خرید جو دوسر پرک عمده ویژه کارخانه بیسکوئیت

جو دوسر

کدام مراکز برای خرید جو دوسر پرک عمده ویژه تولید کارخانه بیسکوئیت، قیمت مناسب تری ارائه می دهند؟ برای اطلاع از مراکز خرید جو دوسر پرک عمده، از چه طریق می تون اقدام نمود؟

جو دوسر پرک محبوب ترین محصول جو دوسر است که کاربرد های فراوانی دارد. جو دوسر پرک را می توان در تولید بیسکوئیت به کار برد. با افزودن جو دوسر پرک به بیسکوئیت ضمن تولید محصولی با ارزش غذایی بالا، محصولی رژیمی نیز تولید می شود.

کارخانه جات تولید کننده بیسکوئیت جو دوسر پرک را به صورت عمده خریداری می کنند زیرا قیمت خرید جو دوسر پرک عمده، مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. 

تنوع محصولات جو دوسر در ایران

محصولات جو دوسر در ایران شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشند.

این محصولات نقش بسزایی در تولید محصولات فراسودمند دارند. محصولات جو دوسر محدودیت سنی و مصرف ندارند و بسیار آسان هضم می شوند.

فراورده های جو دوسر دارای ارزش غذایی فراوانی هستند و سرشار از مواد مغذی و معدنی می باشند. محصولات جو دوسر در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله عرضه می شوند. کارخانه جات صنایع تبدیلی وشرکت های پخش و بسته بندی خریداران اصلی محصولات جو دوسر در ایران محسوب می شوند.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار جو دوسر

با افزایش علاقه مندی مردم جامعه به مصرف محصولات فراسودمند و دارای ارزش غذایی، کارخانه جات صنایع غذایی و صنایع تبدیلی دیگر، مشتاق به استفاده از دانه ها و غلات ارزشمند نظیر جو دوسر شدند.

این کارخانه جات از جو دوسر به عنوان ماده ای جهت غنی کننده محصولات خود استفاده می کنند. از جمله کارخانه های خریدار جو دوسر می توان به:

شرکت های پخش و بسته بندی

  • تولید جوانه جو دوسر
  • ساخت مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

این کارخانه جات برای تامین و خرید جو دوسر مصرفی، می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا جو دوسر را به صورت تولید ایرانی و خارجی عرضه می کند و کارخانه جات علاقه مند می توانند این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان به سبب این که شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر و محصولات جو دوسر در ایران است، خریداری نمایند. کارخانه جات علاقه مند جهت خرید می توانند از طریق شماره های موجود در ارتباط باشند.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک کیلویی

جو دوسر پرک به صورت کیلویی و بسته بندی در حجم عمده و جزئی قابل خرید است. جو دوسر پرک محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان دارد زیرا مدت زمان پخت کمی دارد و به سرعت آماده می شود. پرک جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود.

خریداری جو دوسر پرک کیلویی این امکان را به مشتریان می دهد که با توجه به حجم مورد نیاز خرید خود را انجام دهند. خرید جو دوسر پرک کیلویی از مراکز فروش امکان پذیر است.

در هنگام خرید جو دوسر پرک کیلویی از کیفیت پرک ها مطمئن شوید و جو دوسر پرک که درشت، سالم و بدون هیچگونه شئ اضافی هستند را خریداری کنید. توجه داشته باشید که باید جو دوسر پرک کیلویی را از مراکز معتبرخریداری نمایید که دارای مجوز بهداشتی باشند.

جو دوسر پرک روسی ریز و درشت

جو دوسر پرک به صورت وارداتی نیز در کشور وجود دارد. پرک روسی جو دوسر از بهترین کیفیت این محصول در سراسر جهان است. پرک جو دوسر به دو  صورت ریز و درشت عرضه می شود.

جو دوسر پرک ریز دارای ذرات کوچک می باشد که در تهیه انواع صبحانه استفاده می شود. پرک درشت جو دوسر در تولید انواع موسلی، پروتئین بار، محصولات رژیمی به کار می رود.

جو دوسر پرک درشت را اغلب برای محصولات رژیمی استفاده می کنند زیرا سبوس بیشتری دارد و در نتیجه فیبر بیشتری  خواهد داشت که در لاغری و کاهش وزن موثر است.

انواع روسی جو دوسر پرک ریز و درشت را به صورت بسته بندی و کیلویی در حجم عمده و جزئی از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی می توانید خریداری کنید.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی

جو دوسر پرک فوری صبحانه، یکی از رایج ترین محصولاتی است که در وعده صبحانه مصرف می شود. پرک فوری صبحانه جو دوسر انگلیسی از مرغوب ترین انواع این محصولات است که در ایران نیز عرضه می شود.

قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی گران تر از انواع تولید شده در داخل کشور است و این قیمت بالا، ناشی از قیمت ارز است. از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی می توان به کیفیت محصول، نوع بسته بندی، حجم خرید، شرکت وارد کننده و … اشاره نمود.

خرید جو دوسر پرک خارجی ارگانیک

جو دوسر پرک به صورت وارداتی نیز در فروشگاه عرضه کننده محصولات جو دوسر در سراسر کشور عرضه می شود. خرید جو دوسر پرک خارجی ارگانیک به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است.

این محصول، شکل فرآوری شده دانه کامل جو دوسر است که بسیار محبوب است. برای خرید جو دوسر پرک خارجی ارگانیک از طریق مراکز فروش اقدام کنید.

قیمت عمده جو دوسر تناژ

جو دوسر به صورت تناژ توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود. قیمت عمده جو دوسر تناژ ارزان و مناسب برای خریداران است زیرا به طور کلی خریداری می کنند.

شرکت ایلیا یکی از مراکز خرید جو دوسر محسوب می شود. عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت دقیق و‌ به روز جو دوسر تناژ با شرکت ایلیا در تماس باشند.

 

جو دوسر

 

ویژگی های جو دوسر برای استفاده در بیسکوئیت

جو دوسر یک غله کامل و سبوس دار محسوب می شود. استفاده از جو دوسر در تولید بیسکوئیت باعث تولید یک محصول سبوس دار و رژیمی خواهد شد. جو دوسر دارای مواد مغذی و معدنی همچون فیبر، پروتئین، ویتامین ها، آهن، روی، فسفر، منیزیوم و … می باشد.

فیبر موجود در جو دوسر محلول در آب است. فیبر های محلول در آب در معده حجیم می شوند و باعث جلوگیری از پرخوری و گرسنگی می شوند. همچنین فیبر باعث ایجاد یک سیری طولانی مدت در فرد خواهد شد.

جو دوسر همچنین فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که بعضی از افراد به آن حساسیت دارند و نمی توانند آن را هضم کنند. این افراد مبتلا به بیماری سلیاک هستند.

افراد سلیاکی نباید محصولات دارای گلوتن را مصرف کنند. بیسکوئیت جو دوسر یک محصول مناسب برای این افراد محسوب می شود. بیسکوئیت جو دوسر برای بیماران دیابتی نیز توصیه می شود، زیرا جو دوسر باعث بالا رفتن ناگهانی قند خون این افراد نمی شود و باعث ثتبیت قند خون بیماران دیابتی خواهد شد.

تولید محصولات رژیمی و پروتئینی با جو دوسر

جو دوسر منبع بسیار خوبی از پروتئین است. پروتئین موجود در جو دوسر می تواند نیاز های افراد را تامین کند. جو دوسر با داشتن فیبر فراوان و کالری کم، یک غله رژیمی محسوب می شود.

از جو دوسر در تولید محصولات رژیمی می توان استفاده نمود. محصولات رژیمی امروزه جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. افرادی که از چاقی رنج می برند و به تناسب اندام خود اهمیت می دهند از طرفداران محصولات رژیمی هستند.

محصولات پروتئینی از محبوبیت بالایی در بین ورزشکاران و بدنسازان برخوردار است. محصولات پروتئینی و رژیمی می تواند جایگزین مکمل های بدنسازی و لاغری بشود.

استفاده از جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی و پروتئینی بازخورد بسیار خوبی ازسوی مشتریان و علاقه مندان خواهد داشت، زیرا غنی از غلات طبیعی و گیاهی است.

کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی و پروتئینی با افزودن جو دوسر به فرمولاسیون محصولات، ضمن افزودن به ارزش غذایی محصولات تولید شده، بازار فروش بسیار خوبی را نیز به دست خواهند آورد.

 

جو دوسر

 

تامین جو دوسر برای کارخانه های صنایع غذایی

جو دوسر امروزه به یکی از اصلی ترین مواد اولیه برای تولید محصولات غذایی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا در صنعت غذایی کشور شده است. کارخانه جات تولید کننده محصولات غذایی برای تامین جو دوسر مورد نیاز مجموعه خود نیازمند مرکزی هستند که علاوه بر تامین محصولی با کیفیت و‌ قیمت مناسب، پتانسیل تامین محصول در موعد مقرر را داشته باشد.

تامین به موقع محصول از اهمیت بالایی برای کارخانه جات برخوردار است، زیرا در صورت تاخیر در ارسال جو دوسر از سوی مرکز تامین کننده، خط  تولید کارخانه دچار مشکل می شود و خسارات زیادی را به بارمی آورد.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین جو دوسر برای کارخانه های صنایع غذایی را دارد. شرکت ایلیا این اطمینان را به کارخانه جات می دهد که جو دوسر را در موعد مقرر و با کیفیت یکسان نسبت به پارت های قبلی به کارخانه جات عرضه کند.

این مجموعه خدمات ارزنده و ویژه ای برای کارخانه های صنایع غذایی در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به ارائه مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه، ارائه محصولی با کیفیت و ‌قیمت تضمینی اشاره کرد.

کارخانه جات صنایع غذایی برای تامین جو دوسر مورد نیاز می توانند از طریق شماره های موجود و برقراری ارتباط با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت ایلیا شرایط تامین و همکاری را جویا شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *