خرید جو دوسر پرک شده انگلیسی و روسی

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک شده انگلیسی و روسی از چه طریق امکان پذیر است؟ برای خرید جو دوسر پرک شده وارداتی عمده، کدام مرکز قیمت مناسب و کیفیت درجه یک عرضه می کند؟

جو دوسر از پرمصرف ترین محصولات جو دوسر شناخته می شود. پرک جو دوسر به صورت وارداتی و ایرانی در کشور عرضه می شود. جو دوسر پرک شده انگلیسی و روسی از معروف ترین انواع جو دوسر در جهان است.

جو دوسر پرک شده انگلیسی و روسی در کشور در حجم عمده و جزئی به صورت بسته بندی و فله قابل خریداری می باشد.

مزیت های جو دوسر وارداتی

جو دوسر گیاهی یک ساله از خانواده گندمیان است و در ابتدا در مناطقی از اروپا کشت شد. جو دوسر وارداتی که تولید شده در مناطق اروپایی است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

اغلب مردم علاقه دارند محصولات جو دوسر را به صورت وارداتی مصرف کنند زیرا از نظر کیفیت و بافت، فوق العاده هستند. ‌جو دوسر وارداتی برای مصرف کنندگان خانگی از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی با نمونه های تولید شده در داخل کشور ندارد و برای مصرف کنندگان مطلوب تر است.

 

جو دوسر

 

انواع محصولات جو دوسر خارجی

جو دوسر خارجی دارای محصولات متنوعی در ایران است. این محصولات شامل:

  • جو دوسر با پوست
  • جو دوسر بدون پوست
  • دانه جو دوسر پرک ریز
  • دانه جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشند.

 محصولات جو دوسر خارجی دارای خواص تغذیه ای مشابهی هستند. این محصولات در صنایع تبدیلی کاربرد فراوانی دارند و در تولید انواع محصولات غذایی، آرایشی و‌ بهداشتی کاربرد گسترده ای دارند.

خرید جو دوسر پرک شده کیلویی

جو دوسر پرک شده را می توان به صورت کیلویی نیز خریداری نمود. خرید به صورت کیلویی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که با توجه به نیاز، حجم مشخصی از جو دوسر را خریداری کنند.

در هنگام خرید جو دوسر پرک شده کیلویی به کیفیت پرک ها دقت کنید و محصولی یکدست، بدون هیچ گونه شئ اضافی از جمله سنگ، حشرات اضافی، دانه های غلات دیگر، خاک و خاشاک و ‌… خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک شده عمده

جو دوسر پرک شده به صورت عمده توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی انجام می شود. این مجموعه ها جو دوسر پرک شده را به صورت عمده از مراکز فروش خریداری می کنند.

جو دوسر پرک شده عمده از قیمت مناسب تری برخوردار است و در هر کیلوگرم هزینه کم تری را پرداخت خواهند کرد. خرید جو دوسر پرک شده به صورت عمده از طریق مراکز عرضه کننده محصولات جو دوسر امکان پذیر است. جو دوسر پرک شده عمده به صورت تولید داخلی و خارجی در کشور قابل خرید می باشد.

تامین جو دوسر برای شرکت بسته بندی

شرکت های بسته بندی از خریداران اصلی جو دوسر در ایران محسوب می شوند. این مجموعه ها با داشتن بازار گسترده مشتریان، جو دوسر وارداتی و ایرانی را از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند.

این شرکت ها برای تامین جو دوسر می توانند با مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر و محصولات آن در کشور است.

شرکت های موفق در بسته بندی با همکاری با مجموعه ایلیا می توانند فروش خوبی از عرضه محصولی جدید در بازار به دست بیاورند. این مجموعه ها برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تامین جو دوسر با کارشناسان مجرب و‌ متخصص مجموعه در تماس باشند.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک صبحانه روسی

جو دوسر پرک صبحانه یکی از مقوی ترین محصولات برای وعده صبحانه است. جو دوسر روسی از کیفیت بالایی برخوردار است و از بنادر شمال کشور، وارد می شود. خرید جو دوسر پرک صبحانه روسی از طریق فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی و آلمانی

جو دوسر پرک صبحانه فوری نیازمند تکنولوژی پیشرفته ای برای تولید است. تکنولوژی تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک موجود در کشور های اروپایی مانند انگلیس و آلمان پیشرفته است و محصول تولید شده در این کشور ها از کیفیت بالایی برخوردار است.

جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی و آلمانی به صورت عمده و خرد به فروش می رسد. علاقه مندان برای خرید مراکز معتبر را انتخاب کنند.

خرید جو دوسر با پوست و بدون پوست

جو دوسر با پوست، جو دوسر کامل است که پوسته خارجی آن گرفته نشده است. جو دوسر بدون پوست، پوسته خارجی آن جدا شده است. خرید جو دوسر با پوست و بدون پوست عمدتا توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی انجام می گیرد.

این کارخانه جات جو دوسر با پوست و بدون پوست را در تولید انواع محصولات، جهت بهره وری از خواص تغذیه ای جو دوسر می افزاید.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک کیلویی غیر تراریخته

جو دوسر پرک غیر تراریخته، محصولی جو دوسر است که هیچگونه دستکاری ژنتیکی بر روی آن صورت نگرفته است. جو دوسر پرک غیر تراریخته ایرانی و‌ خارجی به صورت کیلویی  به فروش می رسد.

قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر در قیمت جو دوسر پرک کیلویی غیر تراریخته می توان به کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن محصول، حجم خرید، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده اشاره نمود.

تامین انواع جو دوسر پرک شده تناژ

محصولات جو دوسر پرک شده شامل: جو دوسر پرک ریز، جو دوسر پرک درشت و جو دوسر پرک فوری صبحانه، می باشند. این محصولات به صورت ایرانی و خارجی در کشور موجود می باشند.

شرکت ها و‌ کارخانه جات علاقه مند برای تامین جو دوسر پرک تناژ می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم انواع محصولات جو دوسر پرک شده در ایران است.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است. مجموعه های علاقه مند جهت اطلاع از شرایط تامین و همکاری با شماره های موجود تماس حاصل نمایند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی کارشناشان، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *