قیمت یولاف برای تولید نان رژیمی

جو دوسر

نان های موجود در کشور عمدتا نان هایی با آرد سفید و‌ بدون سبوس هستند. این نان ها هیچ خواص تغذیه ای ندارند و با پی بردن به این قضیه، علاقه به مصرف نان های سبوس دار و رژیمی افرایش یافته است. یولاف یکی از غلات کامل است که دارای سبوس فراوانی می باشد که در تولید نان های رژیمی از آن استفاده می شود. کارخانه جات محصولات بیکری و نان های رژیمی از یولاف برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

قیمت یولاف برای تولید نان رژیمی را از چه طریق می توان مطلع شد؟

تولید و واردات یولاف در ایران

یولاف غله است که علاوه بر اینکه در داخل کشور تولید می شود، واردات آن نیز صورت می پذیرد.

یولاف تولید شده در ایران با یولاف وارداتی از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی ندارند و از نظر ظاهری باهم متفاوت هستند.

در ایران شرکت ها و‌ مراکزی تولید و واردات یولاف را انجام می دهند، یکی از این مراکز شرکت ایلیا می باشد که تولید کننده مستقیم می باشد. هم چنین این مجموعه واردات محصولات یولاف را نیز انجام می دهد.

انواع محصولات یولاف

محصولات یولاف دارای طیف گسترده ای هستند که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • جو دوسر ایرانی
  • دانه جو دوسر وارداتی
  • جو دوسر با پوست
  • محصول جو دسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • پرک درشت جو دوسر
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر

این محصولات می توانند در داخل کشور تولید شده باشند و یا واردات آن ها به کشور صورت گیرد، محصولات یولاف به صورت کلی و تناژ بالا برای کارخانه جات بسته بندی و پخش و صنایع تبدیلی به فروش می رسد.

هم چنین برای مصارف خانگی و خانوار به صورت جزئی در بسته بندی و یا فله قابل فروش می باشد. از انواع محصولات یولاف می توان در تولید انواع مواد غذایی فراسودمند نظیر نان های رژیمی، نوشیدنی های رژیمی و فراسودمند، محصولات لبنی، شیرینی و شکلات استفاده نمود .

جو دوسر

کارخانه های تولید نان یولاف رژیمی

کارخانه جات مختلفی از یولاف برای تولید محصولات خود استفاده می کنند این کارخانه جات شامل :

  • تولید جوانه جو دوسر
  • انواع تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولیدکنندگان مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • محصول کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • انواع کارخانه های لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی می باشند.

تولید نان سنتی و حجیم رژیمی یکی از کاربرد های یولاف می باشد .

با افزایش قیمت آرد گندم و کاهش سهمیه یارانه ای کارخانه جات و نانوایی ها در کشور و همچنین تولید نان های بدون سبوس سفید، ترجیح اکثریت مردم به استفاده از نان های سبوس دار از جمله یولاف می باشد و با همان هزینه نان گندم بدون سبوس، نان های سبوس دار رژیمی و نان با کیفیت را مصرف کنند.

کارخانه جات تولید نان با افزایش قیمت آرد گندم ، بجای بالا بردن قیمت محصولات خود می توانند از آرد های سبوس دار با ارزش غذایی بالا نظیر آرد یولاف، آرد چاودار، آرد ارزن استفاده کنند و علاوه بر تولید محصولاتی فراسودمند و سلامت محور، محصولاتی جدید و‌ مردم علاقه افراد را نیز تولید کرده اند و بازار خوبی از این محصولات خواهند داشت.

تامین آرد پروتئینی برای کارخانه های صنایع غذایی

آرد پروتئینی یولاف همانند یولاف دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد.

در حال حاضر اکثر آرد مصرفی کشور بدون سبوس می باشد و نان ها و موادغذایی تهیه شده با آرد گندم بدون سبوس که مصرف می شوند چندان خاصیتی ندارند و کارخانه جات صنایع غذایی پیش به سوی تولید محصولات غذایی فراسودمند هستند.

آرد یکی از اجزای اصلی بسیاری از کارخانه جات صنایع غذایی می باشد.

بسیاری از کارخانه جات برای تامین آرد مصرفی خود به دنبال مرکزی هستند که بتواند تامین بلند مدت محصول داشته باشد، آنالیز کیفی و کمی آرد را به آن ها تحویل دهد، تضمین کیفیت و قیمت را به کارخانه جات بدهد، مجوز های بهداشتی و استاندارد های لازم را دارا باشد و…

شرکت ایلیامارکت یکی از تولید کنندگان مستقیم و واردکنندگان محصولات یولاف و آرد پروتئینی یولاف به شکل عمده و تناژ،کیلویی و گرمی در بسته بندهای گوناگون می باشد.

شرکت ایلیا این تضمین را به کارخانه جات صنایع غذایی می دهد که آرد پروتئینی با کیفیت و مقرون به صرفه را در اختیار آن ها قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری و خرید آرد پروتئینی یولاف با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

جو دوسر

فروش پرک یولاف برای پخش و بسته بندی

‌پرک یولاف شکل فرآوری یولاف می باشد. پرک یولاف در کشور به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. پرک یولاف موجود در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی موجود می باشد.

شرکت های پخش و بسته بندی یولاف و محصولات آن از جمله پرک یولاف را به صورت کلی و در تناژ بالا از مراکز معتبر تولید کننده و وارد کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی و روانه بازار خواهند کرد.

شرکت های پخش و بسته بندی هنگام خرید پرک یولاف باید به نکات مهمی دقت کنند تا محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه را خریداری کنند، این مجموعه ها باید از مراکز معتبری خرید خود را انجام دهند که سیب سلامت و مجوزات لازم را دارا باشد.

قیمت تمام شده و کیفیت پرک یولاف که خیلی پودر و ریز نباشد و دارای موجودات و اشیا اضافی نیز نباشد، باید در دستور کار شرکت های پخش و بسته بندی قرار بگیرد.

قیمت دانه با پوست ، بدون پوست یولاف تناژ

یولاف یکی از غلاتی است که با پوست و بدون پوست مورد مصرف قرار می گیرد. دانه یولاف با پوست عمدتا برای مصارف انسانی کاربرد ندارد و اکثرا برای تولید نوشیدنی های فراسودمند استفاده می شود.

یولاف با پوست و بدون پوست در ایران به صورت تولید ایران و وارداتی وجود دارد، عموما شرکت های پخش و بسته بندی و ‌کارخانه جات صنایع تبدیلی یولاف را به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری می کنند.

قیمت یولاف باپوست نسبت به یولاف پوست کنده شده کمتر می باشد زیرا مرحله جداسازی پوست وجود ندارد.

همچنین قیمت یولاف با پوست و بدون پوست بستگی به عوامل مختلفی نظیر کیفیت محصول و‌ دانه ها که درشت باشند، حجم خرید که به صورت عمده باشد یا جزئی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع بسته بندی و … از عوامل موثر در تعیین قیمت یولاف با پوست و بدون پوست می باشد .

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *