مرکز تامین انواع جو دوسر عمده برای تولید شیرینی

جو دوسر

معتبر ترین و بهترین مرکز تامین انواع جو دوسر عمده برای تولید شیرینی در سطح کشور کدام مرکز است؟ جو دوسر شیرینی و انواع کیک خوش طعم را ارائه می‌کند؟ به دلیل وجود چه ویژگی هایی در جو دوسر، استفاده از آن در صنایع شیرینی پزی رواج پیدا کرده است؟ برای پاسخ به این سوال که از طریق جو دوسر شیرینی با کیفیت در صنایع شیرینی پزی، تهیه می‌شود یا خیر، همراه ما باشید.

انواع جو دوسر وارداتی و ایرانی

جو دوسر در بازار کشور ما به شکل وارداتی و ایرانی وجود دارد. طی سالیان اخیر با بررسی های تخصصی بر روی ارقام پر بازده جو‌ دوسر، محصولی با کیفیت بالا برداشت می‌شود. بیشترین جو دوسر ایرانی که در زمان های گذشته در ایران تولید می‌شد، در دسته رقم‌های وحشی قرار می‌گرفت که برای استفاده انسان مناسب نبود.اما شرکت ایلیا طی سالیان اخیر بررسی‌های تخصصی را انجام داده است و بر اساس این تحقیقات ویژه، جو دوسر با کیفیت سطح زیر کشت گسترده‌ای را در تمام کشور به خود اختصاص داده است.

به نحوی که محصول برداشت شده از لحاظ کیفی تفاوتی با نمونه های وارداتی ندارد. محصول وارداتی از کشورهای زیادی خصوصا کشورهای اروپایی وارد کشور می‌شود و به شکل جو دوسر، جو دوسر پرک فوری و دانه کامل و … وارد می‌شود و این امر به دلیل نوسانات قیمت ارز و هزینه های حمل و نقل و گمرک و واردات دچار محدودیت هایی شده است.محصولات وارد شده به صورت خرده فروشی در دسترس می‌باشد و در بسته بندی های حدوداً ۳۰۰ گرمی به دست مصرف کنندگان می‌رسد. با توجه به مشکلات ذکر شده، جو دوسر وارداتی به شکل تناژ در اختیار کارخانه ها قرار نمی‌گیرد.

پس در مجموع می‌توانیم بگوییم طبق آنالیزهای متفاوت انجام شده، کیفیت محصول ایرانی نیز قابل تایید می‌باشد و به لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر از نمونه های وارداتی است.  جو دوسر ایرانی به شکل تخصصی توسط شرکت ایلیامارکت تولید و عرضه می شود. گفتنی است این محصول به شکل عمده در اختیار کارخانه‌های مختلف صنایع غذایی قرار می‌گیرد.

تولید انواع شیرینی رژیمی با جو دوسر پرک

جو دوسر پرک یک منبع سرشار از فیبر می‌باشد که یک خاصیت رژیمی فوق العاده دارد. چراکه باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌شود و از پرخوری جلوگیری به عمل می‌آید. بنابراین استفاده از جو دوسر پرک در انواع شیرینی رژیمی بسیار مناسب است.

کارخانه‌های تهیه شیرینی و غذاهای رژیمی ترجیح می‌دهند از جو دوسر پرک در تولیدات خود استفاده کنند و با توجه به اینکه توجه افراد به سمت محصولات رژیمی افزایش پیدا کرده است، بنابراین استفاده از جو دوسر پرک در تولیدات رژیمی باعث سودآوری و افزایش تقاضا در بازار خواهد شد. شرکت ایلیامارکت موفق شده است جو دوسر پرک مناسب برای صنایع غذایی را تهیه کند و این محصول را با دارا بودن مجوزهای بهداشتی به دست کارخانه‌ها و صنایع تولید شیرینی رژیمی قرار دهد.

همچنین شرکت‌های مختلف در سطح کشور می‌توانند این محصول را به شکل عمده از مجموعه ایلیا خریداری کنند و به دست افراد برای مصارف خانگی برسانند. تولیدکنندگان صنایع شیرینی پزی که آمادگی تولید محصولات رژیمی را دارند، می‌توانند جو دوسر پرک با کیفیت و با قیمت مناسب را از طریق مجموعه‌ ایلیا خریداری نمایند. لازم به ذکر است که این افراد می‌توانند مشاوره‌های لازم در این خصوص را از طریق کارشناسان مجموعه دریافت کنند.

جو دوسر

تولید ترافل جو دوسر پرک در کشور

یکی از ویژگی های جذاب جو دوسر پرک این است که در صنایع مختلفی می‌تواند استفاده شود و منجر به تولید مواد غذایی متنوع و مغذی شود. یکی از صنایعی که می‌تواند از جو دوسر پرک در تولیدات خود استفاده کند، صنعت تولید ترافل جو دوسر پرک است. این ترافل می‌تواند یک محصول مقوی باشد، چرا که سرشار از فیبر و ویتامین است و ساختار و خاصیت گیاهی دارد.

بنابراین گیاهخواران و کسانی که رژیم لاغری دارند می‌توانند از این ترافل جذاب استفاده کنند. گفتنی است تولیدکنندگان ترافل های رژیمی می‌توانند جو دوسر پرک با کیفیت را از طریق مجموعه‌ ایلیا خریداری کنند. شرکت ایلیا جو دوسر پرک را در تناژ بالا در اختیار تمام کارخانه‌ها در سرتاسر ایران قرار می‌دهد و می تواند باعث افزایش کیفیت محصولات نهایی این کارخانه‌ها شود. لازم به ذکر است که این شرکت تمام محصولات خود را با مجوزها و تائیدیه های کامل بهداشتی ارائه می‌کند و دارای سیب سلامت است. پس می‌تواند خرید تضمینی و مطمئن را برای خریداران خود به ارمغان بیاورد.

قیمت جو دوسر ریز و درشت

جو دوسر به شکل ریز و درشت تهیه می‌شود که می‌توان گفت هر کدام از انواع آن در صنایع تولیدی مختلف، رستوران ها، باشگاه های بدنسازی، هتل ها و … قابل استفاده است. مجموعه ایلیا به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تولید جو دوسر ریز و درشت، این محصول را برای استفاده های مختلف خریداران آماده می‌کند و با توجه به اینکه تمام مراحل تولید را به تنهایی و با حضور کارشناسان مجرب انجام می‌دهد و هیچ فرد واسطه ای در این میان دخالت ندارد، قیمت محصولات، قیمت واقعی و مناسبی است. تمام خریداران جو دوسر ریز و درشت به شکل تناژ و بسته‌بندی، می‌توانند برای استعلام قیمت این محصول از طریق شماره های موجود در سایت ایلیا با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشند.

جو دوسر

فروش جو دوسر پرک فوری صبحانه برای بسته بندی

شرکت های بسته بندی تمایل دارند با مراکزی همکاری کنند که جو دوسر پرک فوری را با کیفیت بالا و در زمان مناسب به دست آن‌ها برساند. همچنین تمام دانه‌های جو دوسر پرک مراحل آنالیز دقیق بهداشتی و کیفی را طی کرده باشند. در واقع یک خرید تضمینی و مطمئن برای این شرکت ها اهمیت بسیار زیادی دارد. مجموعه ایلیا امکان فروش جو دوسر پرک فوری صبحانه را برای بسته بندی فراهم کرده است. محصولات را به شکل عمده و با قیمت مناسب عرضه می‌کند. یکی از نکات مثبت در رابطه با مجموعه ایلیا، عقد قرارداد تضمینی و ارسال محصولات به تمام نقاط کشور می‌باشد.

تامین جو دوسر غیر تراریخته برای صنایع شیرینی پزی در کشور

صنایع شیرینی پزی در کشور، با استفاده از جو دوسر در تولیدات خود، می‌توانند نتایجی مثبت با خاصیت رژیمی و ارزش غذایی بالا داشته باشند. سلامت و کیفیت جو دوسر برای تولیدکنندگان این صنایع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. گفتنی است یکی از نکات قابل توجه برای شرکت ایلیا بحث تراریختگی محصولات است.

در واقع این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا جو دوسر را در شرایط کامل بهداشتی و با امکانات مکانیزه فرآوری کند. محصولات ارگانیک و غیر تراریخته عرضه نماید. چرا که محصولات غیر تراریخته به طور مستقیم با سلامت مصرف کنندگان در ارتباط می‌باشد. این مجموعه می‌تواند جو دوسر غیر تراریخته را برای صنایع مختلف مانند صنعت شیرینی‌پزی در کشور تامین نماید و با عقد قرارداد، ضمانت ارائه محصولات را به همراه داشته باشد.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *