فروش بذر جو دوسر آلمانی + خرید تضمینی

جو دوسر

فروش بذر جو دوسر آلمانی + خرید تضمینی در کدام مرکز و با چه شرایطی انجام می ‌پذیرد؟ با انواع بذر جو دو‌سر در ایران آشنایی دارید؟ قیمت هر کیلو جو ‌دو‌سر چقدر است؟ کاربرد های جو دو‌سر کدامند؟ فروش جو دوسر آلمانی در کشور به چه صورت است؟

انواع بذر جو دوسر در ایران

 جو دو‌سر گیاهی علفی، یک ‌ساله و دارای گل ‌های بسیار ریزی که اغلب به‌ عنوان غذای دام به‌ خصوص اسب کشت می ‌شد، ولی با مشخص شدن ارزش تغذیه ‌ای آن از جمله پروتئین، فیبر، انواع ویتامین و مواد معدنی از جمله پتاسیم، آهن، روی، فسفر و نداشتن کلسترول و همچنین خواص درمانی از جمله کاهش وزن، فشار خون، تقویت قلب، درمان انواع دیابت و پیشگیری از سرطان این محصول را در مدت کمی در چشم همگان پر‌طرفدار و محبوب کرد.

همه این خصوصیات باعث شد تا کشت و زرع بذر جو ‌دوسر افزایش یابد و به ‌تازگی جایگزین مناسبی برای گندم و جو در کشور شناخته شده است. نکته حائز اهمیت در انتخاب بذر مناسب برای کشت که زارعین باید به آن توجه نمایند، قدرت جوانه ‌زنی، خلوص، وزن هزار دانه و قوه نامیه بالا است.

وجود برجستگی ‌های مو مانند (تریکوم) بر روی جو دوسر باعث سختی تولید آن و معلق شدن این مواد درهوا و سوزش مجاری حلق و بینی و چشم را به همراه دارد. هرچند زادگاه این گیاه کشور های سردسیری چون روسیه، قزاقستان و آلمان هستند، در ایران اصفهان اولین شهری بود که زراعت و تولید جو دو‌سر در آن انجام شد.

طول دوره رشد کم تر نسبت به سایر اعضای خانواده غلات و نیاز ‌های تغذیه ‌ای پایین ‌تر و کم ‌توقع بودن نسبت به شرایط ایده آل کشت باعث توجه کشاورزان به این محصول شده است.

خریداران عمده و کشاورزان عزیز می‌ توانند انواع بذر جو دوسر با قیمت مناسب و خلوص و قوه نامیه بالا را از مجموعه ایلیا بخواهند و از کیفیت بذور خریداری شده اطمینان داشته باشند.

 

جو دوسر

 

قیمت هر کیلو جو دوسر

انواع محتلفی از جو دوسر در ویترین و قفسه فروشگاه‌ ها وجود دارد. این محصولات شامل جو دوسر کامل بدون پوشینه، بلغور جو دو‌سر، جو دو‌سر پرک و آرد جو دو‌سر و … می‌ باشند.

با توجه به این که سبوس جو دوسر کامل با پوشینه از دانه جدا نشده است، با نام جو دوسر کامل شناخته می ‌شود. جو دوسر کامل حاوی مقادیر بالایی فیبر، پروتئین و سلنیوم می باشد، به طوری‌ که حاوی 8 گرم پروتئین در یک چهارم فنجان است.

پر کاربرد ‌ترین نوع جو دوسر، جو دو‌سر پرک بوده که غلاف و پوست آن جدا شده است. برای تهیه آن جو کامل را بخار پز نموده تا نرم شود، سپس با غلتک ‌های مخصوص آن را در اندازه‌ های کوچکی در آورده و خشک می‌ کنند. جو دوسر پرک قابلیت جذب مایعات بالایی دارد، و سریع‌ تر از جو کامل می ‌پزد.

بلغور جو دوسر همان طعم جو دوسر کامل را دارد. اما چون آسیاب شده و به دانه های ریز ‌تری تبدیل شده است، پخت آسان و جذب مایعات بالا‌تری را نسبت به جو کامل دارد.

انواع جو‌ دو‌سر را می‌ توان از فروشگاه ‌های زنجیره‌ ای، سوپر‌مارکت ‌ها و یا مراکز خرید اینترنتی به‌ صورت بسته‌ بندی خریداری نمائید و از تمیزی و سالم بودن خرید خود مطمئن باشید.

لیست قیمت هر کدام از این محصولات با توجه به قیمت نهایی سازمان غلات کشور علام شده است. البته کشاورزان و مراکز فراوری و فعال در این زمینه نیز در قیمت ‌گذاری سهمی دارند. انواع جو دو‌سر را می‌ توانید در بسته ‌بندی‌ های متنوع و با سایز و حجم دلخواه خود از مجموعه ایلیا به‌ صورت تضمینی و مطمئن خریداری نمائید.

خرید تضمینی جو دوسر

همواره در کار تولید محصولت کشاورزی دغدغه بسیاری از زارعین در امر فروش و خرید تضمینی محصول در پایان برداشت بوده است. با توجه به این که هر محصولی فروش بیشتری در بازار داشته و سود‌آور باشد مورد طمع افراد سود‌جو قرار می ‌گیرد و وجود این دلالان آفت بازار محصولات کشاورزی از جمله جو دوسر می‌ باشد، دغدغه های زیادی برای تولید کنندگان به وجود می آید.

افراد سود‌ جو با قرار ‌گرفتن بین کشاورز و مصرف ‌کننده سدی را بین این دو به وجود می آورند. در نهایت باعث افزایش بی‌ دلیل قیمت محصول و از رونق افتادن بازار می ‌شوند.

امروزه با توجه به گسترش شبکه‌ های مجازی و عصر ارتباطاتی که در آن هستیم خرید تضمینی جو دوسر توسط مراکز و شرکت‌ های معتبر و فعال صورت گرفته و حضور افراد واسطه در این زمینه کم‌ رنگ ‌تر شده است. این مراکز با بستن قرارداد های تضمینی و آتی دست دلالان را از کانال فروش کوتاه نموده است. همچنین باعث ثبات قیمتی جو ‌دوسر در بازار می ‌شوند.

مجموعه ایلیا نیز با توجه به وظیفه خطیر خود در تامین محصولات استراتژیک کشور در زمینه خرید تضمینی جو دو‌سر فعالیت داشته و کلیه کشاورزان می ‌توانند برای بستن قررداد و داشتن همکاری با مجموعه و کارشناسان آن ارتباط برقرار نمایند.

 

جو دوسر

 

کاربرد های جو دوسر در ایران

تولید جو دو‌سر در ایران خواستار شرایط آب و هوایی و اقلیمی خاص خود است. در غلات، جو دو‌سر طلای سبز نامیده می‌شود. همچنین در سه صنعت مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و دارویی و درمانی در کشور کاربرد دارد.

در بخش مواد شوینده از جو دو‌سر در تولید شامپو، صابون و شوینده‌ های دست و صورت استفاده می ‌شود. استفاده از آن در تولید انواع ماسک زیبایی و ضد جوش و پیری و … موارد مصرف آرایشی و بهداشتی این محصول را تشکیل می‌ دهند.

اشکال متنوع مصرفی چون آرد، سبوس، پرک، بلغور و … موارد مصرف جو دو‌سر در صنایع غذایی و تبدیلی کشور بوده و باعث توجه رو به رشد این صنایع و کارخانه جات فراوری و تکمیلی به این محصول شده است. ترکیبات فوق‌العاده جو دو‌سر در صنعت پزشکی و طب سنتی کاربرد های بسیاری دارد. به‌ صورت پماد، قرص و پودر در اختیار افراد قرار داده می ‌شود.

جو دوسر یکی از سالم ‌ترین غلات بوده و فاقد گلوتن می ‌باشد. این گیاه منبع سرشاری از انواع ویتامین، فیبر و آنتی‌اکسیدان محسوب می‌شود. در زمینه درمانی باعث کاهش قند خون و سطح کلسترول، محافظت در برابر انواع آلرژی پوستی و کاهش یبوست و … می ‌شود. همه این موارد و خصوصیات مفید جو دو‌سر این نکته را در ذهن همگان پر‌رنگ می ‌کند که از مصرف آن در منوی غذایی خود غافل نشوند.

مجموعه ایلیا مستقیما و به ‌وسیله نمایندگی‌ های مجاز و معتبر انواع جو دو‌سر را در کشور عرضه‌ می ‌نماید. برای خریدی مستقیم و بدون داشتن واسطه و محدودیت و دغدغه رفت و آمد ثبت سفارش خود را از این مجوعه انجام دهید.

شرکت ایلیا پیشرو در صنعت جو دوسر در کشور

شرکت ایلیا به‌عنوان یکی از پیشرو‌ترین شرکت ‌ها در صنعت جو ‌دوسر در کشور فعالیت دارد. این مجموعه انواع جو دوسر به ‌صورت بسته ‌بندی، فروش عمده و فله ‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد. فروش جو دوسر آلمانی از ذیگر خدمات این شرکت است.

کلیه محصولات این مجموعه دارای استاندارد ‌های کمی و کیفی سازمان بهداشت و غلات کشور می باشد. همچنین اعتبار شرکت ضامن خریدی مطمئن برای مشتریان عزیز می‌ باشد.

کلیه مراکز، فروشگاه ‌ها، شرکت ‌های پخش و توزیع و صنایع تبدیلی، آرایشی و بهداشتی و … در سراسر کشور می‌ توانند از این مجموعه خرید جو دو‌سر داشته باشند و از مشاوره ‌های رایگان کارشناسان مجموعه استفاده نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *