خرید اینترنتی سبوس جو دوسر بسته بندی

جو دوسر

خرید سبوس جو دوسر به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است. کدام فروشگاه های اینترنتی برای خرید سبوس جو دوسر بسته بندی مناسب هستند؟ سبوس جو دوسر برای لاغری چه فوایدی دارد؟

این محصول یکی از محصولات حاصل فراوری دانه جو دوسر است. سبوس جو دوسر خارجی ترین لایه جو دوسر است که دارای فیبر فراوانی می باشد. سبوس جو دوسر در ایران به صورت بسته بندی و فله ای به فروش می رسد. امروزه خرید محصولات اینترنتی افزایش یافته است.

تنوع محصولات جو دوسر

محصولات جو دوسر دارای تنوع گسترده ای می باشد. این محصولات برای هر ذائقه ای مناسب هستند. محصولات جو دوسر در تولید انواع محصولات در صنایع تبدیلی به کار می رود و باعث افزایش خواص تغذیه ای می شود. تنوع محصولات جو دوسر شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشد.

این محصولات در کشور به صورت تولید داخلی و وارداتی در حجم عمده و جزئی عرضه می شود. از جمله خریداران عمده محصولات جو دوسر می توان به کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی اشاره نمود.

این مجموعه ها محصولات جو دوسر را به صورت تناژ خریداری می کنند. محصولات جو دوسر به صورت بسته بندی و فله ای نیز به فروش می رسد. خرید انواع محصولات جو دوسر برای مصارف خانگی از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

 

جو دوسر

 

کاربرد های سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر به واسطه خواص تغذیه ای فراوانی که دارد در صنعت کاربرد های گسترده ای دارد. از جمله کاربرد های سبوس جو دوسر می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

این مجموعه ها با افزودن سبوس جو دوسر به فرمولاسیون محصولات، ضمن افزایش خواص تغذیه ای محصول، خواص حسی و رئولوژیکی را نیز بهبود می بخشد‌ و باعث افزایش کیفیت محصول خواهد شد.

محصولات غنی شده با سبوس جو دوسر محصولاتی جدید و نو هستند و کارخانه جات با تولید این محصولات می توانند بازار مشتریان خوبی را جذب کنند. کارخانه جات صنایع غذایی با داشتن بخش R&D قوی می توانند محصولات فوق العاده را تولید نمایند.

سبوس جو دوسر از کجا بخریم؟

می توانیم این سوال را این گونه بیان کنیم که سبوس جو دوسر با کیفیت را از کجا بخریم؟

سبوس جو دوسر در ایران توسط مراکز مختلفی عرضه می شود. مجموعه ای که سبوس جو‌ دوسر را با کیفیت درجه یک و مرغوب و قیمت مناسب ارائه دهد، مرکزی مناسب برای خرید سبوس جو است.

سبوس جو دوسر به صورت جزئی و عمده عرضه می شود. برای خریداران عمده، مرکزی که بتواند نیاز های خریدار را تامین کند، ایده ال است.

شرکت ایلیا  تولید کننده و‌ وارد کننده مستقیم سبوس جو دوسر در ایران است. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و خریداران عمده می توانند از این مجموعه خرید خود را انجام دهند. ‌

شرکت ایلیا خدمات گسترده ای را برای مشتریان عمده درنظر دارد، از جمله این خدمات می توان به: مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه، قیمت و ‌کیفیت تضمین شده اشاره نمود.

مرکز ایلیا این اطمینان را به خریداران عمده می دهد که محصولی با کیفیت را در موعد مقرر به مشتریان تحویل دهد.‌ برای خرید اینترنتی سبوس جو دوسر می توانید از طریق سایت و‌ یا شماره های موجود اقدام نمایید.

 

جو دوسر

 

خرید اینترنتی سبوس جو دوسر برای لاغری

خواص سبوس جو دوسر برای لاغری اثبات شده است. سبوس جو دوسر دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. سبوس جو دوسر دارای پروتئین، ویتامین ها، فیبر، کلسیم، آهن، روی، منیزیوم، پتاسیم، فسفر و… می باشد.

سبوس جو دوسر دارای کالری کمی می باشد و برای کاهش وزن و‌ لاغری بسیار مناسب است. سبوس جو دوسر دارای فیبر فراوانی است. فیبر موجود در سبوس جو دوسر محلول در آب است و در معده حجیم می شود و باعث ایجاد یک سیری طولانی مدت در فرد خواهد شد.

فیبر موجود درسبوس جو دوسر باعث جلوگیری از گرسنگی، پرخوری و مصرف محصولات ناسالم می شود. به افرادی که قصد لاغری و کاهش وزن دارند، توصیه می شود سبوس جو دوسر را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

سبوس جو دوسر برای مو

سبوس جو دوسر به جهت دارا بودن ماده ای خاص، اثرات بسیار خوبی بر روی پوست های خشک و خارش دار، دارد. این فراورده همچنین در تولید انواع محصولات حمام از جمله شامپو به کار می رود.

سبوس جو دوسر باعث از بین بردن شوره سر می شود و اثرات ویژه بر روی حفاظت از پوست و مو را دارد. شرکت های تولید کننده انواع شامپو، ماسک مو و … با به کار بردن سبوس جو دوسر در فرمولاسیون، محصولی گیاهی و ارزشمند را تولید خواهند کرد.

 

جو دوسر

 

پودر سبوس جو دوسر

پودر سبوس جو دوسر حاصل آسیاب سبوس جو دوسر است. این پودر پروتئینی، یک محصول ارزشمند است که افراد می توانند در انواع سالاد، ماست، سوپ و غذا ها اضافه کنند.

پودر سبوس جو دوسر از لحاظ خواص تغذیه ای مشابه سبوس جو دوسر است. این محصول به صورت تولید داخلی و خارجی در کشور وجود دارد‌ و علاقه مندان می توانند این محصول را در حجم عمده و جزئی و به صورت بسته بندی و کیلویی خریداری کنند.

برای خرید پودر سبوس جو دوسر مراکز معتبر را انتخاب کنید و از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت مجموعه اطمینان حاصل نمایید.

کالری یک قاشق سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر دارای کالری بسیار کمی می باشد. سبوس جو دوسر یکی از محصولات کم کالری محسوب می شود که در رژیم های غذایی افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و قصد کاهش وزن دارند، جایگاه ویژه ای دارد.

کالری ۱۰۰ گرم سبوس جو دوسر خام، معادل ۲۴۶ می باشد. این کالری بسیار ناچیز است و در صورت مصرف احساس سیری در فرد ایجاد می کند و از پرخوری جلوگیری می کند.

سبوس جو دوسر در رژیم غذایی افراد دیابتی و سلیاکی به کار می رود. زیرا سبوس جو دوسر باعث کنترل قند خون می شود و از بالا بردن ناگهانی قند خون جلوگیری می کند. همچنین سبوس جو دوسر فاقد گلوتن است و بیماران سلیاکی که به گلوتن حساسیت دارند، می توانند از سبوس جو دوسر استفاده نمایند.

قیمت سبوس جو دوسر تناژ و بسته بندی

قیمت سبوس جو دوسر تناژ و بسته بندی با یکدیگر متفاوت است. یکی از آیتم های موثر در تعیین قیمت سبوس جو دوسر، حجم خرید است. قیمت سبوس جو دوسر تناژ ارزان تر از انواع جزئی می باشد و به ازای هر کیلوگرم نسبت به انواع جزئی هزینه کمتری خواهد داشت.

سبوس جو دوسر بسته بندی گران تر از انواع فله و‌ کیلویی می باشد، زیرا بسته بندی هزینه ای جدا خواهد شد. علاوه بر حجم خرید و‌ نوع بسته بندی آیتم های دیگری همچون: کیفیت، نوع مصرف، شرکت وارد کننده یا تولید کننده، ایرانی یا خارجی بودن سبوس جو دوسر در قیمت موثر خواهند بود. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت سبوس جو دوسر تناژ و بسته بندی با مراکز فروش در تماس باشند.

 

جو دوسر

 

خرید سبوس جو دوسر از کارخانه تولیدی

سبوس جو دوسر در ایران نیز تولید می شود. یکی ازکارخانه های تولید کننده سبوس جو دوسر، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می باشد. این مجموعه تولید کننده سبوس جو دوسر در ایران شناخته می شود.

خرید سبوس جو دوسر از این مجموعه به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و‌ فله امکان پذیر است. سبوس جو دوسر تولید شده در شرکت ایلیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهد که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد.

برای خرید سبوس جو دوسر از کارخانه تولید از طریق سایت و یا شماره های موجود با کارشناسان مجرب مجموعه در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

تامین سبوس جو دوسر برای فروشگاه های اینترنتی

امروزه علاقه مردم جامعه به خرید از فروشگاه های اینترنتی افزایش یافته است. فروشگاه های اینترنتی این امکان را فراهم کرده اند که افراد بدون مراجعه حضوری، محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

سبوس جو دوسر نیز در این فروشگاه ها به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد.‌ فروشگاه های اینترنتی برای تامین سبوس جو دوسر مورد نیاز، می توانند با شرکت ایلیا همکاری کنند.

شرکت ایلیا سبوس جو دوسر را به صورت ایرانی و خارجی عرضه می کند. قیمت این مجموعه با توجه به این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم سبوس جو دوسر است، مقرون به صرفه و ارزان است. فروشگاه های علاقه مند جهت اطلاع از شرایط تامین و خرید اینترنتی سبوس جو دوسر با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *