خرید آرد جو دوسر برای تولید نان تست

نان جو دوسر

آرد جو دوسر حاصل آسیاب دانه های جو دوسر است. آرد جو دوسر برای تولید نان تست استفاده می شود. کارخانه جات تولید کننده نان تست برای خرید آرد جو دوسر از چه طریق اقدام کنند؟ کدام مرکز آرد جو دوسر برای تولید نان تست را با قیمت مناسب عرضه می کند؟

نام تست یکی از اصلی ترین نان های ایرانی ها محسوب می شود. مصرف نان تست در وعده صبحانه رایج است و علاقه مندان زیادی دارد. نان تست را می توان ‌به همراه آرد جو دوسر تهیه نمود.

کاربرد های آرد جو دوسر چیست؟

آرد جو دوسر یکی از محصولات حاصل از دانه های جو دوسر است. آرد جو دوسر دارای کاربرد های فراوانی در صنایع تبدیلی ایران می باشد. از جمله کاربرد های آرد جو دوسر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی.

آرد جو دوسر با داشتن خواص تغذیه ای فراوان برای بدن انسان، به عنوان یک آرد غنی کننده در انواع محصولات استفاده می شود. کارخانه جات صنایع تبدیلی با خرید آرد جو دوسر ضمن افزودن به ارزش غذایی محصول، بازار فروش خوبی را نیز به دست خواهند آورد.

 

جو دوسر

 

تولید انواع نان با جو دوسر

جو دوسر به عنوان یک غله فراسودمند شناخته می شود. این غله دانه گیاهی علفی و یک ساله است که  مقاوم به تغییرات آب و‌ هوایی می باشد. جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد.

تولید انواع نان با جو دوسر ضمن کمک به گسترش سبک زندگی سالم و‌ افزایش محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، جایگزین مناسبی برای نان های تولید شده با آرد گندم می باشد. در ادامه در خصوص انواع نان تولید شده با جو دوسر توضیحاتی خواهیم داد.

  • نان تست جو دوسر

نان تست یک نان رژیمی محسوب می شود. انواع نان تست جو دوسر با داشتن فیبر فراوان باعث ایجاد یک سیری طولانی مدت می شود.

  • نان باگت

نان باگت یک نان فانتزی است. تولید این نوع از نان با آرد جو دوسر، منجر به تولید یک محصول فراسودمند خواهند شد.

  • نان دیابتی جو دوسر

جو دوسر برای بیماران دیابتی بسیار خاصیت دارد. جو دوسر باعث تثبیت قند خون افراد دیابتی می شود و از بالا رفتن ناگهانی قند خون جلوگیری می کند.

  • نان برای افراد سلیاک

افراد سلیاک، توانایی هضم گلوتن را ندارند و در صورت مصرف سیستم گوارش شان حساسیت نشان می دهد و دچار مشکلات گوارشی می شوند. جو دوسر فاقد گلوتن است و برای تولید انواع نان برای این افراد به کار می رود.

  • نان بربری

نان بربری یکی از پرمصرف ترین انواع نان ایرانی ها محسوب می شود. تولید نان با آرد جو دوسر می تواند بر خواص نان بربری بیفزاید.

  • نان سنگک

نان سنگگ سالم ترین نان از لحاظ ارزش غذایی محسوب می شود. تولید نان سنگگ با آرد جو دوسر، با دارا بودن فیبر فراوان احساس سیری طولانی به مصرف کنندگان می دهد.

  • نان تافتون

نان تافتون از نان های اصیل است. تولید نان تافتون با آرد جو دوسر، علاوه بر خواص تغذیه ای برخواص حسی و رئولوژیکی نان نیز می افزاید.

  • نان لواش

نان لواش عمدتا با آرد سفید تولید می شود، افزودن آرد جو دوسر به نان لواش باعث تولید نان فراسودمند خواهد شد.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار آرد جو دوسر

آرد جو دوسر از جمله محصولات پر مصرف جو دوسر در ایران است. آرد جو دوسر در صنایع تبدیلی ایران توسط کارخانه جات مختلفی خریداری می شود. کارخانه های خریدار آرد جو دوسر، این محصول را به صورت تناژ خریداری می کنند. آرد جو دوسر توسط کارخانه جات زیر خریداری می شود.

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی.

این کارخانه جات برای خرید آرد جو دوسر می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد جو دوسر در ایران است. این شرکت خدمات گسترده ای برای کارخانه جات در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به: ارائه محصولی با کیفیت درجه یک و ‌قیمت مقرون به صرفه، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه و مشاوره تخصصی اشاره نمود.

شرکت ایلیا آمادگی همکاری خود را با کارخانه جات اعلام می کند و این اطمینان را به کارخانه جات می دهد که محصول را در موعد مقرر با کیفیت یکسان نسبت به پارت های قبلی محصول تحویل دهد.

کارخانه جات علاقه مند جهت خرید و اطلاع از شرایط همکاری با شماره های موجود تماس حاصل نمایند.

 

جو دوسر

 

تولید انواع محصولات رژیمی با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر یک آرد رژیمی محسوب می شود. همچنین دارای کالری کمی می باشد. آرد جو دوسر به واسطه داشتن فیبر فراوان در تولید انواع محصولات رژیمی به کار می رود.

انواع محصولات رژیمی با آرد جو دوسر می توان جایگزین مناسبی برای محصولات ناسالم باشد. فیبر موجود در جو دوسر محلول درآب است و باعث جلوگیری از پرخوری و گرسنگی می شود و سیری طولانی مدت در فرد ایجاد می کند.

خرید آرد جو دوسر پرک پروتئینی

جو دوسر پرک شکل فراوری شده دانه های جو دوسر است.‌ تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک نیازمند تکنولوژی پیشرفته ای است. آرد جو دوسر پرک، یک آرد پروتئینی محسوب می شود. جو دوسر غنی از پروتئین است و تامین کننده نیاز افراد به پروتئین را تامین می کند.

خرید آرد جو دوسر پرک پروتئینی به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله امکان پذیر است. برای خرید این محصول از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فر‌وشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایید.

 

جو دوسر

 

آرد سبوس جو دوسر بسته بندی

آرد سبوس جو دوسر، حاصل آسیاب سبوس جو دوسر است. این محصول به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. آرد سبوس جو دوسر بسته بندی عمدتا برای مصارف خانگی خریداری می شود.

برای خرید این محصول مراکز معتبر را انتخاب نمایید و هنگام خرید به تاریخ تولید، تاریخ انقضا، علامت سیب سلامت و مجوز بهداشتی محصول دقت کنید. خرید محصولات بسته بندی این اطمینان را به مصرف کننده می دهد که محصولی با کیفیت را خریداری کرده و تولید محصول در شرایط کنترل شده و بهداشتی می باشد.

آرد سبوس جو دوسر بسته بندی را از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های اینترنتی و ‌فروشگاه های غذای سالم می توان خریداری نمود.

آسیاب تخصصی جو دوسر

جو دوسر برای آسیاب و تبدیل به آرد جو دوسر نیازمند، آسیاب تخصصی می باشد. آسیاب کردن دانه های جو دوسر برای تولید آرد جو دوسر نیازمند تخصص و تجهیرات پیشرفته است. آسیاب تخصصی جو دوسر بر روی بازدهی و کیفیت محصول نهایی موثر است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

طعم جو دوسر

جو دوسر، دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. آرد جو دوسر باعث جلوگیری از بیماری های گوارشی و انواع سرطان، کاهش کلسترول بد خون و‌ افزایش کلسترول خوب خون، کاهش خطر گرفتگی عروق کرونر قلب و … می شود.

جو دوسر طعم خاصی ندارد و برای طعم دار کردن و مصرف آن از مواد غذایی همچون شیر، دارچین، میوه جات به خصوص موز، شکلات، آجیل و … استفاده می شود.

 

جو دوسر

 

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر

آرد جو دوسر امروزه به یکی از پر مصرف ترین انواع آرد تبدیل شده است. تولید انواع نان‌ و محصولات آردی با آرد جو دوسر در ایران افزایش یافته است. آرد جو دوسر در ایران دارای قیمت های مختلفی می باشد.

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. این آیتم ها شامل: ایرانی یا خارجی بودن، نوع مصرف، نوع بسته بندی، کیفیت، حجم خرید و سایر موارد می شود.

علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت هرکیلو آرد جو دوسر با شرکت ایلیا در تماس باشند، شرکت ایلیا آرد جو دوسر را به صورت ایرانی و وارداتی عرضه می کند.

قیمت اعلام شده توسط این مجموعه با توجه به این که وارد کننده و تولید کننده مستقیم آرد جو دوسر در ایران است، ارزان و مقرون به صرفه می باشد. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و آمادگی با خریداران عمده را دارد.

تامین آرد جو دوسر تناژ در ایران

آرد جو دوسر از مواد اولیه کارخانه جات صنایع تبدیلی محسوب می شود. این کارخانه جات برای تامین آرد جو دوسر مورد نیاز، نیازمند مرکزی هستند که آرد جو دوسر درجه یک و با کیفیت را در موعد مقرر به کارخانه جات تحویل دهد.

تاخیر در ارسال بار از سوی مرکز تامین کننده باعث خسارت به خط تولید محصولات خواهد شد. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده آرد جو دوسر در ایران است.

این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت آرد جو دوسر برای کارخانه جات را دارد. عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است و کارخانه جات و‌ مجموعه های علاقه مند می توانند این محصول را خریداری نمایند. برای اطلاع از شرکت تامین و‌ همکاری از طریق کارشناسان مجرب و‌ آموزش دیده ایلیا اقدام نمایید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *