فروش جو دوسر و یولاف برای خوراک قناری

جو دوسر

فروش جو یولاف برای خوراک قناری در دوران تولکی در چه مراکزی امکان پذیر است؟ خواص یولاف در دوران تولکی یا پر ریزی چیست؟ جو دوسر یکی از غلاتی است که به عنوان غذای دام و طیور استفاده می شود.

جو دوسر یولاف برای قناری یک خوراک مقوی می باشد و قناری در دوران پر ریزی یا تولکی نیاز به تغذیه مناسب دارد. این دانه بهترین خوراک برای این زمان می باشد. جو دوسر به راحتی هضم می شود و باعث تقویت متابولیسم پرندگان می شود. توصیه می شود در طول سال به پرندگان جو دوسر داده شود.

 خواص یولاف برای خوراک قناری

یولاف، گیاهی یک ساله و تک لپه که در ابتدا در اروپا برای مصارف دامی کشت می شد. این گیاه از خانواده گندمیان است و شبیه گندم می باشد. یولاف یکی از غلات پر خاصیت برای طیور می باشد.

یولاف سرشار از مواد مغذی، فیبر، آهن و … می باشد. جو یولاف دانه ای است که برای خوراک قناری در دوران تولکی یا پر ریزی بسیار مورد مصرف قرار می گیرد. دوران پر ریزی در قناری یکی از دوران مهم در چرخه زندگی پرندگان می باشد.

در این دوره پرهای کهنه ریخته می شوند و پر های جدید جایگزین آن ها خواهد شد. در این دوران قناری مستعد هر نوع بیماری می باشد و رعایت بهداشت محیط و تغذیه مناسب برای عبور از این دوران بسیار حیاتی می باشد.

اگر قناری این مرحله را با تغذیه مناسب و رژیم غذایی خوبی پشت سر بگذارد، فصل جوجه کشی موفقی خواهد داشت و جوجه های زیادی تکثیر می کند. همچنین در مصرف یولاف برای قناری نباید زیاده روی کرد و لازم است اعتدال حفظ شود.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک برای عروس هلندی

عروس هلندی از خانواده طوطی سانان و پرنده خانگی محبوبی است. جو دوسر پرک به دلیل داشتن منابع غنی از مواد مغذی در فرایند رشد و افسردگی و تنهایی پرنده موثر است. استفاده از جو دوسر پرک برای عروس هلندی در داشتن پر های شفاف و سالم در فرایند پرریزی موثر است.

مصرف جو دوسر پرک با داشتن مقادیر زیادی آهن ممکن است برای عروس هلندی اتفاق خوبی نباشد، زیرا ممکن است ذخیره آهن باعث‌ بیماری شود و رعایت تعادل در غذا دادن به پرنده بسیار اهمیت دارد.

جو پرک شکل فرآوری شده جو کامل است که طی فرایندی تبدیل به پرک های جو می شود. جو پرک خوراکی است که وقتی پرنده وارد دوره تولک می شود و نیاز به تغذیه مناسب دارد به عروس هلندی داده می شود.

دادن جو پرک به عروس هلندی در فرایند جفت گیری و تخم گذاری موثر است و باعث ‌می شود عروس هلندی در فرایند جوجه کشی موفق تر عمل کند و جوجه های بیشتری تکثیر کند.

یکی از راه استفاده جو پرک برای عروس هلندی آغشته کردن جو دوسر پرک به تخم مرغ است. همچنین به طور خشک هم می ‌توان به‌ پرندگان‌ به عنوان ‌جایزه داد. پرک جو دوسر جایگزین غذای اصلی پرندگان به خصوص عروس هلندی نمی شود.

جو دوسر برای مرغ عشق

جو دوسر یکی از دانه هایی است که برای مصرف طیور و پرندگان خانگی کاربرد دارد. این محصول از دانه هایی است که برای مصرف دام و طیور بسیار استفاد می شود. جو دوسر با داشتن مقادیر فراوانی پروتئین و مواد مغذی نظیر ویتامین ها مخصوصا ویتامین B، فیبر، آهن و … برای دوران استرس زا پر ریزی قناری بسیار مناسب است، از این رو، جو دوسر برای  تغذیه مرغ عشق اخیرا بسیار رایج  و مهم شده است.

جو دوسر برای تقویت سیستم ایمنی پرنده و همچنین حفظ سلامتی مرغ عشق موثر می باشد. مصرف مقادیر بالای جو دوسر برای مرغ عشق مناسب نمی باشد و تعادل در مصرف جو دوسر ضرورت دارد.

 

جو دوسر

 

خرید یولاف درجه یک برای تغذیه طیور

یکی از دانه هایی که به عنوان مکمل غذایی برای تغذیه طیور بسیار مفید است، یولاف می باشد. یولاف با خواص تغذیه ای فراوانی نظیر مقادیر بالای ویتامین B برای پرندگان در دوران پر ریزی بسیار مناسب است.

دوران پر ریزی در پرندگان معمولا ۶ تا ۸ هفته طول می کشد و در بعضی گونه ها ۱۲ هفته به طول می انجامد. رعایت بهداشت و تغذیه مناسب در طول این دوران برای حفظ سلامتی پرنده بسیار مهم است. همچنین یولاف دارای مقادیر زیادی آهن است که کمبود آهن پرندگان را جبران می کند.

خرید یولاف درجه یک برای تغذیه طیور در شرکت ایلیا امکان پذیر است. شرکت ایلیا توانایی پاسخدهی به نیاز افراد و شرکت های تولید کننده مکمل های تغذیه برای پرندگان را دارا است و یولاف درجه یک را در حجم عمده و خرد به فروش می رساند.

علاقه مندان و مشتریان عزیز که تمایل به خرید و یا مشاوره در زمینه مصرف یولاف برای طیور را دارند می توانند با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایند و از مشاوره کارشناسناس مجرب مجموعه ایلیا بهره مند شوند.

فروش جو دوسر ایرانی و وارداتی عمده

جو دوسر یک غله علفی و یک ساله است که دارای گل های ریز و نامشخص می باشد. یولاف در ابتدا به عنوان غذای دام کشت می شد و اخیرا برای مصارف انسانی نیز مصرف می شود. یولاف دانه ای تک لپه است که برای مصرف در وعده صبحانه بسیار رایج شده است. این دانه در ایران به دو صورت وارداتی و تولید داخل وجود دارد.

یولاف داخلی و خارجی از لحاظ تغذیه ای تفاوتی با هم ندارند اما یولاف وارداتی قیمتی نسبتا بالاتر دارد. به دلیل طی کردن مسافت، ترخیص از گمرگ، بسته بندی و … ، یولاف وارداتی و داخلی به طور کلی برای رفع نیاز جامعه تولید و عرضه می شوند.

فروش جو دوسر ایرانی و وارداتی در مجموعه ایلیا انجام می پذیرد. دارندگان واحد های تولیدی و کارخانه جات بسته بندی و … می توانند برای خرید عمده جو دوسر ایرانی و وارداتی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و علاوه بر استفاده از مشاوره رایگان، اطلاعات لازم جهت مشخصات محصول و قیمت را جویا شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *