قیمت خرید جو دوسر برای ورزشکاران بدنسازی

جو دوسر

قیمت جو دوسر با توجه به عوامل موثری تعیین می شود. این قیمت دارای نوسان می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید جو دوسر برای ورزشکاران بدنسازی از چه طریق می توان اقدام کرد؟ کدام مرکز جو دوسر را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب عرضه می کند؟

جو دوسر در سال های اخیر مورد توجه ورزشکاران بدنسازی قرار گرفته است. جو دوسر برای بدنسازی را می توان به صورت تولید داخلی یا خارجی خریداری نمود. خرید جو دوسر برای ورزشکاران بدنسازی به طور عمده و جزئی امکان پذیر است.

تنوع محصولات جو دوسر در ایران

جو دوسر به عنوان یک غله کامل و سبوس دار معرفی می شود. این گیاه علفی یکساله است که دارای گل های ریز و نامشخصی باشد. جو دوسر دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد.

این محصولات در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسد. محصولات جو دوسر در ایران دارای تنوع زیر می باشد:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده جو دوسر و محصولات در ایران می باشد. شرکت ایلیا آمادگی همکاری با شرکت ها و کارخانه جات صنایع تبدیلی را دارد.

محصولات موجود در مجموعه ایلیا دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت هستند. کارخانه جات صنایع تبدیلی با به کار بردن انواع محصولات جو دوسر ضمن تولید محصولی فراسودمند، محصولی نو و بازار پسند را تولید می کنند. انواع محصولات جو دوسر را می توانید از طریق سایت و یا شماره های موجود خریداری نمایید.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک برای بدنسازی

از خواص جو دوسر برای بدنسازی می توان به مقدار بالای پروتئین آن اشاره نمود. پروتئین در فرایند عضله سازی و ترمیم عضله نقش بسزایی دارد و برای بدنسازان از اهمیت بالایی برخوردار است.

جو دوسر پرک شکل فراوری شده جو دوسر است که با توجه به مدت زمان پخت کمتری که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. بدنسازان، جو دوسر پرک را می توانند قبل از تمرین مصرف کنند و انرژی در حین تمرینات را تامین نمایند.

مصرف جو دوسر پرک توسط بدنسازان باعث ایجاد سیری طولانی مدت در فرد می شود و از گرسنگی ومصرف مواد غذایی ناسالم جلوگیری می کند. قیمت جو دوسر برای بدنسازی توسط عوامل متعددی مشخص می گردد.

باشگاه های بدنسازی و افراد بدنساز می توانند جو دوسر پرک را به صورت تولید ایرانی و وارداتی در حجم عمده و جزئی از مراکز عرضه کننده جو دوسر پرک خریداری کنند. این افراد باید برای استعلام قیمت جو دوسر برای بدنسازی و خرید، مراکز معتبر را انتخاب نمایند.

جو دوسر برای افزایش حجم ماهیچه

جو دوسر به عنوان یک غله فراسود مند شناخته می شود. همچنین دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. جو دوسر به عنوان یک غله غنی از منابع پروتئین شناخته می شود.

این محصول برای افزایش حجم ماهیچه بدنسازان بسیار موثر است. افرادی که علاقه مند به افزایش حجم ماهیچه عضلات هستند، با مصرف منظم جو دوسر می توانند به نتیجه دلخواه خود برسند.

از دیگر مواد مغذی موجود در جو دوسر می توان به ویتامین ها، فیبر، کربوهیدرات، اسید های چربی نظیر اسید لینولئیک، اسید اولئیک، اسید پالمتیک و مواد معدنی همچون آهن، منیزیوم، روی، فسفر، سلنیوم و … اشاره کرد.

 

جو دوسر

 

فرق جو پرک با جو دوسر پرک

جو پرک و جو دوسر پرک از لحاظ خواص تغذیه ای شباهت هایی با یکدیگر دارند اما تفاوت های زیادی نیز بایکدیگر دارند. از جمله تفاوت های جو دوسر پرک و جو پرک می توان به نوع مصرف وکاربرد آن ها اشاره کرد.

جو دوسر پرک عمدتا برای مصرف در وعده صبحانه مصرف می شود، جو پرک اغلب در سوپ ها استفاده می شود. جو دوسر پرک فاقد گلوتن است و برای بیماران سلیاکی قابل استفاده می شود.

اما جو پرک دارای گلوتن است و بیماران سلیاکی در صورت مصرف جو پرک با مشکلات گوارشی مواجه خواهند شد. سرانه مصرف جو دوسر پرک از جو پرک بیشتر است و طرفداران بیشتری دارد.

بهترین زمان مصرف جو دوسر در بدنسازی

جو دوسر گیاهی از خانواده گندمیان است که دارای گل های ریز و نامشخص است. گیاه جو دوسر علفی و یکساله است که دارای خواص تغذیه ای فراوانی برای بدن انسان می باشد.

این محصول در بدنسازی نیز توسط ورزشکاران استفاده می شود. منابع فراوان پروتئین موجود در جو دوسر سبب استفاده بدنسازان از جو دوسر می شود. بهترین زمان برای مصرف جو دوسر در بدنسازی نیم ساعت قبل از انجام تمرینات می باشد.

مصرف جو دوسر قبل از تمرین باعث می شود انرژی فرد در حین انجام فعالیت در سطح بالایی قرارداشته باشد و فرد دچار ضعف نشود. مصرف جو دوسر برای بدنسازی باعث جذب پروتئین می شود و فرایند عضله سازی و بازسازی عضله به خوبی انجام می گیرد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک صبحانه انگلیسی و آلمانی

جو دوسر پرک صبحانه از محبوب ترین محصولات جو دوسر است. پرک صبحانه جو دوسر یک خوراکی مقوی و مغذی برای وعده صبحانه است که می تواند انرژی مورد نیاز فرد را در طول روز تامین کند.

پرک صبحانه جو دوسر را می توان به همراه شیر، ماست، انواع مغذی جات و آجیل ها، عسل، میوه جات و … مصرف نمود. جو دوسر پرک صبحانه در ایران به صورت وارداتی نیز وجود دارد.

جو دوسر پرک صبحانه انگلیسی و آلمانی از مرغوب ترین انواع این محصول می باشد که در ایران نیز موجود می باشد. انواع انگلیسی و آلمانی توسط تکنولوژی پیشرفته ای تولید شده اند که از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار هستند.

محصولات وارداتی جو دوسر پرک به صورت عمده برای شرکت های پخش و بسته بندی که این محصول را به صورت تناژ خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می کنند و همچنین کارخانه جات صنایع تبدیلی عرضه می شود.

این دو نوع جو دوسر پرک به صورت جزئی نیز برای مصارف خانگی عرضه می شود و علاقه مندان می توانند از انواع فروشگاه های موجود در کشور خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

طرز تهیه جو دوسر با شیر

ترکیب جو دوسر با شیر، یک ترکیب فوق العاده است. جودوسر را می توان با شیر ترکیب نمود سپس همراه با انواع میوه جات و عسل میل کرد.

جو دوسر را به همراه شیر بر روی شعله قرار می دهیم تا ترکیبی یکدست ایجاد شود و سپس می توان میل کرد. همچنین جودوسر را می توان بدون حرارت دادن با شیر ترکیب نمود و‌ به مدت یک تا دو ساعت زمان دهیم تا جو دوسر نرم شود و قابلیت مصرف پیدا کند.

صبحانه با جو دوسر پرک برای کودک

آماده کردن یک صبحانه مقوی برای کودکان می تواند در رشد آن ها و‌ تامین نیاز های تغذیه ای آن ها بسیار موثر باشد. کودکان نیازمند دریافت مواد مغذی و معدنی فراوانی هستند.

جو دوسر پرک می تواند قسمتی از نیاز های روزانه کودکان را تامین کند. برای تهیه صبحانه با جو دوسر پرک برای کودک می توان جو دوسر پرک را به همراه شیر، موز له شده، توت فرنگی، عسل ترکیب کرده و با شکلات و آجیل تزئین کنید. این صبحانه مقوی برای کودکان و بزرگسالان توصیه می شود.

پروتئین جو دوسر

جو دوسر به عنوان یک غله پروتئینی شناخته می شود. جو دوسر دارای تعادل خوبی از آمینه اسید ها می باشد. پروتئین موجود در جودوسر به عنوان ترمیم کننده بافت ماهیچه ای و عضله سازی موثر است.

از جو دوسر می توان در تولید انواع پروتئین بار ها، مکمل های غذایی و مکمل های بدن سازی استفاده کرد. کارخانه جات تولید کننده مکمل های بدنسازی می توانند از جو دوسر برای غنی سازی محصولات خود استفاده کنند. جو دوسر منبع خوبی از پروتئین است و‌ می تواند جایگزین مناسبی برای دیگر منابع پروتئینی باشد.

 

جو دوسر

 

خرید انواع پرک جو دوسر

پرک جو‌ دوسر دارای انواع مختلفی می باشد، انواع پرک جو دوسر شامل:

  1. جو دوسر پرک ریز 
  2. پرک درشت جو دوسر 
  3. جو دوسر پرک فوری صبحانه، می باشند.

انواع پرک جو دوسر به صورت تولید داخلی و‌ وارداتی موجود می باشند. پرک جو دوسر را می توان به صورت عمده و‌ جزئی خریداری نمو‌د. انواع پرک جو دوسر ایرانی ‌و وارداتی توسط شرکت ایلیا عرضه می شود.

مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم انواع پرک جو دوسر است. خرید انواع پرک جو دوسر از طریق سایت و یا تماس با شماره های موجود امکان پذیر است.

انواع محصولات عرضه شده توسط شرکت ایلیا دارای کیفیت درجه یک و مرغوبی می باشد و از قیمت مقرون به صرفه برخوردار است. خرید از مجموعه ایلیا برای خریداران عمده دارای خدمات ویژه ای نیز می باشد.

این خدمات شامل: امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول، امکان استفاده از بخش تحقیق و ‌توسعه، مشاوره تخصصی و  … می باشند. علاقه مندان با تماس با مجموعه ایلیا ضمن بهره مندی از مشاوره کارشناسان مجموعه، اطلاعات لازم جهت خرید انواع پرک جو دوسر را جویا شوند.

تامین جو دوسر برای باشگاه های بدنسازی

یکی از مراکزی که جو دوسر محبوبیت زیادی دارد، باشگاه های بدنسازی می باشد. باشگاه های بدنسازی‌ از خریداران اصلی جو دوسر محسوب می شوند.

این مجموعه ها جهت تامین جو دوسر، به دنبال مجموعه ای هستند که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه کند. شرکت ایلیا به عنوان تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر، پتانسیل تامین جو دوسر مورد نیاز برای باشگاه های بدنسازی را دارد.

این باشگاه ها می توانند برای اطلاع از قیمت جو دوسر برای بدنسازی از طریق کارشناسان مجموعه اطلاعات لازم در خصوص تامین محصول را جویا شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *