خرید پودر سبوس جو دوسر برای پخش و بسته بندی

جو دوسر

این مجموعه ها برای خرید پودر سبوس جو دوسر از چه طریق اقدام کنند؟ کدام مرکز پودر سبوس جو دوسر برای پخش و بسته بندی را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک عرضه می کند؟ آیا شرکت ایلیا مرکزی مناسب برای خرید پودر سبوس جو دوسر در ایران است؟ در ادامه مطلب پاسخ این سوالات را خواهیم داد.

جو دوسر گیاهی علفی از خانواده گندمیان است. این گیاه دارای گل های ریز و نامشخص می باشد. جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. جو دوسر دارای محصولات متنوعی می باشد، یکی از محصولات آن، پودر سبوس جو دوسر است.

سبوس جو دوسر خارجی ترین قسمت دانه است که دارای خواص تغذیه فوق العاده می باشد. پودر سبوس جو دوسر را شرکت های پخش و بسته بندی به صورت تناژ خریداری می کنند.

 

جو دوسر

 

کاربرد پودر جو دوسر پروتئینی

پودر جو دوسر محصولی حاصل از فراوری دانه جو دوسر است. پودر جو دوسر دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. پروتئین یکی از اصلی ترین مواد مغذی موجود در پودر جو دوسر است.

پروتئین موجود در پودر جو دوسر نیاز افراد به پروتئین را تامین می کند. در سال های اخیر تولید محصولات فراسودمند و گیاهی با دانه و غلات افزایش یافته است و غلاتی همچون جو دوسر و فراورده های آن از اهمیت بسیاری در صنایع  تبدیلی ایران به دست آورده اند. از جمله کاربرد های پودر جو دوسر پروتئینی می توان به:

شرکت ها و کارخانه جات تولید کننده این محصولات، با تولید انواع محصولات غنی شده با پودر جو دوسر، ضمن تولید محصولی فراسودمند و با ارزش تغذیه بالا، محصولی نو را تولید کرده و بازار فروش بسیار خوبی را به دست می آورند.

بسیاری از مردم علاقه مند به امتحان طعم های جدید و محصولاتی که با غلات غنی شده اند، هستند و محصولات تولید شده با پودر جو دوسر می تواند توجهات را به خود جذب کند.

این مجموعه ها برای خرید پودر جو دوسر می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر و محصولات جو دوسر از جمله پودر جو دوسر در ایران محسوب می شود.

این مجموعه پتانسیل تامین پودر جو دوسر مورد نیاز کارخانه جات را دارد و خدمات ویژه ای برای آن ها در نظر دارد. از جمله خدمات ویژه شرکت ایلیا برای کارخانه جات می توان به: مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، تامین بلند مدت و به موقع، قیمت و کیفیت تضمین شده اشاره نمود.

مجموعه های علاقه مند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری و خرید محصول با شماره های موجود تماس حاصل نمایند.

 

جو دوسر

 

قیمت پودر جو دوسر بسته بندی

پودر جو دوسر حاصل آسیاب دانه های جو دوسر است، پودر جو دوسر تولید داخلی و خارجی به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. پودر جو دوسر در بازار دارای قیمت های مختلفی می باشد.

این قیمت ناشی از آیتم های تاثیر گذاری همچون: کیفیت پودر(پودر جو دوسر حاوی شئ اضافی نظیر سنگ، خاشاک، غلات دیگر، حشرات و … نباشد)‌، ایرانی یا خارجی بودن پودر جو دوسر(محصولات وارداتی به علت این که قیمت شان با توجه به قیمت ارز تعیین می شود، گران تر هستند. پودر جو دوسر خارجی قیمتی بالاتر از انواع داخلی دارد)، نوع مصرف و کاربرد، حجم خرید(خرید به صورت عمده به ازای هر کیلوگرم قیمتی کم تر از مقادیر جزئی دارد)، شرکت وارد کننده یا تولید کننده و … می باشد.

به طور کلی محصولاتی که به صورت بسته بندی به فروش می رسند از قیمت بالاتری نسبت به فروش کیلویی برخوردار هستند. قیمت پودر جو دوسر بسته بندی بیشتر از انواع کیلویی می باشد.

این تفاوت قیمت ناشی از هزینه بسته بندی است و به خواص تغذیه ای محصول مربوط نیست.‌ علاقه مندان برای اطلاع از قیمت پودر جو دوسر بسته بندی از طریق مراکز فروش جویا شوند.

فواید پودر سبوس جو دوسر

پودر سبوس جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. سبوس جو دوسر خارجی ترین قسمت دانه است. سبوس جو دوسر دارای فیبر فراوانی است، فیبر موجود در سبوس جو دوسر تاثیر بسزایی بر روی کاهش وزن و لاغری دارد.

از جمله فواید پودر سبوس جو دوسر می توان به: مقادیر فراوانی پروتئین، انواع ویتامین ها، کربوهیدرات های پیچیده، اسید های آمینه، کلسیم، پتاسیم، فسفر، روی، آهن، منیزیوم، سدیم و‌ … اشاره کرد. پودر سبوس جو دوسر برای بیماری های گوارشی همچون یبوست اثر فوق العاده ای دارد.

پودر سبوس جو دوسر همچون دانه جو دوسر فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات و دانه همچون گندم و جو وجود دارد. گلوتن باعث ایجاد حساسیت در بعضی از افراد می شود.

این افراد توانایی هضم گلوتن در سیستم گوارش خود را ندارند و در صورت مصرف با مشکلات گوارشی مواجه خواهند شد. افرادی به گلوتن حساسیت دارند دچار بیماری سلیاک هستند.

جو دوسر و محصولات جو دوسر همچون پودر سبوس جو دوسر انتخاب مناسبی برای این بیماران محسوب می شود. این بیماران با مصرف پودر سبوس جو دوسر ضمن بهره بردن از خواص تغذیه ای فوق العاده پودر سبوس جو دوسر، با مشکلات گوارشی مواجه نخواهند شد.

 

جو دوسر

 

طرز تهیه سبوس جو دو سر

سبوس جو دوسر حاصل جداسازی پوسته از جوانه مرکزی دانه جو دوسر است. این محصول سرشار از فیبر و ویتامین است. سبوس جو دوسر را به روش های مختلفی می توان مصرف نمود، سبوس جو دوسر را در انواع سالاد، ماست، سوپ، غذای های ایرانی و فرنگی اضافه نمود و از خواص آن بهره برد.

خرید پودر سبوس جو دوسر برای لاغری

خواص پودر سبوس جو دوسر برای لاغری اثبات شده است. پودر سبوس جو دوسر برای افرادی که از چاقی رنج می برند و علاقه مند به کاهش وزن و تناسب اندام هستند، توصیه می شود.

سبوس جو دوسر دارای فیبر فوق العاده ای است. فیبر موجود در سبوس جو دوسر محلول در آب است. فیبر های محلول در آب در معده حجیم می شوند. این امر سبب ایجاد احساس سیری طولانی مدت در فرد می شود و باعث‌ جلوگیری از پرخوری، گرسنگی و مصرف محصولات ناسالم می شود.

سبوس جو دوسر را می توان در انواع غذا ها نظیر سوپ اضافه نمود و در کنار انواع سالاد، ماست و … میل کرد.

پودر سبوس جو دوسر برای لاغری در کشور به صورت تولید ایرانی و خارجی در حجم عمده و جزئی به فروش می رسد. خرید عمده این محصول توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی انجام می شود.

پودر سبوس جو دوسر در حجم خرد توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. خرید پودر سبوس جو دوسر به صورت بسته بندی و کیلویی از طریق مراکز فروش در سراسر کشور امکان پذیر است. برای خرید مراکز معتبر را انتخاب کنید تا محصولی درجه یک و با کیفیت را مصرف کنید.

 

جو دوسر

 

ارزش غذایی سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و‌ حاوی مواد مغذی و ‌معدنی فراوانی برای بدن می باشد. این محصول همچنین دارای کالری بسیار کمی است و جزو محصولات رژیمی محسوب می شود.

سبوس جو دوسر حاوی پروتئین، فیبر، ویتامین، کربوهیدرات، چربی، آهن، روی، منیزیوم و پتاسیم است. این فراورده یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و باعث ‌جلوگیری از بسیاری ازبیماری ها همچون بیماری های قلبی خواهد شد. سبوس جو دوسر  حاوی بتاگلوکان است، این ماده در کنترل قند خون موثر است.

سوپ با سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر را در انواع غذا های ایرانی و فرنگی می توان استفاده نمود. یکی از غذا هایی که سبوس جو دوسر باعث بهبود طعم و ارزشمندی آن خواهد شد، سوپ است. سوپ با سبوس جو دوسر را می توان با انواع سبزی های معطر ترکیب نمود و یک محصول فوق العاده از لحاظ ارزش غذایی و طعم تولید کرد.

شرکت های تولید کننده سو‌پ های نیمه آماده با افزودن سبوس جو دوسر به فرمولاسیون سوپ، ضمن افرودن به ارزش غذایی محصول، بازار فروش بسیار خوبی را نیز به دست می آورند.

سبوس جو دوسر با داشتن خواص تغدیه ای فوق العاده و اثرات آن بر روی بیماران سلیاکی، دیابتی و لاغری، مشتریان بسیار خوبی را از این افراد به دست می آورد.

با گسترش سبک زندگی سالم و استفاده از محصولات فراسودمند و ارزشمند و همچنین استفاده بالای محصولات نیمه آماده، کارخانه جات تولید کننده سوپ نیمه آماده، فرصت بسیار خوبی برای تولید یک محصول جدید و فراسودمند را دارا است.

این محصول از لحاظ قیمتی گران نخواهد بود و اقشار جامعه می توانند آن را خریداری کنند. کارخانه جات علاقه مند به تولید سوپ با سبوس جو دوسر می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند.

شرکت ایلیا پتانسیل تامین بلند مدت سبوس جو دوسر را دارا است و آمادگی همکاری خود را با این مجموعه ها اعلام می دارد. مجموعه های علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تخصصی  با کارشناشان مجرب و آموزش دیده ایلیا در ارتباط باشند.

 

جو دوسر

 

مضرات سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر مانند هر محصولی در کنار خواص فوق العاده، مضراتی نیز دارد. سبوس جو دوسر دارای اسید فیتیک است. اسید فیتیک باعث کاهش جذب کاتیون های ۲ و ۳ ظرفیتی مانند کلسیم و آهن می شود. مصرف بی رویه سبوس جو دوسر با توجه به داشتن فیبر فراوان باعث ایجاد مشکلات گوارشی از قبیل نفخ خواهد شد.

سبوس جو دوسر در بدنسازی

سبوس جو دوسر اثرات فوق العاده بر روی عملکرد ورزشکاران به خصوص افرادی که بدنسازی انجام می دهند، دارد. این محصول حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات است. کربوهیدرات های موجود در سبوس جو دوسر از نوع پیچیده است.

مصرف سبوس جو دوسر باعث حفظ انرژی ورزشکار در حین انجام تمرینات می شود، سبوس جو دوسر باعث بهبود عملکرد بدنساز می شود. فیبر موجود در سبوس جو دوسر باعث جلوگیری از مصرف انواع محصولات ناسالم می شود و یک سیری طولانی مدت را در فرد ایجاد می کند.‌ مصرف سبوس جو دوسر در بدنسازی برای ورزشکاران توصیه می شود.

 

جو دوسر

 

تولید غلات صبحانه با پرک و سبوس جو دوسر

یکی از رایج ترین محصولات غذایی برای وعده صبحانه، غلات صبحانه هستند. غلات صبحانه در سال های اخیر، طرفداران زیادی را به دست آورده است. از جمله غلاتی که در این محصولات به کار می رود می توان به پرک و سبوس جو دوسر اشاره نمود.

پرک و سبوس جو دوسر از جمله محصولات حاصل فراوری دانه جو دوسر هستند. این دو محصول از خواص تغذیه ای فوق العاده برای بدن برخوردار هستند و فراسودمند محسوب می شوند.

شرکت های تولید کننده غلات صبحانه با افزودن پرک و سبوس جو دوسر به محصولات غلات صبحانه، ضمن افزایش ارزش غذایی محصول، محصولی رژیمی و انرژی زا را تولید می کنند که به سبب نو و جدید بودن آن، طرفداران بسیاری را جذب خواهند کرد. مردم جامعه علاقه مند به مصرف محصولات جدید و فراسودمند هستند.

شرکت های تولید کننده غلات صبحانه برای خرید پرک و سبوس جو دوسر می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر و محصولات جو دوسر از قبیل سبوس و پرک جو دوسر می باشد.

این مجموعه خدمات ویژه ای به این کارخانه جات ارائه می دهد. جهت خرید سبوس و پرک جو دوسر از مجموعه ایلیا با شماره های موجود تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را جویا شوید.

تامین پودر سبوس جو دوسر برای پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن بازار مشتریان گسترده، نقش بسیار موثری در فروش انواع محصولات دارند. این مجموعه ها محصولات را به صورت تناژ و در حجم عمده از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و به مراکز فروش پخش می کنند. پودر سبوس جو دوسر حاصل آسیاب سبوس جو دوسر است که اثرات تغذیه ای فراوانی دارد.

شرکت های پخش و بسته بندی جهت تامین پودر سبوس جو دوسر می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا پودر سبوس جو دوسر را به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می کند و این شرکت ها با توجه به نیاز خود می توانند پودر سبوس جو دوسر را خریداری نمایند.

خرید پودر سبوس جو دوسر از شرکت ایلیا محدودیت ندارد. شرکت های پخش و بسته بندی علاقه مند از طریق کارشناسان مجموعه، اطلاعات لازم در خصوص تامین پودر سبوس جو دوسر را کسب نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *