تولید کیک فراسودمند با آرد جو دوسر

جو دوسر

امروزه تولید محصولات فراسودمند در دستور کار صنعت غذایی کشور قرار گرفته است. جو دوسر از جمله دانه هایی است که در صنعت غذا کاربرد های فراوانی دارد.

آرد جو دوسر حاصل آسیاب دانه های جو دوسر است که امروزه در صنعت شیرینی و کیک کاربرد دارد. تولید کیک فراسودمند با آرد جو دوسر محصولی پر طرفدار در بین افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک و دیابت می باشند است.

استفاده از آرد جو دوسر در انواع محصولات بیکری

آرد جو دوسر به عنوان یک آرد غنی کننده و فراسودمند برای تولید انواع محصولات بیکری محسوب می شود. استفاده از آرد جو دوسر در تولید انواع محصولات بیکری علاوه بر افزودن به ارزش تغذیه ای محصولات، بر کیفیت، عطر و خواص حسی محصولات بیکری نیز اثر گذار است‌. ‌

کارخانه جات محصولات بیکری با استفاده از آرد جو دوسر کمک شایانی به تنوع غذایی بیماران سلیاکی خواهند کرد. بیماران سلیاکی توانایی هضم محصولات دارای گلوتن را ندارند و باید محصولاتی فاقد گلوتن از جمله محصولات تولید شده با آرد جو دوسر را مصرف کنند.

گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که بعضی از افراد به آن حساسیت دارند و در صورت مصرف با مشکلات گوارشی نظیر اسهال، درد های شکمی، نفخ و … رو به رو‌ خواهند شد.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار آرد جو دوسر

از جمله کارخانه های خریدار آرد جو دوسر می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمو‌د.

این کارخانه جات با خرید آرد جو دوسر و افزودن به فرمولاسیون محصولات خود ضمن افزودن به ارزش غذایی محصولات، می توانند بازار فروش و مشتریان گسترده ای را به دست آورند.

این مجموعه ها می توانند جهت خرید آرد جو دوسر از طریق شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اقدام کنند. مجموعه ایلیا، تولید کننده و وارد کننده آرد جو دوسر در ایران می باشد که آمادگی همکاری با کارخانه جات و مجموعه های خریدار آرد جو دوسر را دارد.

این مجموعه خدمات ارزنده و ویژه ای برای کارخانه جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به: ارائه محصولی یکدست در هر پارت سفارش، امکان استفاده از بخش R&D (بخش تحقیق و توسعه) مجموعه ایلیا، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، مشاوره تخصصی و … اشاره کرد.

کارخانه جات علاقه مند می توانند جهت خرید و اطلاع از شرایط همکاری با شماره های موجود تماس حاصل نمایند. همچنین جهت دریافت مشاوره های رایگان توسط کارشناسان فروش، با شماره های موجود در ارتباط باشند.

 

جو دوسر

 

طرز تهیه نان با آرد جو دوسر

برای تهیه نان با آرد جو دوسر، نیازمند آب، نمک، آرد جو دوسر و مخمر هستیم. مواد را با یکدیگر ترکیب می کنیم تا خمیری یکدست حاصل شود، سپس اجازه می دهیم مخمر به عمل بیاید.

در نهایت خمیر را به قطعات دلخواه برش میزنیم و در فر قرار می دهیم. نان تهیه شده با آرد جو دوسر سرشار از مواد مغذی و‌ معدنی است و جایگزین مناسبی برای نان های فانتزی و فاقد ارزش تغذیه ای می باشد.

تولید شیرینی رژیمی با جو دوسر

امروزه افراد زیادی که علاقه مند به مصرف شیرینی جات هستند، به دلیل عوارض چاق کنندگی شیرینی، از خوردن آن اجتناب می کنند‌. شیرینی های تولید شده با آرد جو دوسر،‌ محصولاتی رژیمی محسوب می شوند.

شرکت ها و تولید کنندگان علاقه مند به تولید شیرینی رژیمی با جو دوسر می توانند آرد جو دوسر را از مراکز فروش و عرضه کننده محصولات جو دوسر خریداری کنند و این محصول محبوب و مشتری پسند را تولید نمایند.

 

جو دوسر

 

دسر رژیمی با جو دوسر پرک

دسر های تولید شده با جو دوسر پرک به عنوان یک میان وعده مقوی و سرشار از انرژی شناخته می شوند. این میان وعده های تولید شده با جو دوسر پرک را می توان به همراه شیر، ماست، آجیل، میوه جات و سایر مواد ترکیب نمود و یک دسر رژیمی با طعمی فوق العاده تهیه کرد.

تنوع تولید انواع کیک با جو دوسر

کیک های تولید شده با جو دوسر دارای تنوع زیادی می باشند و برای هر ذائقه ای مناسب هستند. از جمله تنوع کیک با جو دوسر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیک رژیمی با جو دوسر

انواع کیک های رژیمی با جو دوسر، محصولی رژیمی است که دارای کالری کمی می باشد و برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، مناسب است.

  • کیک شکلاتی با آرد جو دوسر

محصولاتی که با شکلات ترکیب می شوند، محصولاتی مشتری پسند هستند و طعم بهتری به محصول خواهند داد.

  • کیک هویج با آرد جو دوسر

کیک هویج با آرد جو دوسر محصولی جدید است که به علت طعم متفاوتی که دارد می تواند محصولی محبوب برای افراد باشد.

  • انواع کیک های اسفنجی

پخت کیک اسفنجی با آرد جو دوسر که بافت نرم و اسفنجی دارد، طرفداران خود را دارد. این کیک رژیمی و خوش طعم بعنوان یک عصرانه دلچسب، بهترین انتخاب خواهد بود.

 

جو دوسر

 

تامین دانه و آرد جو دوسر برای صنایع غذایی کشور

دانه و آرد جو دوسر از پر مصرف ترین محصولات جو‌ دوسر در ایران می باشند. دانه و ‌آرد جو دوسر در صنایع غذایی کشور به طور گسترده استفاده می شود.

شرکت ها و کارخانه جات صنایع غذایی برای تامین دانه و آرد جو دوسر نیازمند یک تامین کننده مطمئن هستند که محصولی با کیفیت درجه یک و مرغوب را در موعد مقرر و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه کند.

شرکت ایلیا به عنوان یک تامین کننده دانه و آرد جو دوسر در ایران شناخته می شود. کارخانه جات و مجموعه های صنایع غذایی در کشور می توانند دانه و آرد جو دوسر مورد نیاز مجموعه خود را از شرکت ایلیا خریداری کنند.

این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت دانه و آرد جو دوسر را داشته و آمادگی عقد قرارداد را دارد. مجموعه های علاقه مند می توانند با کارشناسان مجموعه در تماس باشند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم را جویا شوند.

همچنین جهت استعلام قیمت محصولات، کافی است با کارشناسان فروش شرکت ایلیا ارتباط برقرار نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *