام به سفارش یولاف ایرانی و وارداتی می کنند.

یولاف ایرانی و وارداتی از لحاظ ارزش غذایی تفاوتی ندارند. یولاف وارداتی قیمتی بالاتر از یولاف ایرانی دارد و برای کارخانه جاتی که در حجم بالا یولاف را خریداری می کنند، مقرون به صرفه نیست و خرید یولاف وارداتی برای مصارف خانگی مناسب است. شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی از خریداران اصلی یولاف در ایران هستند .

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *