فروشگاه خرید جو دوسر کیلویی خارجی

جو دوسر

کدام فروشگاه خرید جو دوسر کیلویی خارجی را در دسترس متقاضیان و مشتریان قرار می‌دهد؟ آیا مرکز معتبری در کشور برای خرید جو دوسر کیلویی وجود دارد؟ شما خرید جو دوسر کیلویی را پیشنهاد می‌کنید یا ترجیح می‌دهید محصول را به شکل تناژ خریداری نمایید؟ آیا جو دوسر و جو پرک با یکدیگر تفاوت دارند؟

قیمت جو دوسر پرک فله روسی

یکی از فراورده های جذاب دانه جو دوسر، جو دوسر پرک است. این محصول هم به صورت وارداتی و هم به شکل ایرانی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. یکی از جذاب ترین و باکیفیت ترین انواع جو دوسر وارداتی جو دوسر پرک روسی است که بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند محصول را به شکل فله خریداری نمایند.

بسیاری از تامین کنندگان با مشکل تامین محصولات وارداتی مواجه می‌شوند از طرفی قیمت های بسیار زیادی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. اگرچه قیمت جو دوسر پرک روسی به دلیل هزینه‌های واردات و گمرک بیشتر از محصولات وارداتی است. در صورتی که توسط یک مرکز متخصص عرضه شود شامل قیمت های اضافه نشده و بر اساس مصوبه های مربوط به محصولات وارداتی تعیین قیمت می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای استعلام قیمت جو دوسر پرک فله روسی از مراکز متخصص کمک بگیرید.

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر برای بدنسازان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند چرا که سرشار از فیبر و کربوهیدرات است و علاوه بر یک رژیم سالم انرژی مورد نیاز آن ها را تامین می‌نماید. باشگاه های بدنسازی و تولیدکنندگان مکمل‌های مورد مصرف ورزشکاران جو دوسر را به شکل عمده خریداری می‌کنند. بنابراین به قیمت این محصول توجه ویژه‌ای دارند. قیمت جو دوسر مورد نیاز بدنسازان با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

در وهله اول وارداتی و یا ایرانی بودن این محصول نیز مدنظر قرار می‌گیرد چرا که به طور کلی محصولات وارداتی قیمت های بیشتری نسبت به محصولات ایرانی دارند. از طرفی فرآوری، میزان هزینه نهایی تولید و … بر روی قیمت محصول تاثیر می‌گذارد. تمامی باشگاه های بدنسازی و خریداران جو دوسر برای استعلام قیمت این محصول می‌توانند با کارشناسان شرکت ایلیا تماس بگیرند. کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم در رابطه با قیمت جو دوسر، شرایط خرید و راه های ثبت سفارش را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

جو دوسر

تفاوت جو دوسر با جو پرک

در این قسمت قصد داریم به تفاوت های جو دوسر و جو پرک بپردازیم. جو پرک که از فراورده های دانه جو است طی فرآوری های تخصصی و قرار گرفتن تحت فشار بخار به پرک تبدیل می‌شود و مصرف بسیار آسانی دارد و برای پخته شدن زمان کمی را می‌طلبد. جو دوسر یک غله کامل و سالم است که کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده است. این غله ارزشمند در مقایسه با غلات دیگر ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و غنی از پروتئین است.

این محصول سرشار از فیبر است که خاصیت رژیمی بودن آن را افزایش داده است. جو دوسر برای تولید انواع سوپ کاربرد دارد از طرف در فرآورده های تخصصی می‌تواند به محصولات متنوعی مانند آرد جو دوسر، سبوس جو دوسر، بلغور جو دوسر، نان جو دوسر و … تبدیل شود.

جو دوسر

خواص جو دوسر پرک

جو دوسر پرک که از فراورده های دانه جو دوسر است طی فرآوری های مکانیزه تحت فشار بخار به پرک جو دوسر تبدیل می‌شود و مصرف بسیار آسان تری نسبت به دانه جو دوسر دارد. از خواص جو دوسر پرک نباید غافل شویم چرا که این محصول می‌تواند به شکل شگفت‌انگیزی ویژگی های منحصر به فردی را به خود اختصاص دهد.

جو دوسر پرک برای کاهش وزن و لاغری گزینه ایده‌آلی است چرا که سرشار از فیبر می‌باشد از طرفی برای تولید انواع مکمل های مورد مصرف نوزادان و کودکان قابل توجه است .  فیبر موجود در جو دوسر پرک به رفع یبوست کمک شایانی می‌کند از طرفی در کاهش قند خون و دیابت تاثیرگذار است. بدنسازان با استفاده از جو دوسر پرک انواع صبحانه و مکمل های انرژی زا را می‌توانند تهیه نمایند. به این ترتیب انرژی مورد نیاز خود را می‌توانند تامین کنند. از دیگر ویژگی‌های جو دوسر پرک  می‌توان به:

  •  کاهش کلسترول خون
  •  کنترل فشار خون
  • کنترل بیماری های قلبی عروقی
  •  جلوگیری از ایجاد بیماری های خطرناک مانند سرطان
  •  جلوگیری از خطر ابتلا به پوکی استخوان
  •  تقویت سیستم ایمنی بدن
  •   درمان افسردگی، خستگی و بی خوابی اشاره کرد.

 از طرفی با توجه به اینکه جو دوسر پرک گلوتن ندارد بهترین گزینه برای مصرف مبتلایان به سلیاک و کسانی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند می‌باشد. ذکر این نکته ضروری ست جو دوسر پرک باید با حضور کارشناسان متخصص تولید شود تا تمام خواص دانه کامل جو دوسر را در خود نگه دارد.

جو دوسر

خرید جو دوسر

خریداران زیادی در کشور حضور دارند که ترجیح می‌دهند جو دوسر را وارد صنایع و مصارف خود کنند. خرید جو دوسر یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه است و به کارگیری آن به  افزایش کیفیت محصولات نهایی و در نهایت افزایش تقاضا و فروش محصولات منجر می‌شود . مشروط به این که از یک مرکز متخصص و معتبر مانند شرکت ایلیا خریداری شود چرا که این مجموعه طی فرآوری های تخصصی جو دوسر را به صورت بهداشتی فراوری کرده و در نهایت به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان برای خرید جو دوسر و سایر محصولات آن می‌توانند از طریق این مجموعه به شکل غیر حضوری نیز اقدام کنند.

قیمت جو دوسر پرک کیلویی اوتمیل

جو دوسر پرک اوتمیل برای تولید انواع صبحانه های مغذی و مکمل های سالم کاربرد دارد. خریداران زیادی وجود دارند که این محصول را به شکل کیلویی خریداری می‌کنند. سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها مختلف جو دوسر پرک اوتمیل کیلویی را در اختیار مصارف خانگی قرار می‌دهند. پس برای استعلام قیمت محصولات می‌توانند با این شرکت تماس بگیرند.

فروشگاه ایلیا مارکت، قیمت جو دوسر پرک را با توجه به وارداتی و یا ایرانی بودن، هزینه نهایی تولید، فرآوری و بسته بندی، تبدیل به محصولات مختلف و … تعیین می‌کند . در نهایت در بسته بندی های سالم و بهداشتی به دست مصرف کنندگان می‌رساند و از طرفی اجازه ورود افراد دلال و طبیعتاً قیمت های اضافه به محصولات خود را نمی‌دهد.

بسته بندی جو دوسر پرک انگلیسی

شرکت های بسته بندی برای خرید جو دوسر پرک انگلیسی می‌توانند از طریق این شرکت اقدام نمایند. این مجموعه جو دوسر پرک انگلیسی را در بسته بندی های سالم و با دارا بودن مجوز بهداشتی در اختیار شرکت های بسته بندی قرار می‌دهد. در نهایت محصولاتی سالم به دست خریداران در بازار خواهد رسید. این مجموعه آماده همکاری با تمام مراکز بسته بندی در کشور است.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *