خرید بلغور جو دوسر برای کارخانه سوپ آماده

جو دوسر

برای تولید سوپ آماده از بلغور جو دوسر ایرانی و خارجی می توان استفاده نمود. کارخانه سوپ آماده برای خرید بلغور جو دوسر از چه طریق اقدام کند؟ کدام مراکز بلغور جو دوسر با کیفیت را برای تولید سوپ آماده عرضه می کنند؟

بلغور جو دوسر در تولید انواع محصولات آماده و نیمه آماده استفاده می شود. بلغور جو دوسر در تولید انواع سوپ آماده به کار می رود. سوپ های آماده طرفداران بسیار زیادی دارد و کارخانه جات تولید کننده سوپ آماده با افزودن بلغور جو دوسر ضمن تولید محصولی با ارزش تغذیه ای فراوان، علاقه مندان زیادی را نیز به دست خواهد آورد.

بلغور جو دوسر چیست؟

بلغور جو دوسر شکل دیگری از دانه های جو دوسر است. این محصول مدت زمان پخت کمتری نسبت به دانه کامل جو دوسر دارد زیرا به قطعات کوچک تری تبدیل شده است. بلغور جو دوسر از گیاه جو دوسر حاصل می شود که گیاهی علفی و یکساله است.

فراورده بلغور جو دوسر فاقد گلوتن است و بیماران سلیاکی به راحت می توانند آن را مصرف نمایند. بلغور جو دوسر در پیشگیری و درمان دیابت نوع ۲ موثر است. بلغور جو دوسر کلسترول پایینی دارد و برای بیماران قلبی توصیه می شود. مصرف بلغور جو دوسر باعث ایجاد سیری طولانی مدت می شود و از پرخوری و مصرف محصولات ناسالم جلوگیری می کند.

بلغور جو دوسر سرشار از مواد مغذی و معدنی همچون پروتئین، فیبر، انواع ویتامین، کلسیم، فسفر، روی، آهن، پتاسیم، منیزیوم و … می باشد.

مصرف بلغور جو دوسر برای افرادی که قصد لاغری دارند و به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، ورزشکاران به خصوص بدنسازان، بیماران سلیاکی، دیابتی و قلبی توصیه می شود. بلغور جو دوسر در کشور نیز تولید می شود و انواع وارداتی این محصول پرخاصیت نیز در کشور وجود دارد.

 

جو دوسر

 

کاربرد و مصارف بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر دارای مصارف و کاربرد های گوناگونی می باشد. از بلغور جو دوسر برای تولید انواع سوپ های آماده، حریره بادام، حلیم و … استفاده می شود. بلغور جو دوسر در تولید انواع محصولات مخصوص بیماران سلیاکی استفاده می شود.

بیماران سلیاکی توانایی هضم گلوتن را ندارند. این افراد باید محصولات فاقد گلوتن از قبیل بلغور جو دوسر را مصرف نمایند. تولید انواع محصولات غذایی با بلغور جو دوسر کمک فراوانی به رژیم غذایی این افراد می کند و ‌تنوع غذایی آنها را بالا می برد.

بلغور جو دوسر در تولید محصولات بیماران دیابتی نیز به کار می رود. بلغور جو دوسر باعث تثبیت قند خون می شود و از بالا رفتن ناگهانی قند خون این افراد جلوگیری می کند. کارخانه جات صنایع تبدیلی با داشتن بخش R&D قوی می توانند اقدام به تولید محصولاتی جدید و فراسودمند با استفاده از بلغور جو دوسر نمایند.

کارخانه های خریدار جو دوسر

با گسترش سبک زندگی سالم و افزایش مصرف محصولات با ارزش تغذیه ای بالا و فراسودمند، کارخانه جات نیز ترغیب به تولید محصولات غنی شده با دانه های گیاهی و غلات شدند. جو دوسر یک غله کامل و سبوس دار محسوب می شود که در صنعت کاربرد های گسترده ای دارد.

کارخانه جات صنایع تبدیلی با افزودن جو دوسر به فرمولاسیون محصولات، ضمن افزایش ارزش غذایی محصول تولید شده، بازار مشتریان و فروش بسیار خوبی را به دست خواهند آورد. از جمله کارخانه جات خریدار جو دوسر می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • ساخت مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

این کارخانه جات با خرید جو دوسر به صورت عمده، هزینه کمتری را پرداخت خواهند کرد زیرا خرید به صورت تناژ به صرفه تر است. کارخانه جات علاقه مند برای خرید جو دوسر مورد نیاز می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر در ایران محسوب می شود. این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت جو دوسر کارخانه جات را دارد و این اطمینان را به خریداران عمده می دهد که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را در زمان مقرر به آن ها تحویل دهد.

شرکت ایلیا خدمات ویژه ای برای کارخانه جات در نظر دارد، این خدمات شامل: امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، مشاوره تخصصی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه، قیمت و‌ کیفیت تضمین شده اشاره نمود. کارخانه جات علاقه مند می توانند از طریق کارشناسان مجرب و آموزش دیده ایلیا، اطلاعات لازم در خصوص خرید جو دوسر و‌ همکاری را جویا شوند.

 

جو دوسر

 

بلغور جو دوسر برای تولید سوپ آماده

بلغور جو دوسر یکی از بهترین غلات برای افزودن در انواع سوپ آماده است. همچنین زمان پخت کمی دارد و افزودن بلغور جو دوسر باعث افرودن به خواص تغذیه ای، حسی و رئولوژیکی سوپ خواهد شد. شرکت های تولید کننده سوپ آماده برای خرید بلغور جو دوسر می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام نمایند.

شرکت ایلیا بلغور جو دوسر را به صورت ایرانی و وارداتی عرضه می کند و شرکت ها با توجه به ذائقه و هزینه مد نظر می توانند محصول خود را انتخاب نمایند.

بلغور جو دوسر موجود در شرکت ایلیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قیمت ارزانی نیز دارد، زیرا تولید کننده و وارد کننده مستقیم بلغور جو دوسر است. شرکت های علاقه مند جهت خرید بلغور جو دوسر از طریق شماره های موجود در ارتباط باشند.

بلغور جو دوسر برای لاغری

خواص بلغور جو دوسر برای لاغری فوق العاده است. بلغور جو دوسر به واسطه کالری پایین و فیبر فراوان اثرات موثری بر روی لاغری دارد. فیبر موجود در بلغور جو دوسر محلول در آب است و در معده حجیم می شود و احساس سیری در فرد ایجاد می کند و از اشتهای کاذب و پرخوری جلوگیری می کند.

مصرف جو دوسر برای افرادی که قضد لاغری دارند توصیه می شود و این افراد با مصرف بلغور جو دوسر تا چندین ساعت احساس سیری خواهند داشت.

شرکت های تولید کننده انواع محصولات لاغری با به کار بردن بلغور جو دوسر ضمن تولید محصولی فراسودمند، محبوبیت فراوانی در بین افرادی که از چاقی رنج میبرند و قصد کاهش وزن دارند، به دست می آوردند.

 

جو دوسر

 

خواص بلغور جو دوسر برای پوست

بلغور جو دوسر به واسطه دارا بودن ماده خاص اثرات فوق العاده ای برای پوست دارد. جو دوسر برای درمان پوست های خشک و خارش دار موثر است و در تولید انواع محصولات حمام، صابون، ژل، شامپو و … به کار می رود. فراورده بلغور جو دوسر باعث حفظ شادابی و طراوات پوست نیز می شود.

بلغور جو دوسر را چگونه بخوریم؟

بلغور جو دوسر را به روش های گوناگونی می توان مصرف نمود. در کشور های اروپایی مانند آلمان بلغور جو دوسر را از شب خیس کرده و در وعده صبحانه بدون نیاز به پخت، به همراه میوه، عسل، دارچین، آجیل مصرف می کنند.

همچنین بلغور جو دوسر را در انواع سوپ، حلیم، انواع غذا ها مانند دلمه و آش می توان اضافه نمود. بلغور جو دوسر دارای کالری کمی می باشد و‌ در غذا های رژیمی نیز استفاده می شود.

بلغور جو دوسر طعم خوبی به غذا می دهد. همچنین دارای مواد مغذی همچون فیبر، پروتئین، ویتامین است. این محصول از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و‌ تامین کننده نیاز افراد به مواد مغذی و معدنی می باشد.

مضرات بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر علاوه بر خواص تغذیه ای فراوانی که برای بدن دارد، دارای مضررات نیز می باشد. مصرف بی رویه بلغور جو دوسر باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود.

فیبر موجود در بلغور جو دوسر در اثر مصرف زیاد باعث ایجاد نفخ و احتباس گاز در روده می شود. مصرف زیاد بلغور جو دوسر باعث چاقی می شود و قند خون را افزایش می دهد.

 

جو دوسر

 

تفاوت بلغور جو دوسر با جو دوسر پرک

بلغور جو دوسر و جو دوسر پرک از لحاظ خواص تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. بلغور جو دوسر همان دانه جو دوسر است که به قطعات کوچک تری تبدیل شده است.

جو دوسر پرک شکل فراوری شده دانه های جو دوسر است بدین صورت که ابتدا دانه های جو دوسر بخار پز می شوند و سپس توسط غلتک های سنگین صاف می شوند و در مرحله آخر خشک می شوند.

جو دوسر پرک مصرف بیشتری در بین مردم دارد و معمولا در وعده صبحانه مصرف می شود. مدت زمان پخت بلغور جو دوسر بیشتر از جو دوسر پرک است. تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک نیازمند تکنولوژی پیشرفته ای می باشد.

تهیه و تامین بلغور جو دوسر تناژ

بلغور جو دوسر به صورت تناژ عمدتا توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود. بلغور جو دوسر یکی از محصولات مورد نیاز کارخانه جات است.

یکی از دغدغه های کارخانه جات، بحث تامین و تهیه بلغور جو دوسر است. بلغور جو دوسر مواد اولیه تولید محصولات است و اگر تامین آن با تاخیر انجام شود، خط تولید کارخانه دچار خسارت خواهد شد.

مرکزی که بتواند بلغور جو دوسر با کیفیت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و در زمان مقرر به کارخانه جات تحویل دهد، برای کارخانه جات مناسب است.

شرکت توسعه تجارت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده بلغور جو دوسر در کشور شناخته می شود. این مجموعه، جو دوسر را به صورت وارداتی و ایرانی در حجم تناژ برای خریداران عرضه می کند. شرکت ها و کارخانه جات علاقه مند به خرید بلغور جودوسر می توانند از طریق شماره های موجود شرایط تامین و خرید بلغور جو دوسر را جویا شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *