خرید جو دوسر برای تولید ماسک صورت

جو دوسر

تاثیرات و انواع ماسک صورت جو دوسر را می‌ شناسید؟ خرید جو دوسر برای تولید ماسک صورت و محصولات آرایشی بهداشتی را از کدام مرکز یا مراکز انجام می ‌دهید؟

جو دوسر در صنایع آرایشی بهداشتی چه کاربردی دارد؟ خواص جو دوسر را می ‌دانید؟ محصولات تولیدی با جو دوسر کدامند؟

جو دوسر در صنایع آرایشی بهداشتی

جو دو سر از سالیان قدیم نه تنها به عنوان غذا، بلکه به عنوان یک جزء مهم در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

اسید های آمینه، لیپید، کربوهیدرات ‌ها و ویتامین موجود در آن، قادر به بازسازی، تغذیه، مرطوب کردن پوست و جلوگیری از گسترش چین و چروک و افتادگی پوست هستند.

بنابراین، این محصول به طور وسیع در جهان مدرن کنونی مورد استفاده برای صنایع و شرکت های آرایشی بهداشتی قرار گرفته است.

از جو دو‌سر و سایر فرآورده‌ های آن در صنایع آرایشی و بهداشتی جهت ساخت انواع شامپو، صابون و شوینده دست و صورت، ماسک ‌های صورت و پوست و خوش بو کننده ‌های بدن استفاده می ‌شود.

روغن جو دو‌سر نیز در صنایع بهداشتی و آرایشی برای تولید انواع کرم ضد چروک و پیری، کرم مراقبت کودک، لوسیون اصلاح مردانه و انواع شامپو و همچنین محصولات حمام، کاربرد دارد. از این روغن در درمان و جلوگیری از خارش و التهاب پوست در بیماری ‌های پوستی چون اگزما و پسوریانس استفاده می‌ شود.

 

جو دوسر

 

خواص جو دوسر

جو دوسر یکی از سالم‌ ترین غلات بوده و فاقد گلوتن می ‌باشد. فواید و خواص آن برای سلامتی، باعث گنجاندن آن در رژیم غذایی بسیاری از افراد شده است.

این گیاه منبع سرشاری از ویتامین و آنتی ‌اکسیدان محسوب شده و باعث کاهش کلسترول خون، محافظت در برابر انواع آلرژی پوستی، رفع یبوست، بهبود حساسیت به انسولین، پیشگیری از دیابت و ناراحتی ‌های جدی ‌تر همراه با آن، همچون مشکلات قلبی و عروقی، اختلالات شنوایی و آسیب عصبی و … می ‌شود.

جو دو سر منبع خوبی از انرژی، پروتئین، فیبر و چربی برای انسان و مخصوصاً کودکان است.

این خواص در درمان سنگ کلیه، انواع ناراحتی‌ های کلیه، عدم دفع ادرار، آب آوردن انساج و کاهش ابتلا به آسم در کودکان استفاده می شود. اگر به دنبال افزایش توده عضلانی و کاهش وزن هستید، استفاده از جو دو‌سر در وعده صبحانه را فراموش نکنید.

خواص برشمرده دیگر برای جو دوسر شامل: کمک به تعادل استروژن (که عدم تعادل و کمبود آن باعث حواس‌ پرتی، گیجی، اضطراب، افسردگی، خستگی مفرط، گر گرفتگی و کاهش قوای جنسی است)، افزایش قوه بینایی (جلوگیری از عفونت و خشکی چشم)، جلوگیری از اختلالات عضلانی، از بین بردن co2 اضافی (به کمک سدیم) و پیشگیری از میگرن است.

جو دوسر با جذب چند برابری آب نسبت به حجم خود، عملکرد سیستم گوارش و روده‌ ها را بهبود بخشیده و از ابتلا به سرطان کلون جلوگیری می ‌نماید.

خوردن روزانه جو دو‌سر به سلامت جنسی و غدد تولید‌ مثلی و بهبود خلق و خو کمک می کند. همچنین در درمان سندرم پیش از قاعدگی نیز موثر است.

در هر 100 گرم جو دو‌سر، 6 میلی ‌گرم آهن وجود دارد. این مقدار آهن برای حفظ عملکرد بهینه مغز، تولید هموگلوبین و مبارزه با کم خونی یا آنمی ضروری است.

جو دو‌سر تعادل الکترولیتی بدن را با استفاده از الکترولیت‌ ها (منیزیم، پتاسیم، سدیم و کلسیم) تنظیم نموده است. با این کار از تپش قلب، سر‌درد، حالت تهوع و خستگی جلوگیری می ‌کند.

 

جو دوسر

 

محصولات تولیدی با جو دوسر

غلات سبوس ‌دار همچون جو دو‌سر حاوی مواد مغذی بسیاری برای حفظ سلامتی انسان هستند. این طلای سبز در صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، غذایی و دارویی کاربرد های بسیاری دارد.

روغن جو دو‌سر علاوه بر مصرف خوراکی در صنایع بهداشتی و آرایشی برای تولید انواع کرم ضد چروک و پیری، کرم مراقبت کودک، لوسیون اصلاح مردانه و انواع شامپو، محصولات حمام و … کاربرد دارد. تاثیر آن‌ ها در درمان بیماری ‌های پوستی نیز ثابت شده است.

محصولات اصلی جو دو‌سر شامل جو دو‌سر کامل، پرک، سبوس، بلغور و آرد جو دو‌سر است. از هر ‌کدام از این محصولات فراورده ‌های دیگری توسط صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و صنایع دارو و درمان تولید می ‌گردد.

محصولات متنوع جو دو‌سر در صنعت غذا شامل کرانچی جو دوسر، پوره ارگانیک مخلوط میوه و جو دوسر، بیسکوییت جو دوسر، کوکی جو دوسر سیب و دارچین، انواع خمیر، کلوچه، انوان نان، جو دوسر پرک درشت و ریز، جو دوسر صبحانه پرک و … هستند.

در بخش دارو و درمان از جو دو‌سر به ‌صورت قرص، پماد و یا پودر استفاده می ‌شود. همچنین خاصیت تسکین‌ دهندگی و آرام بخشی جو دو‍سر برای درمان اعتیاد کاربرد دارد.

فراورده‌ های متنوع جو دو‌سر در صنایع تبدیلی شامل انواع ماسک صورت، وسایل حمام، انواع کرم ‌های احیا ‌کننده و ضد آفتاب، پودر و محصولات مرتبط با نوزادان است.

ثبت سفارش خرید محصولات متنوع جو دو‌سر در کشور توسط مجموعه ایلیا به‌ صورت آنلاین و بر ‌خط، صورت می ‌پذیرد. این محصولات کاملا ارگانیک و سالم بوده و در بسته ‌بندی های متنوع و شکیل به ‌فروش می ‌رسد.

 

جو دوسر

 

انواع ماسک صورت جو دوسر

ترکیبات جو دو‌سر علاوه بر کاربرد ‌های وسیع در تولید صبحانه و انواع غذا، مزایای سلامتی و درمانی زیادی برای پوست داشته و از جو دوسر برای ماسک صورت نیز استفاده می شود.

همچنین باعث از بین بردن و امحاء معضلات پوستی مختلف، آب ‌رسانی پوست و تنظیم چربی پوست می ‌شود. هر کدام از این ماسک ‌ها در درمان انواع جوش، جای جوش و آکنه کاربرد دارد.

خاصیت مرطوب ‌کنندگی، پاک‌ کنندگی طبیعی، روشن‌ کنندگی، لایه برداری، محافظت از پوست و درمان خشکی و خارش، از فواید مهم انواع این ماسک‌ ها می باشد.

  • ماسک جو دو‌سر فوری برای درمان آکنه و جای جوش
  • انواع ماسک جو دو‌سر و عسل
  • ماسک لایه ‌بردار همراه با گلاب و پوره سیب
  • انواع ماسک لایه ‌بردار همراه با عسل، سرکه سیب و آب ‌لیمو
  • ماسک آب‌ رسان
  • ماسک مخصوص پوست‌های چرب
  • و انواع ماسک مخصوص پوست‌های خشک و حساس از جمله ماسک ‌های تولیدی با جو دو‌سر هستند.

اشخاصی که دارای پوست‌های حساس هستند باید قبل از مصرف هر ماسک با پزشک خود مشورت نمایند.

 

جو دوسر

 

خرید و تامین جو دوسر برای تولید محصولات آرایشی بهداشتی

خرید و تامین جو دوسر در کشور به صورت عمده و فله از کشاورز و تولید‌ کننده اصلی از سر زمین برای تولید محصولات آرایشی‌ بهداشتی، به کارخانه با کیفیت مطلوب منتقل می‌ شود.

بخش فروش این کارخانه‌جات جو دو‌سر را بر اساس کیفیت محصول درجه‌ بندی نموده است. همچنین مرغوب ‌ترین محصول را با قیمت مناسب به‌ صورت عمده خریداری می ‌نمایند.

جهت خرید و تامین جو دو‌سر برای تولید محصولات آرایشی و ‌بهداشتی، می ‌توان حضوری و یا اینترنتی اقدام نمود. در هنگام خرید حضوری، نماینده شرکت حضورا پای معامله آمده و محصول را برانداز می‌ کند.

جهت خرید این محصول باید به کیفیت محصول، قیمت و شرکت عرضه‌ کننده توجه نمایند. در خرید آنلاین و اینترنتی، با حذف واسطه و پورسانت و هزینه ‌های سر ‌بار از مدار خرید و فروش، قیمت تمام ‌شده پایین‌ تر می ‌آید.

گروه ایلیا با برخورداری از مجوزات بهداشتی و استاندارد های کنترل کیفی، جو دو‌سر را برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به بازار عرضه نموده است. علاقه مندان جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره، می توانند با کارشناسان مجموعه تماس بگیرند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *