مرکز خرید فروش جو دوسر سبوس‌دار فله

جو دوسر

آیا یک مرکز خرید فروش جو دوسر سبوس‌دار فله که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کند، در ایران وجود دارد؟ در کشور ما از سبوس جو دوسر در چه مواردی استفاده می‌شود و به لحاظ سلامتی چه خواصی دارد؟ چرا جو دوسر سبوس دار برای لاغری و رژیم های کاهش وزن، طرفداران زیادی دارد؟

کاربرد های سبوس جو دوسر در ایران

جو‌ دوسر در واقع همان پوسته خارجی دانه جو دوسر است که برای هضم غذا بسیار مناسب می‌باشد. با توجه به خواص ارزشمندی که دارد مانند پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن، فیبر و …  کاربردهای بسیار زیادی را در کشور ما به خود اختصاص داده است.

در طب سنتی، سبوس جو دوسر یک محصول ویژه محسوب می‌شود.

چرا که باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌گردد. همچنین به کنترل کلسترول خون و قند خون نیز کمک می‌کند و برای مبتلایان به دیابت گزینه مناسبی محسوب می‌شود. از طرفی برای قرارگیری در رژیم های لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروشگاه‌ها، هایپر مارکت و عطاری های زیادی در کشور وجود دارند که از خریداران سبوس جو دوسر می‌باشند و این محصول را عرضه می‌کنند.

به طور کلی کارخانه های صنایع تبدیلی، کارخانه های تولید غذاهای رژیمی و غذاهای آماده، تولیدکنندگان خوراکی‌های مختلف مانند کیک، شیرینی و نان و … از خریداران سبوس جو دوسر می‌باشند. پس می‌توان نتیجه گرفت در صنایع مختلفی می تواند قرار بگیرد و خواص غذای زیادی را منتقل کند.

فروش جو دوسر سبوس دار فله

جو دوسر محصول مقوی و سرشار از فیبر، ویتامین و پروتئین و سبوس می‌باشد. کارخانه و خریداران زیادی وجود دارند که می‌خواهند از جو دوسر سبوس دار در تولیدات خود استفاده کنند.

اما این محصول باید از یک مرکز متخصص خریداری شود، چرا که اگر به روش‌های غیر استاندارد فرآوری گردد سبوس و ارزش غذایی خود را از دست می‌دهد. همچنین این افراد به دنبال مراکزی می‌روند که جو دوسر سبوس دار را در زمان مناسب و در بسته بندی های بهداشتی عرضه کند.

پس هم کیفیت و بهداشت را مد نظر قرار می‌دهند و هم مسائل مربوط به قیمت. مجموعه ایلیا با داشتن کادری مجرب و متخصص فروش جو دوسر سبوس دار را در کشور در دست گرفته و به عنوان یک مجموعه پیشتاز محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را به شکل فله عرضه می‌کند.

همچنین این شرکت می‌تواند با عقد قرارداد جو دوسر سبوس دار را در درازمدت برای خریداران گوناگون تامین نماید. برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط با فروش این محصول می‌توانید از کارشناسان مجموعه ایلیا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

جو دوسر

 

خرید پرک جو دوسر ایرانی و وارداتی بسته بندی

جو دوسر پرک که محصولی محبوب می‌باشد، به شکل خام و پخته مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به مصرف بالای این غذای ارزشمند در جامعه، واردات گسترده‌ای نیز دارد.

این محصول به شکل ایرانی و وارداتی در بازار موجود است. شرکت ایلیا مارکت با جمع‌آوری برترین ارقام جو دوسر پرک محصولات بهداشتی با بسته بندی های مناسب را تهیه و عرضه کرده است. بنابراین امکان خرید محصولات منحصر به فرد ایرانی و وارداتی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

مضرات سبوس جو دوسر

جو دوسر یک محصول سرشار از ارزش غذایی است و می‌تواند ارزش غذایی زیادی را وارد بدن کند. اما همان‌طور که می‌دانید تمام مواد غذایی اگر به صورت بی‌رویه مصرف شوند می‌توانند باعث ایجاد مشکلاتی برای بدن شوند.

سبوس جو دوسر به طور کلی به جهت داشتن خواص غذایی زیاد مورد مصرف قرار می‌گیرد. اما در صورت زیاده روی در مصرف آن، برای برخی افراد باعث ایجاد حساسیت‌های گوناگون و نفخ می‌شود و گاها باعث به هم خوردن نظم اشتها نیز خواهد شد.

بنابراین اگر از افرادی هستید که طبع حساس دارید، به مرور استفاده از سبوس جو دوسر را وارد برنامه روزانه خود کنید. گفتنی است به طور کلی اگر سبوس جو دوسر در مجموعه های معتبر و متخصص مانند ایلیا تهیه شود و خواص غذایی خود را حفظ کند، موارد بسیار کمی دیده می‌شود که باعث ایجاد مشکل شود.

جو دوسر

طریقه مصرف و خواص سبوس جو دوسر برای لاغری و چاقی

سبوس جو دوسر برای رژیم‌های لاغری همیشه طرفداران خود را داشته است. از آنجایی که سرشار از فیبر می‌باشد و با ایجاد سیری طولانی مدت به کم خوری و کاهش وزن کمک می‌کند، به شکل انواع ترکیبات مختلف، نوشیدنی های جذاب و ترکیب در سالاد و سوپ و … وارد وعده غذایی افراد با رژیم های لاغری می‌شود.

اما گاها این محصول در رژیم های چاقی نیز قرار می‌گیرد. می‌توان گفت مصرف سبوس جو دوسر باعث چاقی نامناسب نخواهد شد، بلکه در رژیم های بدنسازی به ماهیچه سازی و عضله سازی کمک می‌کند و می‌تواند نتیجه بسیار مطلوبی را به‌همراه داشته باشد.

پس  افرادی که برای عضله سازی به سمت مصرف سبوس جو دوسر می‌روند، می‌توانند این غذای محبوب را در ترکیب با صبحانه های گوناگون و ماست و شیر و … مورد استفاده قرار بدهند و بهترین نتایج ممکن را در رژیم خود دریافت کنند.

‌ خرید و فروش دانه جو دوسر وارداتی برای شرکت پخش

شرکت های پخش محصولات و تولیدات کشاورزی را به صورت عمده خریداری می‌کنند و در بسته بندی های مختلف با وزن های مختلف، به بازار عرضه می‌کنند.

جو دوسر سبوس‌دار برای مصارف خانگی به شکل بسته بندی های مختلف عرضه می‌شود و خانواده‌ها بر حسب مصرفی که دارند نمونه‌های ایرانی و وارداتی را انتخاب می‌کنند. شرکت های پخش نیز انواع دانه جو دوسر را به شکل وارداتی تهیه می‌کنند و در بسته بندی های گوناگون به دست خریداران مختلف می‌رسانند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با خرید و فروش دانه جو دوسر وارداتی محصولی با کیفیت را به دست شرکت‌های پخش می‌رساند و در نهایت محصولی با کیفیت بالا و به صورت ارگانیک و بهداشتی به دست افراد خواهد رسید.

این مجموعه موفق شده است ارقام پر بازده جو دوسر سبوس‌دار وارداتی را جمع‌آوری کند و با قیمت مناسب به دست شرکت های پخش برساند. لازم به ذکر است محصولات وارداتی با توجه به شامل شدن هزینه های واردات و گمرک و هزینه های حمل و نقل، قیمت های بیشتری نسبت به نمونه های داخلی و ایرانی دارند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *