فروش بلغور جو دوسر برای تولید سوپ آماده

جو دوسر

علاقه مندان برای اطلاع از مراکز فروش بلغور جو دوسر برای تولید سوپ آماده از چه طریق می توانند اقدام کنند؟ فروش بلغور جو دوسر در کدام مرکز با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب انجام می شود؟ آیا فروشگاه ایلیا مرکز مناسبی برای خرید بلغور جو دوسر برای تولید سوپ آماده می باشد؟

بلغور جو دوسر شکل دیگری از دانه جو دوسر کامل است‌. بلغور جو دوسر مدت زمان پخت کمی دارد و در تولید سوپ آماده استفاده می شود. این محصول به صورت عمده توسط کارخانه جات تولید سوپ آماده خریداری می شود. فروش بلغور جو دوسر به صورت ایرانی و وارداتی در مراکز فروش و عرضه کننده محصولات جو دوسر انجام می شود. 

تولید انواع سوپ آماده با جو دوسر

با پیشرفت جوامع، علاقه افراد به مصرف غذا های آماده و نیمه آماده افزایش یافت. جو دوسر غله ای کامل و سبوس دار است که امروزه در تولید انواع محصولات غذایی به کار می رود.

کارخانه جات تولید کننده انواع سوپ آماده با افزودن جو دوسر به فرمولاسیون محصول، ضمن تولید سوپ آماده فراسودمند، محصولی نو را تولید می کنند که بیماران سلیاکی و دیابتی نیز می توانند سوپ های آماده را مصرف کنند.

کارخانه جات تولید کننده انواع سوپ آماده برای خرید جو دوسر مورد نیاز، می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و‌ وارد کننده مستقیم جو دوسر و محصولات جو دوسر در ایران است.

این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت جو دوسر برای کارخانه تولید سوپ آماده را دارد و آمادگی خود را برای همکاری با کارخانه جات اعلام می دارد. کارخانه جات علاقه مند می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب ایلیا در ارتباط باشند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم در خصوص خرید و همکاری را جویا شوند.

 

جو دوسر

 

تولید محصولات رژیمی با جو دوسر

جو دوسر به واسطه داشتن کالری کم و دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان همچون فیبر که اثرات زیادی بر روی کاهش وزن و تناسب اندام دارد و رژیمی محسوب می شود، در تولید انواع محصولات رژیمی به کار می رود.

افزودن جو دوسر و‌ محصولات جو دوسر در تولید محصولات رژیمی می تواند اثرات قابل توجهی بر روی کیفیت محصول و‌ خواص تغذیه ای آن داشته باشد. جو دوسر دارای فیبر محلول در آب است. فیبر محلول در آب در معده حجیم می شود و باعث ایجاد سیری طولانی مدت و جلوگیری از گرسنگی و‌ اضافه وزن می شود.

کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی با افزودن جو دوسر یک دانه گیاهی است، می توانند علاوه بر افزودن به ارزش تغذیه ای محصول، بر خواص حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصول نیز بیافزایند.

شرکت ایلیا که پیشرو در زمینه تولید غلات فراسودمند است، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به صنایع مختلف را دارد. علاقه مندان می توانند با کارشناسان مجموعه تماس بگیرند و از خدمات شرکت ایلیا بهره مند شوند.

مزیت استفاده از جو دوسر در صنایع غذایی

جو دوسر در صنعت غذایی به طور گسترده قابل استفاده می باشد. جو دوسر با دارا بودن مواد ارزشمند تغذیه ای همچون: پروتئین، ویتامین، کربوهیدرات پیچیده، اسید امینه، فسفر، آهن، منیزیوم، سدیم، پتاسیم، روی و … در تولید محصولات غذایی به کار می رود.

جو دوسر غله ای کامل و سبوس دار است که فاقد گلوتن است. ‌نداشتن گلوتن در جو دوسر سبب می شود محصولاتی که از جو دوسر نیز تولید شده اند‌، برای بیماران سلیاکی نیز قابل استفاده باشد‌. ییماران سلیاکی توانایی هضم گلوتن را ندارند و در صورت مصرف با مشکلات گوارشی مواجه می شوند.

جو دوسر در صنعت غذایی علاوه بر کمک به رژیم غذایی بیماران سلیاکی، خواص تغذیه ای ارزشمندی برای بدن نیز خواهد داشت. جو دوسر با داشتن کربوهیدرات های پیچیده برای بیماران دیابتی نیز مفید است. کربوهیدرات های پیچیده باعث بالا رفتن ناگهانی قند خون نمی شود و برای بیماران دیابتی مناسب است و باعث کنترل قند خون می شود.

 

جو دوسر

 

فروش بلغور جو دوسر برای لاغری

از بلغور جو دوسر برای لاغری و کاهش وزن استفاده می کنند. بلغور جو دوسر حاوی فیبر است. فیبر موجود در جو دوسر از اشتهای کاذب جلوگیری می کند و باعث سیری در مصرف کننده می شود. مصرف بلغور جو دوسر باعث جلوگیری از مصرف محصولات ناسالم می شود.

فروش بلغور جو دوسر برای لاغری به صورت عمده و جزئی انجام می شود. فروش این محصول به صورت تولید داخلی و خارجی انجام می شود و علاقه مندان می توانند این محصول را به صورت کیلویی یا بسته بندی خریداری نمایند.

خواص بلغور جو دوسر برای پوست

بلغور جو دوسر به واسطه دارا بودن ماده خاص اثرات موثری بر پوست دارد‌. این محصول همچنین با دارا بودن ماده ای خاص باعث از بین بردن خشکی پوست و خارش پوست می شود. بلغور جو خاصیت نرم کنندگی نیز دارد.

از بلغور جو دوسر در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پوست استفاده می شود و کارخانه جات تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی بلغور جو دوسر را به صورت تناژ از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند. 

تفاوت بلغور جو دوسر با جو دوسر پرک

بلغور جو دوسر دانه کامل جو دوسر است که به قطعات کوچک تری تقسیم شده است اما جو دوسر پرک شکل فراوری شده دانه جو دوسر است که طی فرایندی تبدیل به پرک می شوند.

برای تبدیل جو دوسر به جو دو سر پرک باید ابتدا دانه های جو‌ دوسر را بخار پز کرده و سپس توسط غلتک های صاف ‌کرده و در نهایت خشک‌ می شوند. مصرف پرک جو دوسر در وعده صبحانه رایج است و بسیاری از افراد جو دوسر پرک را به همراه شیر، میوه و آجیل مصرف می کنند. جو دوسر پرک مدت زمان پخت کم تری نسبت به بلغور دوسر دارد. 

 

جو دوسر

 

مضرات بلغور جو جو دوسر

بلغور جو دوسر علاوه بر این که دارای خواص شگفت انگیزی می باشد، مضرراتی نیز دارد. بلغور جو دوسر حاوی مقادیر فراوانی فیبر می باشد. فیبر موجود در بلغور جو دوسر باعث ایجاد نفخ و‌ مشکلات گوارشی می شود.

علاوه بر این بلغور جو دوسر حاوی اسید فیتیک است. اسید فیتیک باعث جلوگیری از جذب کاتیون های ۲ و ۳ ظرفیتی مانند کلسیم و آهن می شود.

تهیه و فروش بلغور جو دوسر عمده

بلغور جو دوسر به صورت عمده توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و ‌شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود. این مجموعه ها برای تهیه بلغور جو دوسر عمده می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند.

علاقه مندان برای تهیه و خرید بلغور جو دوسر عمده می تواند از طریق شماره های موجود و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند. فروش ایلیا تولید کننده و وارد کننده بلغور جو دوسر عمده است.

غذا با بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر در تهیه انواع غذا ها استفاده می شود‌. بلغور جو دوسر را می توان در انواع غذاها مانند: آش، سوپ، دلمه و … اضافه نمود. مصرف بلغور جو دوسر محدودیت ندارد و همه افراد می توانند آن را مصرف کنند. برای پخت بلغور جو دوسر می توان آن را خیس نمود. در آلمان بلغور جو دوسر را از شب قیل خیس می کنند و در وعده صبحانه بدون پخت آن را میل می کنند.

 

جو دوسر

 

کالری بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر دارتی کالری کمی می باشد. کم بودن کالری بلغور جو دوسر و ایجاد سیری طولانی مدت، این غله را تبدیل به یک غله رژیمی و فراسودمند نموده است. از بلغور جو دوسر در تولید غذا های رژیمی و مکمل های لاغری استفاده می شود.

تامین انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد. از جمله محصولات جو دوسر می توان به:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، اشاره نمود.

این محصولات توسط کارخانه جات و شرکت های پخش و بسته بندی به صورت تناژ خریداری می شود. تامین انواع جو دوسر برای خریداران عمده از طریق مراکز تامین کننده انجام می شود. 

یکی از مراکزی که انواع جو دوسر را به صورت ایرانی و وارداتی عرضه می کند، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می باشد. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم انواع جو دوسر در ایران است.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ انجام می شود و کارخانه جات می توانند تامین انواع جو دوسر مجموعه خود را به این شرکت بسپارند. شرکت ایلیا این اطمینان را به خریداران می دهد که انواع جو دوسر را با قیمت ارزان و‌ کیفیت درجه یک در زمان تعیین شده برای مجموعه های علاقه مند تامین کند.

شرکت ایلیا خدمات ویژه ای برای مجموعه های خریدار در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به: ارائه مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان مرجوع محصول درصورت نارضایتی و … اشاره نمود.

کارخانه جات و شرکت های علاقه مند می توانند جهت همکاری و عقد قرارداد از طریق کارشناسان مجرب و متخصص ایلیا اطلاعات لازم را جویا شوند. همچنین متخصصین این مجموعه آمادگی لازم جهت ارائه مشاوره های تخصصی به صنایع مختلف را دارند. جهت دریافت مشاوره های تخصصی رایگان تنها لازم است با شماره های موجو در سایت تماس بگیرید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *