استعلام قیمت جو دوسر تناژ برای تولید نان

جو دوسر

قیمت جو دوسر تناژ برای تولید از مقادیر جزئی کمتر است و برای تولید کنندگان نان به صرفه می باشد. مجموعه های علاقه مند، برای استعلام قیمت جو دوسر تناژ برای تولید نان از چه طریق می توانند اقدام کنند؟ کدام مرکز قیمت مناسبی برای جو دوسر ارائه می دهد؟

جو دوسر امروزه برای تولید انواع محصولات در صنعت غذایی به کار می رود. جو دوسر برای تولید نان، باعث افزودن به خواص تغذیه آن و افرایش کیفیت و خواص حسی محصول می شود. مجموعه تولید کننده انواع نان جو دوسر را به صورت تناژ از مراکز فروش خریداری می کنند.

اهمیت و خواص جو دوسر برای تولید نان

جو دوسر از نظر خواص تغذیه ای برای بدن، در سطح بالایی قرار دارد و تامین کننده نیاز های ضروری افراد به مواد مغذی و مواد معدنی را تامین می کند.

جو دوسر منبع غنی از پروتئین، فیبر، انواع ویتامین ها، آهن، کربوهیدرات های پیچیده، اسیدهای چربی همچون: اسید پالمتیک، اسید اولئیک، اسید لینولئیک و … می باشد.

جو دوسر همچنین فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات و دانه ها همچون گندم و جو وجود دارد و برخی افراد به آن حساسیت دارند و توانایی هضم آن را ندارند.

این افراد باید از مواد غذایی فاقد گلوتن استفاده نمایند. جو دوسر به عنوان یک غله فاقد گلوتن گزینه بسیار مناسبی برای این افراد است. نان تولید شده از جو دوسر برای بیماران سلیاکی توصیه می شود.

آرد جو دوسر برا تولید نان، همچنین باعث کاهش کلسترول بد خون و افرایش کلسترول خوب خون می شود و خطر گرفتگی عروق کرونر قلب را کاهش می دهد. فیبر موجود در نان جو دوسر باعث ایجاد یک سیری طولانی مدت در فرد می شود.

نان جو ‌دوسر یک نان رژیمی محسوب می شود.‌ جو دوسر برای افرادی که مبتلا به دیابت نیز هستند مفید است و باعث بالا رفتن ناگهانی قند خون نمی شود.

 

جو دوسر

 

انواع نان تولیدی با آرد جو دوسر

امروزه مردم جامعه علاقه مند به مصرف محصولات با ارزش غذایی بالا و فراسودمند هستند و سبک زندگی سالم و مصرف محصولات غنی شده با غلات و دانه های ارزشمند، گسترش یافته است.

نان تولید شده با آرد جو دوسر به عنوان یک نان سالم و دارای ارزش غذایی شناخته می شود. مجموعه های تولید کننده نان با آرد جو دوسر تنوع زیادی در تولید محصولات خود به کار برده اند، از جمله انواع نان تولیدی با آرد جو دوسر می توان به: نان تست جو دوسر، نان فانتزی جو دوسر، نان سنتی جو دوسر، نان خشک جو دوسر، نان رژیمی جودوسر، نان جو دوسر ویژه دیابت و نان جو دوسر ویژه سلیاک اشاره کرد.

در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص انواع نان ها خواهیم داد.

نان تست جو دوسر

نان تست یکی از محبوب ترین نان ها برای خانواده های ایرانی می باشد. این نان ها را اغلب ایرانی ها در وعده صبحانه استفاده می کنند. نان تولید شده از آرد جو دوسر، محصولی جدید و نو محسوب می شود که در سال های اخیر تولید می شود.

انواع نان های تست جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد و این نان را به یک نان مقوی و فراسودمند تبدیل کرده است. این نان ها دارای فیبر، پروتئین و سایر مواد مغذی و مواد معدنی می باشد.

 

جو دوسر

 

نان فانتزی جو دوسر

نان فانتزی جو دوسر را می توان از اختلاط آرد جو دوسر با سایر آرد ها و یا به تنهایی تهیه نمود. این نوع نان ها علاقه مندان زیادی دارد و می توان نان فانتزی آرد جو دوسر برا جایگزین نان فانتزی آرد گندم نمود.

شرکت ها و مجموعه های تولید کننده نان های فانتری با افزودن نان جو دوسر به محصولات مجموعه شان ضمن تولید محصولی فراسودمند، محصولی نو را تولید می کنند و بازار مشتریان گسترده ای را به دست خواهند آورد.

از آنجایی که مصرف نان فانتزی گندم، اثرات مثبتی بر روی سلامتی ندارد، نان فانتری جو دوسر جایگزین مناسبی خواهد بود.

نان سنتی جو دوسر

جو دوسر یک غله سبوس دار و کامل محسوب می شود. غلات سبوس دار دارای مواد ارزشمندی همچون پروتئین، فیبر، ویتامین ها، کربوهیدرات ها و مواد مغذی هستند.

مصرف منظم غلات کامل می تواند در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری موثر باشد. نان سنتی جو دوسر از انواع نان تهیه شده با آرد جو دوسر است که در سفره ایرانی ها دیده می شود.

نان سنتی جو دوسر از خواص تغذیه ای فراوانی برخوردار است و به سبب داشتن فیبر فراوان در درمان بیماری های گوارشی همچون یبوست موثر می باشد. مصرف نان سنتی جو دوسر محدودیت ندارد و همه افراد می توانند از این نان استفاده نمایند.

 

جو دوسر

 

نان خشک جو دوسر

نان خشک جو دوسر به واسطه اینکه خشک شده است و امکان فساد و کپک زدگی در آن وجود ندارد، مورد استقبال افراد قرار گرفته است. از مزیت های نان خشک جو دوسر می توان به مدت زمان طولانی نگهداری آن اشاره نمود.

نان خشک جو دوسر را می توان به همراه انواع غذا ها از جمله دیزی استفاده نمود. ‌نان خشک جو دوسر در ایران عرضه می شود و علاقه مندان می توانند این محصول را ازفروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایند.‌

قیمت این محصول با توجه به این که خشک شده است و حجم و وزن کمی دارد به صرفه می باشد.

نان رژیمی جو دوسر

نان جو دوسر به افرادی که قصد کاهش وزن دارند و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، توصیه می شود. همچنین این محصول یک نان رژیمی محسوب می شود. جو دوسر به واسطه دارا بودن منابع فراوان فیبر، یک نان رژیمی محسوب می شود.

فیبر موجود در نان جو دوسر از نوع محلول در آب می باشد. فیبر های محلول در آب در معده حجیم می شوند. این امر باعث ایجاد احساس سیری در فرد مصرف کننده می شود.

فیبر موجود در نان جو دوسر احساس سیری طولانی مدت در فرد ایجاد می کنند و از گرسنگی و پرخوری جلوگیری می کند. نان جو دوسر همچنین دارای کالری کمی می باشد و عوارض چاق کنندگی ندارد.

 

جو دوسر

 

نان جو دوسر ویژه دیابت

بیماران دیابتی با خیالی آسوده می توانند نان جو دوسر را مصرف کنند. کربوهیدرات های موجود در جو دوسر همچون نشاسته از نوع پیچیده است. این کربوهیدرات ها به کندی هضم می شوند و سبب بالا رفتن ناگهانی قند خون بیماران دیابتی نمی شود.

ارقام اصلاح شده جو دوسر دارای مقادیر فراوانی بتاگلوکان هستند که این جو دوسر بتاگلوکان نامیده می شوند. این ارقام برای درمان بیماری دیابت نوع دو تولید می شوند، زیرا بتاگلوکان در درمان و پیشگیری بیماری دیابت موثر است.

نان جو دوسر با داشتن فیبر وکالری کم می تواند گزینه بسیار مناسب در رژیم غذایی بیماران دیابتی باشد و ضمن تثبیت قند خون بیماران دیابتی از خواص تغذیه ای آن نیز بهره مند می شوند.

نان جو دوسر ویژه سلیاک

سلیاک یک نوع بیماری ژنتیکی و خود ایمنی محسوب می شود که آن فرد توانایی هضم گلوتن را ندارد و در صورت مصرف با مشکلات گوارشی نظیر درد های شکمی، نفخ، اسهال، یبوست و … همراه می شود.

افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند نمی توانند مواد غذایی دارای گلوتن نظیر گندم و جو را مصرف کنند و باید محصولاتی که با غلات فاقد گلوتن نظیر جو دوسر تولید شده اند را استفاده نمایند.

نان جو دوسر ویژه سلیاک یک نان مخصوص برای این افراد است. نان جو دوسر می تواند به تنوع غذایی این بیماران کمک فراوانی بکند. شرکت های تولید کننده محصولات غذایی برای بیماران سلیاک می توانند با مراکز عرضه کننده آرد جو دوسر در ارتباط باشند و آرد جو دوسر مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

 

جو دوسر

 

قیمت آرد بدون گلوتن جو دوسر برای نان

آرد بدون گلوتن جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. آرد جو دوسر برای تولید نان استفاده می شود و مجموعه و کارخانه جات تولید کننده نان، از آرد جو دوسر برای غنی سازی نان استفاده می کنند.

قیمت آرد بدون گلوتن جو دوسر برای تولید نان با توجه به آیتم هایی متغیر است. از جمله عوامل موثر بر قیمت آرد جو دوسر می توان به: ایرانی یا خارجی بودن آرد، کیفیت آرد و حجم خرید اشاره نمود.

قیمت این محصول در بازار ایران دارای نوسان است و از ثبات برخوردار نیست. مجموعه های تولید کننده نان جو دوسر برای اطلاع از قیمت آرد جو دوسر مورد نیاز با مراکز تولید کننده یا وارد کننده آرد جو دوسر در ارتباط باشند.

كالري نان جو دوسر

نان جو دوسر یک محصول رژیمی محسوب می شود و از کالری کمی برخوردار است. کم بودن کالری نان جو دوسر سبب شده است که این نان در بین افرادی که قصد لاغری و کاهش وزن دارند، محبوب شود.

کالری نان جو دوسر در مقابل نان های موجود در بازار کم است و یک گزینه عالی برای افرادی است که به تناسب اندام خود  اهمیت می دهند.

 

جو دوسر

 

استعلام قیمت پرک جو دوسر ریز و درشت

پرک جو دوسر شکل فراوری شده دانه های جو دوسر است. فراوری جو دوسر به پرک جو دوسر به این شکل است که ابتدا دانه های جو دوسر بخارپز می شوند و سپس توسط غلتک هایی صاف شده و در نهایت خشک می شوند.

فراوری دانه کامل جو دوسر به پرک جو دوسر نیازمند تکنولوژی پیشرفته ای است. پرک جو دوسر ریز و درشت از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تفاوت اصلی در اندازه آن ها می باشد.

جو دوسر پرک درشت، سبوس بیشتری نسبت به انواع ریز دارد و در نتیجه فیبر بیشتری نیز دارد. از پرک جو دوسر درشت برای تهیه انواع گرانولا، موسلی ها و … استفاده می شود.

قیمت پرک جو دوسر ریز و درشت با توجه به عوامل تاثیر گذاری تعیین می شود. پرک جو دوسر وارداتی گران تر از انواع تولید شده درداخل کشور است. کیفیت پرک ها از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت جو دوسر پرک ریز و درشت می باشد.

حجم خرید(خرید به صورت عمده ارزان تر از مقادیر جزئی است)، نوع بسته بندی(فله یا بسته بندی بودن محصول) و نوع مصرف، از دیگر عوامل موثر درتعیین قیمت پرک جو دوسر ریز و درشت است. برای استعلام قیمت پرک ریز و درشت از طریق مراکز عرضه کننده، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

جو دوسر

فروش دانه با پوست و بدون پوست جو دوسر

دانه جو دوسر در ایران به صورت با پوست و بدون پوست به فروش می رسد. فروش دانه با پوست و بدون پوست جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی در حجم عمده و جزئی انجام می گیرد.

عمدتا خریداران جو دوسر به صورت عمده در کشور، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. خریداران جزئی جو دوسر، برای مصارف خانگی این محصول را خریداری می کنند.

فروش دانه با پوست و بدون پوست جو دوسر در مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا انجام می پذیرد. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده جو دوسر در ایران است. این مجموعه جو دوسر را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند.

علاقه مندان می توانند این محصول را از طریق سایت و یا تماس با شماره های موجود در سایت خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

قیمت آرد جو دوسر برای تولید نان ویژه نانوایی ها

آرد جو دوسر ماده اصلی و اولیه برای تولید نان جو دوسر است. برای نانوایی ها و مجتمع های تولید کننده نان جو دوسر، قیمت آرد جو دوسر از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت آرد جو دوسر ایرانی از انواع وارداتی ارزان تر است و از لحاظ اقتصادی به صرفه است. قیمت آرد جو دوسر برای تولید نان با توجه به آیتم هایی نظیر کیفیت، حجم خرید، ایرانی یا خارجی بودن آرد جو دوسر، نوع مصرف و … موثر است.

نانوایی های علاقه مند به خرید آرد جو دوسر با قیمت منصفانه می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. قیمت اعلام شده توسط شرکت ایلیا با توجه به این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد جو دوسر است مقرون به صرفه می باشد.

مجموعه های علاقه مند میتوانند جهت اطلاع از قیمت دقیق آرد جو دوسر با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت ایلیا در ارتباط باشند.

 

جو دوسر

 

تامین آرد جو دوسربرای کارخانه تولید نان

یکی از دغدغه های کارخانه تولید نان، تامین به موقع و با کیفیت آرد جو دوسر می باشد. شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین آرد جو دوسر برای کارخانه های تولید نان می باشد.

شرکت ایلیا خدمات ارزنده ای برای کارخانه های تولید نان در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به امکان ارسال نمونه و تواید محصول آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و ‌توسعه مجموعه ایلیا، مشاوره تخصصی، امکان مرجوع محصول در صورت نا رضایتی، ارائه محصولی با کیفیت و قیمت تضمین شده، بخشی از این خدمات می باشد.

کارخانه جات تولید کننده نان جو دوسر برای تامین آرد جو دوسر مورد نیاز می توانند از طریق شماره های موجود اقدام نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *