خاصیت پرک یولاف برای بدنسازی

جو دوسر

خاصیت پرک یولاف برای بدنسازی چیست؟ یولاف برای بدنسازی چه تاثیری دارد؟ پرک یولاف شکل فراوری شده یولاف می باشد، پرک یولاف پر مصرف ترین نوع جو دوسر است. پرک یولاف برای استفاده در وعده صبحانه بسیار رایج شده است.

داشتن مقادیر فراوانی پروتئین، فیبر مناسب و محلول در آب، کلسترول پایین و … از خاصیت پرک یولاف برای بدن سازی است. ورزشکاران به راحتی می توانند این غله را همراه مایعات، سبزی جات، میوه و … میل کنند‌ و از خواص آن  شگفت زده شوند.

یولاف و جو دوسر چیست ؟

یولاف گیاهی علفی و یکساله با گل های ریز و نا مشخص است. این غله از خانواده گندمیان است و گل های آن سنبله ای می باشند. دانه های جو دوسر دارای مقدار زیادی کربوهیدرات مانند نشاسته و چربی مانند اسید پالمیتیک و … هستند.

یولاف دانه ای بدون گلوتن بوده و به همین دلیل برای افراد سلیاکی و کسانی که دچار بیماری های مشابه وعدم هضم گلوتن هستند، مفید است. یکی از فواید جو دوسر این است که در فرایند پوست گیری، سبوس و جوانه مغذی آن از بین نرفته و حفظ می گردد.

دانه های جو دوسر دارای پوسته هستند و سبوس دارند. جو دوسر در ابتدا برای مصارف دام ها کشت می شد ولی امروزه با توجه به خاصیت و ارزش غذایی این محصول، مخصوصا فیبر موجود در آن برای مصارف انسانی نیز کاربرد دارد. برخی از ارقام جو دوسر تا ۱۸ درصد روغن دارند.

به دلیل وجود خواص آنتی اکسیدانی فراوانی در روغن یولاف، این ماده بیشتر در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین یولاف برای بدنسازی نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

جو دوسر

 

طبع یولاف

یولاف از جمله غلاتی است که دارای طبعی معتدل است و می توان گفت نه طبع سرد دارد و نه گرم. همه افراد می توانند یولاف را در برنامه غذایی خود جای دهند. یولاف را می توان در انواع کلوچه، کیک، سوپ و آش استفاده نمود و از طعم و مواد مغذی موجود در آن بهره برد.

خاصیت یولاف برای بدن سازی

یولاف به دلیل داشتن مقادیر زیادی فیبر و پروتئین، مورد توجه ورزشکاران و بدن سازان قرار گرفته است. ورزشکاران به دلیل تمرین های سنگین و پرفشاری که انجام می دهند نیازمند مواد مغذی هستند که دارای انرژی بالایی است. به دلیل داشتن مواد ارزشمند، یولاف برای بدنسازی کاربرد دارد.

یولاف یکی از غلاتی است که می تواند انرژی از دست رفته ورزشکاران را تامین کند و به علاوه از خواص آن که برای سلامت قلب، کاهش چربی خون، کاهش کلسترول بد خون LDL، از بین برنده فیبر و … بهره ببرند.

مصرف یولاف به دلیل داشتن سبوس، فیبر، پروتئین و کربوهیدرات هایی مانند نشاسته، باعث سیری طولانی مدت می شود و برای کسانی که مراقب وزن خود هستند مخصوصا ورزشکاران که تمایل دارند با حفظ وزن، اندام متناسبی داشته باشند بسیار توصیه شده است.

ورزشکاران و بدن سازان می توانند جو دو سر را به صورت پرک استفاده کنند. به دلیل سریع آماده شدن جو دوسر پرک، می توان آن را همراه میوه  مایعات نظیر شیر و … میل نمود. همچنین علاوه بر سیری طولانی مدت از مواد مغذی آن نظیر ویتامین ها مخصوصا ویتامین B، پروتئین، روی، آهن و … بهره برد.

 

جو دوسر

 

فروش یولاف رژیمی برای صبحانه

در سال های اخیر مصرف یولاف به دلیل داشتن خواص فوق العاده، بسیار زیاد شده است.

در زمان های قبل یولاف یا جو دوسر را برای مصارف دامی کشت و برداشت می کردند. بعد ها با مشخص شدن ارزش تغذیه ای یولاف مخصوصا فیبر موجود در آن، مورد توجه انسان قرار گرفت و از جو دوسر برای مصارف غذایی استفاده می شود.

جو دوسر غله ای سرشار از مواد مغذی است و یک غله کامل شناخته می شود. مصرف یولاف برای وعده صبحانه بسیار رایج شده است. با مصرف جو دوسر در وعده صبحانه، خطر ابتلا به دیابت نوع دو را کاهش داده و سطح قند خون را کنترل می کند.

مصرف جو دوسر اصلاح شده برای بیماران دیابت نوع دو بسیار توصیه شده است. جو دوسر اصلاح شده حاوی مقادیر زیادی بتاگلوکان است. مصرف این نوع جو دوسر در درمان و پیشگیری از دیابت نوع دو بسیار موثر خواهد بود .

شرکت ایلیا یولاف رژیمی برای صبحانه را با بهترین کیفیت در خدمت علاقه مندان قرار می دهد. این مجموعه، یولاف را در مقادیر کم و عمده برای دوست داران غذای سالم ارائه می دهد.

انجمن های دیابت، هایپر مارکت ها، فروشگاه های ارگانیک و … می توانند برای خرید عمده این محصول با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند. همچنین برای خرید کیلویی و بسته بندی نیز با شماره های قرار گرفته در سایت در تماس باشید.

 

جو دوسر

 

تولید مکمل های رژیمی ورزشی با یولاف

اولین ماده ای که در هر غذایی برای یک ورزشکار مهم است پروتئین موجود در آن است. پروتئین نقش بسزایی در عضله سازی و تقویت ماهیچه ها دارد. یولاف غله ای سرشار از پروتئین، فیبر و کربوهیدرات های سالم است. همچنین علاوه بر تقویت ماهیچه ها و عضلات، در رشد آن ها نیز موثر است.

جو دوسر به دلیل داشتن مقادیر زیادی فیبر مورد توجه ورزشکاران و کسانی که قصد کاهش وزن یا تناسب اندام دارند قرار گرفته است. به همین دلیل یولاف برای بدنسازی بسیار با اهمیت است. بتاگوکان نوعی فیبر است که در یولاف به مقدار قابل توجهی وجود دارد.

بتاگلوکان باعث کاهش سرعت هضم غذا شده و در نتیجه مدت زمان سیری را افزایش می دهد. استفاده از این محصول، اشتها را کم کرده و از پرخوری جلوگیری می کند.

جو دوسر به عنوان یک غله می تواند در تولید مکمل های ورزشی و رژیمی نقش بسزایی داشته باشد. شرکت های تولید کننده مکمل های ورزشی برای تولید مکمل های مقوی و سالم می توانند از جو دوسر در فرمولاسیون محصولات خود استفاده کنند.

همچنین از خواص بی نظیر این غله بهره ببرند و بازار خوبی از این مکمل ها کسب کنند. شرکت ایلیا آمادگی همکاری با شرکت های تولید کننده مکمل های ورزشی و رژیمی را دارا است.

صاحبان این شرکت ها می توانند با مشاوران حاضر در مجموعه ایلیا تماس حاصل کرده و از شرایط فروش و عقد قرارداد اطلاعات لازم را دریافت کنند.

 

جو دوسر

 

خرید یولاف و جو دوسر عمده

یولاف دانه گیاهی علفی است که برای مصارف دام کشت می شود. دانه های یولاف دارای مقادیر زیادی کربوهیدرات، چربی، پروتئین، فیبر و مواد مغذی دیگری نظیر آهن، روی و تیامین می باشد.

یولاف در بین غلات بیش ترین مقدار چربی را دارا است و زود دچار فساد می شود. این غله باید با مقادیر زیادی آب پخته شود زیرا بسیار سفت و محکم است. یولاف را در انواع نان های حجیم و انواع سالاد ها می توان استفاده کرد.

یولاف به شکل های بلغور جو دوسر و جو دوسر پرک، آرد یولاف، روغن یولاف و … دیده می شود. شرکت ایلیا آمادگی تامین یولاف مورد نظر برای شرکت های آرد، بسته بندی و … را دارد.

صاحبان این شرکت ها می توانند برای همکاری و عقد قرار داد با شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر در این باره را کسب نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *