فروش آرد جو دوسر برای پخت محصولات رژیمی

جو دوسر

فروش آرد جو دوسر برای پخت محصولات رژیمی به چه صورت و توسط کدام مجموعه ها صورت می گیرد؟ معتبر ترین مرکز فروش آرد جو دوسر در ایران کدام مجموعه است؟ امروز به دلایل بسیار زیادی ابتلا به بیماری هایی مانند فشار خون، قند خون، دیابت، چاقی، بیماری قلبی عروقی و گوارشی افزایش پیدا کرده است. یکی از دلایل این موارد مصرف تنقلات مضر و غیر مفید می باشد و همینطور کمبود محصولات دارای ارزش غذایی بالا و همچنین بسیار مفید احساس می شود.

جو دوسر دارای ارزش غذایی بسیار بالا است. از این رو از آرد جو دوسر در تمامی محصولات غذایی استفاده می شود. ارزش غذایی بسیار بالای جو دوسر باعث می‌شود تا محصولات و غذایی که در آن از آرد جو دوسر استفاده می شود دارای ارزش غذایی بیشتری باشد و همینطور برای بیماری هایی که نام بردیم تاثیر مفیدی داشته باشد.

فیبر بسیار بالایی که در آرد جو دوسر وجود دارد باعث می شود تا افرادی که محصولاتی که با آرد جو دوسر تولید شده باشند مصرف می کنند، احساس سیری بیشتری در مدت طولانی تری را حس می کنند و از پرخوری جلوگیری می کند و جلوی اشتها را هم می گیرد و باعث لاغری فرد می شود. 

کارخانه های خریدار آرد جو دوسر

آرد جو دوسر دارای خواص بسیار زیاد و در تمامی صنایع غذایی همچون صنایع غذایی کاربرد دارد. از آنجایی که جو دوسر باعث لاغری می ‌شود، افراد غذا هایی تولید می کنند که محصولات رژیمی باشد و از آرد جو دوسر استفاده شده باشد.

علاوه بر این کارخانه جات غذایی از خواص فراوان آرد جو دوسر استفاده می کنند و آرد جو دوسر را در مواد غذایی خود به کار می برند. بعضی از کارخانه جات استفاده کننده از آرد جو دوسر در محصولات خود را می توان به کارخانه های زیر اشاره کرد:

همانطور که می دانید آرد جو دوسر حاوی خواص بسیار زیادی است. از این رو استفاده از آن در محصولات غذایی ارزش غذایی محصولات را افزایش داده و سازگار با تمامی مواد غذایی طبخ می شود.

کارخانه جات عمدتا آرد جو دوسر را به صورت عمده و مقدار زیاد خریداری می کنند. شرکت ایلیا آرد جو دوسر را در حد عمده عرضه می کند. شرکت ایلیا می تواند نمونه هایی از محصولات خود را در اختیار کارخانه قرار داده تا بررسی های لازم و انجام داده است در مورد سلامت و مطمئن بودن محصول اطمینان حاصل نمایند.

 

جو دوسر

 

طریقه مصرف آرد جو دوسر

جو دوسر در صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. برای تهیه انواع نان، کیک، کلوچه، شیرینی، پنکیک و غیره استفاده می شود. برای مصرف آرد جو دوسر برای مصارف خانگی می توانید در کیک یا حتی سوپ نیز استفاده کنید.

ضمنا می توانیم از آرد جو دوسر برای تهیه محصولات رژیمی استفاده کنیم. از آن جایی که می توان در موارد بسیاری استفاده کرد می توان آرد جو دوسر را در پخت شیرینی نیز استفاده کرد.

می توان در دسر ها و میان وعده های غذایی به کار برد. همین طور می توان در خمیر پیتزا هم استفاده کرد. به طور کلی می توانید از آن به جای آرد معمولی استفاده کنید.

به دلیل فیبر بالای آرد جو دوسر هم برای رژیم های لاغری مناسب است و همینطور به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا تمامی مواد معدنی و از مواد مغذی لازم بدن را تامین می کند کمک کند تا بیماری هایی مانند قند خون و فشار خون نیز کنترل شود.

تقاضای بسیار زیاد افراد جامعه برای مصرف محصولات رژیمی باعث شده، فروش آرد جو دوسر توسط مراکز معتبر بسیاری در کشور انجام گیرد.

آرد جو دوسر کامل

آرد جو دوسر کامل همان آرد جو دوسر سبوس داراست. برای تهیه آرد جو دوسر کامل غله کامل جو دوسر را با پوست آن استفاده می شود. عموما برای آرد کردن دانه های جو دوسر پوست یا همان سبوس آن گرفته می شود.

اما دانه جو دوسر با پوست که تبدیل آرد می شود داراب سبوس است. از همین ‌رو آرد جو دوسر کامل دارای خواص ارزش غذایی بسیار فراوان است. از جمله خواصی که جو دوسر کامل برای بدن دارد می توان به بهبود عملکرد قلب، کنترل دیابت، درمان پوکی استخوان، بهبود خواب، بهبود عملکرد گوارش، افزایش انرژی، کمک به رشد و سلامت پوست و مو اشاره کرد.

استفاده از آرد جو دوسر برای محصولات رژیمی و همچنین محصولات غذایی، ارزش بسیار فراوانی دارد و هم می توان در کارخانه جات از آرد جو دوسر استفاده کرد و در مصارف خانگی نیز از آرد جو دوسر کامل هم استفاده کرد.

شرکت ایلیا با تضمین قیمت و کیفیت توانسته آرد جو دوسر کامل را در اختیار خریداران آرد قرار دهد. شما می توانید آرد جو دوسر کامل را به صورت اینترنتی از شرکت ایلیا تهیه فرمایید.

 

جو دوسر

 

دانه جو دوسر فله

جو دوسر یک گیاه بسیار ارزشمند و همینطور بسیار مفید و فراسودمند است. هنگامی که دانه ای بیشتر از متوسط ارزش غذایی بقیه دانه ها و غله ها داشته باشد به آن فراسودمند می گویند.

دانه جو دوسر درای ارزش غذایی بسیار زیادی است و می ‌توان گفت حاوی تمامی پروتئین و ویتامین ها، مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. از همین رو یک دانه سودمند محسوب می شود.

می توان در موارد مختلف از دانه جو دوسر استفاده کرد، اما عمدتاً از جو دوسر یا آرد جو دوسر و همینطور پرک جو دوسر استفاده می شود. از دانه جو دوسر می توان در نان جو دوسر، در آش و تمامی وعده های غذایی استفاده کرد و دانه جو دوسر را می توان به عنوان ماده اولیه در کارخانه جات و غیره نیز استفاده کرد.

خرید عمده جو دوسر بسیار به صرفه است. شرکت ایلیا اقدام به فروش جو دوسر به صورت اینترنتی نیز کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت در تماس باشید.

تامین آرد جو دوسر پرک عمده

فروش آرد جو دوسر پرک عمده توسط چه کسانی صورت می گیرد؟ قبلا هم گفته شد آرد جو دوسر پرک بسیار مفید است و در بسیاری از صنایع مواد غذایی کاربرد دارد. به همین علت می توان از آن در مصارف خانگی و هم در کارخانجات و غیر از آن استفاده کرد.

بسیاری از شرکت ها و کارخانجات در تامین آرد جو دوسر به صورت عمده با مشکل روبرو می شود. این مشکل به این دلیل است که جو دوسر بیشتر یک محصول وارداتی است و به تازگی کشت آن در کشور صورت گرفته و می توانیم آرد جو دوسر پرک ایرانی نیز داشته باشیم. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می ‌تواند مقدار آرد جو دوسر پرک مورد نیاز شما را به راحتی تامین کند.

 

جو دوسر

 

کالری آرد جو دوسر

جو دوسر به این علت که منبع غنی از پروتئین و آنتی اکسیدان ها است، بسیار مفید و ارزشمند تلقی می شود. آرد جو دوسر پرک در یک فنجان کوچک دارای ۳۰۰ تا ۴۰۰ کالری می باشد. مقدار کالری آرد جو دوسر پرک می تواند نقش مهمی را در سیر نگه داشتن و کاهش وزن ایفا کند.

آرد جو دوسر سبوس دار برای تولید محصولات رژیمی

ما پیشتر به خواص جو دوسر پرداختیم. خود سبوس جو دوسر بسیار با ارزش و مغذی بوده است. در نتیجه جو دوسر سبوس دار، دارای مواد مغذی بسیار فراوان و بسیار مفید برای بدن مخصوصا افرادی که در رژیم های لاغری هستند، است.

از آنجا که برخی از افراد که در رژیم های سخت هستند، بعضی مواد غذایی را نمی توانند مصرف کنند، آرد جو دوسر سبوس دار باعث میشود مواد مغذی کامل به بدن آن ها برسد و به لاغری کمک می کند.

خواص آرد جو دوسر

آرد جو دوسر خواص فراوان دارد. خواصی مانند بهبود عملکرد قلب و مغز و افزایش انرژی و بهبود دستگاه گوارش و سلامت پوست و مو و جلوگیری از پوکی استخوان و کمک به بهبود و کنترل بیماری هایی مانند فشار خون، قند خون، کمک و به سلامت بدن و همینطور لاغری و چاقی و … .

علاقه مندان جهت تامین آرد جو دوسر کاملا بهداشتی به صورت تناژ و یا بسته بندی می توانند با کارشناسان شرکت ایلیا در تماس باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *