قیمت نان یولاف رژیمی چیست؟

جو دوسر

یولاف دارای خواص متفاوتی است و به همین دلیل که دارای مواد معدنی و مغذی زیادی هست به آن فراسودمند نیز می گویند. امروزه نان های رژیمی بسیار پر طرفدار شده اند. نان های رژیمی عموما برای کاهش وزن و لاغری مورد استفاده قرار می گیرند و یولاف هم که دارای فیبر زیادی است برای لاغری مناسب است پس نان رژیمی یولاف برای لاغری بسیار مفید و اثر گذار خواهد بود. علاوه بر این نان یولاف برای قند خون، فشار خون نیز موثر واقع می شود. قیمت نان یولاف در بازه های زمانی و در طول مدت زمان متغیر است و قطعا تغییر می کند. علاوه بر این روش پخت نان یولاف و دستورالعمل استفاده شده از آن نیز مهم است.

خواص یولاف چیست؟

یولاف دارای خواص بسیار زیادی مانند کلسیم، آهن، منیزیوم، پتاسیم، فیبر و ویتامین­های گروه B است. از همین رو تمامی محصولاتی که با یولاف فرآوری می شوند و از یولاف بدست می آیند نیز بسیار مفید و فراسودمند محسوب می شود.

یولاف تقریبا در تمامی بیماری ها تاثیر خوبی دارد ازجمله قند خون، دیابت، فشار خون، بیماری های قلبی، انواع سرطان، پوکی استخوان، افسردگی، بیماری های مربوط به مو، خشکی پوست، بی خوابی و… .

همین طور به بیماری پوستی نیز کمک می کند و یک روشن کننده، مرطوب کننده طبیعی محسوب می شود.

یولاف یک ماده ضد التهابی معرفی شده است و از التهاب و خارش و خشکی پوست جلوگیری می کند. همین طور برای جوش های پوستی و آکنه نیز موثر واقع می شود.

یولاف برای تقویت سیستم ایمنی بدن و برای ترمیم عضلات و ماهیچه سازی برای بدنسازان مفید و موثر است. یولاف به تقویت مو و پوست سر نیز کمک می کند و برای رفع شوره سر و ریزش مو موثر است.

با خواص نام برده از یولاف متوجه می شوید که یولاف تقریبا در همه زمینه ها مفید هست و هم برای خانواده ها و انواع شرکت ها با محصولات مختلف مفید هست.

جو دوسر

کارخانه های خرید آرد یولاف

همانطور که یولاف دارای این همه مواد مغذی است آرد یولاف نیز دارای تمامی این مواد معدنی و مغذی هست. آرد یولاف برای محصولات متفاوتی استفاده می شود از جمله نان یولاف، بیسکویت یولاف، کیک یولاف، شیرینی یولاف و غیره.

عموما خریداران آرد یولاف صاحبان کارگاه­‌های پخت نان فانتزی، نان یولاف چیست؟ کارگاه­­ های شیرینی‌پزی و مصرف کنندگان خانگی هستند و در ابعاد بزرگتر کارخانجات کیک های آماده، نان فانتزی، نان رژیمی، بیسکویت و غیره هستند که تمایل به خرید آرد یولاف دارند.

برای خرید آرد یولاف باید توجه داشت مرکز فروش آرد یولاف دارای مجوز های لازم بهداشتی باشد و آن شرکت بتواند مقدار مورد نظر شما از آرد یولاف را تهیه و به شما عرضه کند.

شما می توانید برای مشاوره بیشتر با شرکت ایلیا تماس حاصل نمایید. شرکت ایلیا با داشتن تمامی مجوز های لازم و تضمین قیمت و کیفیت این محصول ارزشمند را در اختیار همگی قرار داده است.

جو دوسر

تولید نان رژیمی با یولاف

نان یولاف چیست؟ یولاف علاوه بر خواص زیادی که دارد و برای محصولاتی مانند نان بسیار مفید هست از آنجایی که دارای فیبر زیادی است برای نان های رژیمی بسیار مناسب است.

از آنجایی که اکثر مردم در حال حاضر به نان های رژیمی روی آورده اند و همین طور نان های رژیمی برای سلامت بدن مفید اند تولید نان رژیمی با یولاف یکی از بهترین، سالم ترین و مفیدترین گزینه های تولید نان به شمار می آید.

شما می توانید با خرید آرد یولاف از مراکز بهداشتی و معتبر، خود در خانه تان شروع به پخت نان رژیمی یولاف کنید.

همین طور می توانید از نان های رژیمی که در بیرون با آرد یولاف پخت می شوند استفاده کنید.

ولی حتما قبل از اینکه برای خرید آرد یولاف یا نان یولاف اقدام کنید تمامی مجوز های لازم آن مرکز را بررسی کنید. شما می توانید با مشاور شرکت ایلیا در این زمینه مشوت کنید.

فروش آرد یولاف با مجوز بهداشتی

آرد یولاف هنگامی وارد بازار عرضه می‌گردد که تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده باشد. در واقع آرد یولاف زمانی می‌تواند برای مصرف وارد انواع کارخانجات و مصارف گوناگون گردد که سیب سلامت و مجوز بهداشتی را داشته باشد.

در این صورت این اطمینان خاطر وجود دارد که آرد یولاف از لحاظ بهداشتی آنالیز شده و سالم و با کیفیت می‌باشد.

شرکت ایلیامارکت با داشتن مجوز های لازم و سیب سلامت آرد یولاف را عرضه کرده است. شرکت ایلیا قیمت و کیفیت آرد یولاف خود را نیز تضمین می کند. برای مشاوره می توانید با شرکت ایلیا تماس حاصل نمایید.

جو دوسر

فروش پرک فوری صبحانه یولاف

پرک فوری صبحانه در بازار به صورت خرد شده و کامل و همین طور به صورت خرد و فله عرضه می شود. پرک یولاف به اشکال متفاوتی در بازار وجود دارد از جمله

دانه پرک یولاف درشت: که در واقع این محصول بعد از پوست گیری دانه های یولاف غلطک خورده و پرک می شود.

از جمله کارخانه های تولید کننده شیرینی و نان و بیسکویت از یولاف پرک درشت در محصولات خود استفاده می کنند. بافت این نوع یولاف کمی سفت بوده و معمولا به صورت پخته شده استفاده می گردد.

یولاف پرک خرد شده با سبوس: از این نوع پرک یولاف برای تزیین روی انواع نان و شیرینی و برای تولید سوپ های آماده استفاده می گردد.

برای تولید این یولاف پرک،  سبوس محصول حفظ شده و به این دلیل بافت خود را حفظ می کند و به راحتی له نمی شود.

البته به صورت خام نیز می توان آن را استفاده کرد به این صورت که حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بگذارید در شیر یا ماست بماند. مصرف کنندگان یولاف پرک خرد شده نیز کارخانه های بیسکویت سازی و نان و شیرینی و سوپ هستند.

یولاف پرک خرد شده بدون سبوس: این یولاف پرک برای صبحانه بافت بسیار نرمی دارد.

به طوری که می توان آن را خیلی سریع بعد از ترکیب با شیر مصرف کرد. از این جهت به آن یولاف پرک فوری نیز می گویند. در فرآیند تولید این مدل از یولاف صبحانه سبوس محصول تا حدودی گرفته می شود. مصرف کنندگان خانگی از مشتریان عمده جو دوسر پرک صبحانه هستند.

شما می توانید تمامی این محصولات را در حجم های عمده و تناژ و حتی بسته بندی با مجوزات بهداشتی به صورت ایرانی و وارداتی خریداری نمایید. برای مشاوره می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *