فروشگاه سبوس یولاف و جو دوسر بسته بندی

جو دوسر

فروشگاه سبوس یولاف و جو دوسر بسته بندی معتبر را چگونه می توان یافت؟ سبوس یولاف و جو دوسر از چه طریق به فروش می رسند؟ فروشگاه ها و مراکزی که سبوس یولاف را به صورت بسته بندی و عمده به فروش می رسانند کدام اند؟

سبوس یولاف چه خواصی دارا است و در چه محصولاتی کاربرد دارد؟ با ما همراه باشید و در ادامه مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

فروش سبوس یولاف عمده

سبوس هر غله ای خارجی ترین لایه دانه می باشد و در تماس مستقیم با خاک است. سبوس ابتدا جهت بررسی کیفیت مورد آزمون قرار می گیرد و‌ سپس با تائید سلامت وارد مرحله تولید می شود.

خریداران سبوس یولاف باید به این نکته توجه داشته باشند که سبوس یولاف آزمون ها و شاخص های سلامتی نظیر نداشتن فلزات سنگین، افلاتوکسین و دیگر سموم موجود در دانه را گذرانده باشد.

در تهیه سبوس یولاف به صورت عمده، باید به نکات مهمی توجه داشت از قبیل کیفیت دانه، ایرانی و یا خارجی بودن، هزینه بسته بندی و ارسال، بهداشت در تهیه سبوس و … .

معمولا خریداران عمده این محصول شرکت های پخش، بسته بندی و شرکت های صنایع تبدیلی می باشند. این شرکت ها محصول را به صورت فله خریداری می کنند و باید به تمام نکات از قبیل سلامت سبوس، کیفیت محصول و … توجه داشته باشند.

شرکت ایلیا یکی از شرکت های فروش محصولات فراسودمند به صورت عمده می باشد. مجموعه ایلیا تمام استاندارد های لازم جهت تهیه محصولی با کیفیت را دارا می باشد.

کارخانه جاتی که قصد خرید این فراورده را دارند می توانند مجموعه ایلیا را انتخاب کنند. این مجموعه پتانسیل تامین سبوس پرک مصرفی کارخانه جات را دارد و همچنین آمادگی عقد قرارداد همکاری با کارخانه جات و صنایعی که سبوس یولاف را در فرمولاسیون خود به کار می برند دارد.

کارخانه جات علاقه مند به تهیه سبوس یولاف می توانند با شماره های موجود تماس گرفته و ضمن مشاوره از کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا، اطلاعات لازم جهت همکاری و خرید محصول را به دست آورند.

 

جو دوسر

 

کاربرد های سبوس یولاف خوراکی

سبوس یولاف غنی از مواد مغذی نظیر پروتئین و فیبر می باشد، بتاگلوکان مهم ترین فیبر موجود در آن است. این محصول کاربرد های متنوعی دارد از جمله در تهیه انواع کیک، بیسکوییت، مافین، خمیر پیتزا و … قابل استفاده است.

حتما شنیده اید که سبوس یولاف برای کاهش وزن و لاغری موثر است، سوال اینجاست که چگونه اثر می گذارد؟ این فراورده همان طور که اشاره شد دارای مقادیر زیادی فیبر می باشد.

فیبر موجود در سبوس باعث سیری طولانی مدت می گردد و از گرسنگی جلوگیری می کند. مصرف روزانه این محصول به افرادی که قصد کاهش وزن دارند کمک بسیار زیادی می کند.

سبوس یولاف همچنین فاقد گلوتن است و افراد مبتلا به سلیاک به راحتی می توانند این فراورده پر خاصیت را در رژیم غذایی خود جای دهند. همچنین برای بیماران دیابتی نیز مفید است، این محصول باعث کنترل قند خون در افراد دیابتی می شود.

از سبوس یولاف برای تهیه انواع مکمل ها و غذاهای نیمه های نیمه آماده برای ورزشکاران، افراد دیابتی، بیماران مبتلا به سلیاک و افرادی که قصد کاهش وزن دارند، می توان استفاده نمود.

کارخانه جات صنایع غذایی برای بالا بردن کیفیت محصولات خود از لحاظ ارزش تغذیه ای و تولید محصولی جدید می توانند این فراورده را در محصولات خود به کار ببرند. همچنین با تولید محصولی جدید و رژیمی، می توان علاقه مندان زیادی را ترغیب به مصرف محصولات سالم و جدید نمود.

 

جو دوسر

 

آرد یولاف چیست ؟

آرد یولاف حاصل آسیاب دانه های یولاف می باشد. استفاده از آرد یولاف در تهیه نان باعث کیفیت قابل توجهی در صنعت نان شده است. آرد یولاف قابلیت رقابت با سایر آرد ها نظیر آرد و گندم را دارد.

از آرد یولاف برای تهیه انواع محصولات غذایی دیگر نظیر بیسکوییت، کیک، کلوچه، اسنک و … استفاده نمود. با شناخت خواص شگفت انگیز این غله فراسودمند، امروزه از آرد یولاف برای تهیه انواع مکمل های رژیمی استفاده می شود.

قیمت فروش جو دوسر پرک چیست؟

جو دوسر پرک یکی از غنی ترین غلات می باشد که غنی از فیبر، ویتامین ها، پروتئین و … است. جو دوسر پرک شکل فرآوری شده جو دوسر پرک می باشد که به صورت خارجی و ایرانی موجود است.

قیمت جو دوسر پرک با توجه به فاکتور های مختلفی در بازار مشخص می شود. این فاکتور ها به شما برای خرید بهتر محصول کمک می کنند. فاکتور هایی نظیر خارجی یا ایرانی بودن جو دو سر، کیفیت، بافت، هزینه بسته بندی، حمل و نقل و … در سیاست قیمت گذاری محصول موثر است.

با کیفیت ترین جو دوسر پرک متعلق به کشور های اروپایی نظیر اسپانیا، آلمان و … می باشد. جو دوسر پرک ایرانی نسبت به نمونه های خارجی از کیفیت پایین تری برخوردار است.

قیمت هر کیلو جو دوسر پرک به صورت عمده پایین تر از قیمت هر کیلو جو دوسر پرک به صورت بسته بندی و جزئی دارد و‌ طبیعی است با بالارفتن حجم خرید قیمت هر کیلو محصول کاهش پیدا کند.‌

 

جو دوسر

 

فروشگاه سبوس یولاف بسته بندی

سبوس یولاف بسته بندی را از کجا بخریم؟

سبوس یولاف که پوسته خارجی یولاف می باشد دارای خواص فراوانی می باشد. این محصول به علت داشتن فیبر فراوان در کنترل قند خون بسیار موثر است. یولاف منبع غنی از فیبر، ویتامین های گروه B و ویتامین E و K، مواد معدنی نظیر آهن، پتاسیم و‌ … می باشد.

سبوس یولاف به صورت بسته بندی در انواع فروشگاه های اینترنتی، هایپرمارکت ها، فروشگاه های غذای سالم می توان یافت. انواع بسته بندی با وزن های متفاوت موجود است.

شرکت ایلیا یکی از فروشگاه های ارائه دهنده سبوس در کشور می باشد. سبوس یولاف موجود در مجموعه ایلیا بهترین کیفیت را دارا است و بدون هیچ مواد نگهدارنده ای خدمت علاقه مندان ارائه می شود.

شما می توانید برای خرید سبوس یولاف بسته بندی از طریق سایت و شماره های قرار گرفته در سایت اقدام به خرید و ثبت سفارش نمایید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *