خرید و فروش مستقیم محصولات یولاف عمده

جو دوسر

محصولات یولاف در ایران به دو صورت ایرانی و وارداتی موجود می باشند، این محصولات را می توان به صورت عمده و جزئی خریداری کرد. خرید و فروش مستقیم محصولات یولاف در چه مراکزی امکان پذیر است؟ خرید عمده محصولات یولاف به چه صورت انجام می شود؟

انواع محصولات یولاف در ایران                                             

محصولات یولاف در ایران شامل محصولات زیر می باشد :

جو دوسر ایرانی :

جو دوسر، در ایران در استان های مختلف امکان کشت دارد. همچنین دارای کیفیت قابل قبولی می باشد، و از لحاظ ارزش غذایی تفاوتی با نمونه های وارداتی ندارد.

 دانه جو دوسر وارداتی :

این نوع جو دوسر محصول کشور های مختلفی است که وارد کشور می شود، جو دوسر وارداتی ازلحاظ مشخصات ظاهری با نوع ایرانی تفاوت دارد و قیمتی بالاتر از انواع ایرانی نیز دارا است.

جو دوسر با پوست :

این جو دوسر برای مصارف انسانی کاربرد ندارد زیرا پوسته ضخیمی دارد و قابل هضم برای انسان نمی باشد.

جو دوسر بدون پوست :

دانه جو دوسر کامل بدون پوست، که تنها پوست آن جدا شده و فرآوری خاصی روی آن صورت نگرفته است و برای انواع آش و سوپ و جایگزین برنج مناسب است.

جو دوسر پرک ریز :

این نوع جو که پرکاربردترین نوع جو دوسر می باشد و تکنولوژی فرآوری خاصی دارد. جو دوسر پرک ریز، اندازه ذرات کوچکی دارد و برای تهیه انواع میان وعده ها مناسب است.

جو دوسر

جو دوسر پرک درشت :

این دانه، همان جو دوسر پرک است که اندازه ذراتش درشت می باشد و برای تهیه انواع پروتئین بار ها، کوکی ها، موسلی ها استفاده می شود و دارای فیبر و سبوس فراوانی می باشد.

جو دوسر پرک فوری صبحانه :

جو دوسرپرک فوری صبحانه، یکی از محبوب ترین خوراکی برای صبحانه می باشد و با ترکیب با شیر و مغزی جات، صبحانه پرانرژی و سالم خواهیم داشت.

بلغور جو دوسر :

هنگامی که جو دوسر پرک کامل را با تیغه های تیزی خرد می کنند بلغور جو دوسر حاصل می شود که برای تهیه انواع غذا مصرف می شود.

سبوس جو دوسر :

خارجی ترین لایه دانه جو دوسر است که سرشار از فیبر می باشد و دارای خواص فوق العاده ای می باشد.

آرد جو دوسر :

حاصل آسیاب دانه های جو دوسر است که برای تهیه انواع نان های حجیم، محصولات بیکری، پاستا، اسنک و…کاربرد دارد. برای غنی سازی آرد گندم، آرد جو دوسر را به آن مخلوط می کنند.

جو دوسر

  کاربرد های یولاف در صنعت غذایی کشور

یولاف یکی از غلاتی است که بسیار مورد توجه صنعت غذا قرار گرفته است، یولاف با خواص شگفت انگیزی که دارد، میتواند بخشی از مواد مغذی بدن را تامین کند. از یولاف در صنعت غذایی کشور به وفور استفاده می شود، در ادامه بخشی از کاربرد های یولاف را معرفی میکنیم. یولاف در تولید جوانه جو دوسر،

  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • محصول تولید مکمل های لاغری و چاقی
  •  تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولیدگان محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • انواع کارخانه لبنی ،
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • و شرکت های پخش و بسته بندی استفاده می شود .کاربرد یولاف در هرکدام از مجموعه ها متفاوت است و باتوجه به نیاز هر کارخانه یولاف به شکل های مختلفی مصرف می شود.جو دوسر

 فروش پرک یولاف آلمانی و انگلیسی

پرک یولاف نوع فرآوری شده یولاف می باشد که نیاز به تکنولوژی مخصوصی دارد. پرک یولاف که برای استفاده در صبحانه رایج شده است مدت زمان پخت کمی دارد و به همین دلیل محبوبیت زیادی به دست آورده است.

این محصول پرک به دو صورت ایرانی و وارداتی در داخل کشور موجود می باشد، پرک یولاف آلمان و انگلیس کیفیت بسیار خوبی دارند و در داخل ایران موجود می باشند. فروش پرک یولاف آلمانی و انگلیسی در ایران به صورت بسته بندی، فله و عمده انجام می شود. هنگام خرید پرک یولاف حتما به نکات مهمی باید توجه داشت از جمله شرکت یا فروشگاهی که قصد خرید از آن را داریم معتبر باشد، یکنواخت بودن پرک ها که خیلی ریز و پودر نشده باشند، مجوز های بهداشتی شرکت واردکننده و فروشگاه را مشاهده کنیم، حتما فرآوری روی پرک ها انجام شده باشد، موجودات اضافه، خاک و خاشاک، بذر های اضافی و … در محصول وجود نداشته باشد.

قیمت آرد جو دوسر و یولاف پروتئینی رژیمی

آرد یولاف که یکی از پرمصرف ترین محصولات یولاف می باشد دارای مقادیر زیادی فیبر، پروتئین، سبوس و… می باشد. آرد جو دوسر یک آرد کامل محسوب می شود و فاقد گلوتن است.

قیمت آرد جو دوسر در ایران وابسته به عوامل متعددی می باشد نظیر ایرانی یا وارداتی بودن، حجم خرید آرد جو دوسر، نوع کاربرد آرد جودوسر در محصولات، شرکت تولید کننده، نوسانات ارزی و … در تعیین قیمت آرد جو دوسر موثر خواهد بود.

شرکت ایلیا آرد جو دوسر را در حجم های عمده، بسته بندی و فله خدمت علاقه مندان عرضه می کند. این مجموعه میتواند خدمات ارزنده ای خدمت خریداران عزیز ارائه دهد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت آرد یولاف پروتئینی و رژیمی با مجموعه ایلیا در تماس باشید و اطلاعات لازم جهت خرید محصول را از کارشناسان این مجموعه جویا شوید.

جو دوسر

بلغور جو دوسر از کجا تهیه کنیم؟

بلغور جو دوسر یکی از محصولات جو دوسر می باشد که مدت زمان پخت کمتری نسبت به جو دوسر کامل دارد. این بلغور سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین B، آهن، فسفر و… می باشد.

بلغور جو دوسر را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های اینترنتی، عطاری ها و…تهیه کرد. فر‌وش جو دوسر به صورت عمده، فله و بسته بندی امکان پذیر است. هنگام خرید بلغور جو دو سر باید افراد به سیب سلامت روی بسته بندی و استانداردهای لازم توجه کافی داشته باشند، همچنین به کیفیت و یکدست بودن محصول، بلغور خیلی ریز و پودر شده نباشد، از فروشگاه های معتبر خرید کنند، حتما فرآوری روی محصول انجام شده باشد و …  دقت فرمایند.

فروش محصولات یولاف برای پخش و بسته بندی

یولاف یکی از غلاتی است که دارای خواص فراوانی می باشد و در ایران به صورت تولید داخلی و یا وارداتی وجود دارد. فروش یولاف به صورت عمده و جزئی صورت می پذیرد. شرکت های پخش و بسته بندی، محصولات یولاف را که دارای طیف گسترده ای می باشد را به صورت عمده از تولید کنندگان و یا واردکنندگان تهیه می کنند و در مجموعه خود آن ها را بسته بندی و روانه بازار می کنند.

شرکت های پخش و بسته بندی هنگام خرید محصولات یولاف بابد به نکاتی توجه داشته باشند تا محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را برای بسته بندی تهیه کنند، برای این شرکت ها، قیمت محصولات، کیفیت محصول، هزینه های جانبی از جمله حمل و نقل، توانایی تامین بلندمدت شرکت وارد کننده با تولید کننده، امکان مرجوع محصول و … بسیاز حائز اهمیت است و باید به این نکات توجه داشته باشند.

شرکت ایلیا یکی از مجموعه هایی است که پتانسیل تامین یولاف مورد نیاز برای شرکت های پخش و بسته بندی را دارا است. این مجموعه دارای مجوز های بهداشتی محصولات می باشد و محصولاتی یکسان را در هر پارت سفارش تحویل می دهد. دارندگان شرکت های پخش و بسته بندی می توانند جهت مشاوره و خرید محصولات یولاف با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *