خرید مستقیم جو دوسر پرک عمده ویژه کارخانه جات

نان جو دوسر

خرید مستقیم جو دوسر پرک عمده ویژه کارخانه جات در کدام مرکز انجام می شود؟ کدام مرکز جو دوسر پرک با قیمت مناسب تری برای کارخانه جات ارائه می دهد؟جو دوسر پرک از پرکاربرد ترین محصولات جو دوسر می باشد‌ که خریداران عمده فراوانی دارد.

خرید جو دوسر پرک کیلویی

جو دوسر پرک به صورت کیلویی و بسته بندی عرضه می شود. خرید جو دوسر پرک کیلویی در حجم جزئی برای مصرف خانوار و در حجم های بالا برای مصارف کارخانه جات و تولیدی ها کاربرد دارد.

در هنگام خرید جو دوسر پرک کیلویی به کیفیت و درشت بودن پرک ها دقت نمایید، مجوزات بهداشتی و سیب سلامت را از فروشنده بخواهید، نبود هرگونه شئ اضافی در داخل پرک ها اعم از حشرات، سنگ، بذر گیاهان دیگر را چک کنید، پرک ها حتما فراوری شده و بدون مواد نگهدارنده باشند.

برای خرید جو دوسر پرک کیلویی می توانید از انواع فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای موجود در سطح کشور، عطاری ها و سایر مراکز خرید خود را انجام دهید.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک فله ای برای کارخانه جات

با افزایش دانش مردم در جهت استفاده از غلات فراسودمند، کارخانه جات صنایع غذایی نیز پیش به سوی زندگی سالم و غذای سالم رفته اند.

در این بین جو دوسر از غلات کاملی محسوب می شود که به شکل های مختلف قابل استفاده می باشد. جو دوسر پرک شکل فرآوری شده جو دوسر است که در تولید محصولات غذایی به وفور استفاده می شود.

کارخانه جات زیادی خریدار این محصول هستند. این کارخانه جات می توانند با شرکت ایلیا که تولید کننده مستقیم و وارد کننده جو دوسر و محصولات آن نظیر جو دوسر پرک می باشد همکاری کنند. در این مجموعه جو دوسر پرک به صورت فله و بسته بندی خدمت عزیزان عرضه می شود.

جو دوسر پرک تولید شده در این مجموعه به علت این که تولید کننده مستقیم می باشد از کیفیت و قیمت مناسبی برای کارخانه جات برخوردار است و قدرت تامین جو دوسر پرک را برای مدت طولانی دارد.

از این رو شرکت ها و کارخانه جاتی که قصد خرید جو دوسر پرک را دارند می توانند جهت عقد قرارداد و استفاده از خدمات ارزنده این مجموعه با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه ارتباط بگیرید.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار جو دوسر

کارخانه جات زیر برای تولید محصولات سالم و فراسودمند از جو دوسر استفاده می کنند. این مجموعه ها ممکن است انواع دیگر جو دوسر نظیر آرد جو دوسر و پرک جو دوسر را نیز در تولید محصولات خود به کار ببرند. این کارخانه جات شامل:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • ساخت مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، می باشند.

این مجموعه ها هنگام خرید جو دوسر باید با مراکز تامین کننده جو دوسر پرک همکاری کنند که قدرت تامین محصول را داشته باشد و محصولات آن فرآوری شده و بدون مواد نگهدارنده باشد.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک

جو دوسر پرک دارای انواع ایرانی و خارجی می باشد. جو دوسر پرک ایرانی قیمتی ارزان تر و به صرفه تر نسبت به انواع خارجی آن دارد.

تفاوت قیمت ناشی از نوع ایرانی و خارجی به جهت تفاوت های ظاهری و قیمت ارز می باشد و تفاوت قیمت ناشی از ارزش غذایی نیست. قیمت جو دوسر پرک همچنین بستگی به حجم خرید، نوع بسته بندی، قیمت ارز، گمرک، هزینه های حمل و نقل و … دارد.

جو دوسر پرک

جو دوسر پرک، پرمصرف ترین نوع جو دوسر می باشد که ابتدا دانه های جو دوسر بخار پز شده و سپس توسط غلطک هایی صاف می گردد و در نهایت خشک می شود.

مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه همراه با مایعات و مغزی جات بسیار رایج است. جو دوسر‌ پرک در انواع ایرانی و خارجی به صورت جزئی، عمده و بسته بندی عرضه می شود.

محصول پرک جو دوسر به صورت تولید داخل کشور و وارداتی موجود می باشد که انواع وارداتی کیفیت و قیمتی بالا تر نسبت به انواع ایرانی دارند. جو دوسر پرک در انواع مکمل ها و میان وعده ها، کوکی ها و موسلی ها کاربرد دارد.

فروش این محصول برای کارخانه جات و شرکت های بسته بندی به صورت عمده و در تناژ بالا امکان پذیر است و قیمتی پایین تر از انواع بسته بندی دارد. خرید جو دوسر پرک عمده باید از مراکز معتبر انجام شود.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک ایرانی

جو دوسر برای اولین بار در کشور های اروپایی کشت شد و با پی بردن به خواص این غله، در سایر کشور ها و مناطق دنیا کشت شد.

در ایران نیز برای اولین بار در اصفهان کشت شد و با عملکرد مطلوب آن در سایر مناطق ایران نیز پرورش یافت. جو دوسر پرک ایرانی، از انواع جو دوسر پرک است که قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برای مصارف عمده دارد.

شرکت ایلیا تولیده کننده جو دوسر و محصولات آن نظیر جو دوسر پرک می باشد. در این مجموعه جو دوسر پرک با بهترین متد دنیا خدمت علاقه مندان عرضه می شود.

این مجموعه امکان ارسال نمونه را برای مشتریان عزیز قرار داده است. جو دوسر پرک تولید شده در این مجموعه درشت، بدون هیچ گونه شئ اضافه، دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت می باشد.

کارخانه جات و علاقه مندانی که قصد خرید، همراه با مشاوره تخصصی رایگان را دارند می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب در زمینه جو دوسر و محصولات آن تماس حاصل نمایند.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک آلمانی

جو دوسر پرک آلمانی از بهترین و مرغوب ترین انواع جو دوسر پرک در جهان می باشد. انواع آلمانی جو دوسر پرک در ایران نیز وجود دارد و به صورت عمده، جزئی و بسته بندی به فروش می رسد.

قیمت جو دوسر پرک آلمانی نسبت به انواع ایرانی بالا تر است. جو دوسر پرک آلمانی فرآورده ای عالی و خوشمزه برای تهیه انواع صبحانه و میان وعده و نوشیدنی ها می باشد.

جو دوسر پرک آلمانی توسط شرکت های وارد کننده در کشور، عرضه می شود.

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر از جمله غلاتی است که محبوبیت فراوانی در بین ورزشکاران به خصوص بدنسازان دارد. جو دوسر با داشتن مقادیر فراوان کربوهیدرات های پیچیده که سبب تامین انرژی لازم برای بدنسازی می شود و همچنین فیبر فراوان که از گرسنگی جلوگیری می کند، مورد علاقه بدنسازان می باشد.

قیمت جو دوسر برای بدنسازی با توجه به کیفیت، کشور تولید کننده، حجم خرید و نوع بسته بندی تعیین می شود.

همچنین از جو دوسر برای تهیه انواع مکمل های بدنسازی نیز استفاده می شود و کارخانه جات تولید کننده مکمل های بدنسازی با خرید جو دوسر می توانند علاوه بر تولید محصولی فراسودمند، بازار پسندی بسیار خوبی نیز به دست آورند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک درشت و ریز

جو دوسر پرک در انواع مختلفی وجود دارند. همچنین این محصول بسیار سریع آماده می شود و مدت زمان پخت کمی دارد به همین علت محبوبیت فراوانی در بین افرادی که می خواهند به سرعت یک خوراکی خوشمزه و مقوی تهیه کنند، دارد.

پرک درشت جو دوسر که اندازه ذرات آن بزرگ است، برای تهیه انواع کوکی ها، موسلی ها و پروتئین بار ها استفاده می شود. جو دوسر پرک ریز برای افرادی که قصد لاغری دارند پیشنهاد می شود، زیرا مقدار سبوس بیشتری دارد.

جو دوسر پرک ریز و درشت را می توان از مراکز پخش و تولید کننده این محصول تهیه کرد. همچنین در انواع فروشگاه های سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی قابل خریداری می باشد.

 

جو دوسر

 

بسته بندی جو دوسر پرک

جو دوسر پرک یک فراورده پر مصرف در بین مردم است و بسته بندی این محصول فاکتور بسیار مهمی در جلب توجه و خرید محسوب می شود. شرکت های پخش و بسته بندی با خرید جو دوسر پرک به صورت عمده، این محصول را با بسته بندی شکیل و زیبا برای مشتریان عرضه می کنند.

همچنین بسته بندی جو دوسر پرک برای خریداران عمده نیز در کیسه های بزرگی که مانع از عبور هر گونه شئ اضافه می شود عرضه می گردد.

شرکت های پخش و بسته بندی پتانسیل بسیار خوبی برای فروش جو دوسر پرک دارند و بازار گسترده ای از این محصول در اختیار این شرکت ها می باشد. علاقه مندان می توانند جهت استعلام قسمت محصولا، با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *