مراکز فروش آرد جو دوسر برای تولید نان رژیمی

جو دوسر

برای اطلاع از مراکز فروش آرد جو دوسر برای تولید نان رژیمی از چه طریق می توان اقدام نمود؟ کدام مراکز آرد جو دوسر با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب عرضه می کنند؟

امروزه از آرد جو دوسر برای تولید نان رژیمی استفاده می شود. نان رژیمی تولید شده با آرد جو دوسر از لحاظ تغذیه ای سرشار از مواد مغذی و معدنی برای سلامت بدن انسان می باشد.

مراکزی برای فروش آرد جو دوسر در کشور وجود دارند. در این مراکز آرد جو دوسر تولید داخلی و وارداتی وجود دارد. تولید کنندگان نان های رژیمی با مراجعه به این مراکز فروش می توانند آرد جو دوسر مورد نیاز مجموعه خود را تهیه کنند. 

 

جو دوسر

 

خریداران آرد جو دوسر در ایران

مصرف محصولات غنی شده با آرد جو دوسر در ایران از چندین سال قبل افزایش یافته است. مردم علاقه مند به مصرف محصولات غذایی سالم هستند، از این رو کارخانه جات صنایع غذایی و سایر صنایع نیز علاقه مند به استفاده از آرد جو دوسر در فرمولاسیون محصولات شدند.

شرکت ها و‌ کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداران اصلی آرد جو دوسر در ایران هستند. این مجموعه ها با خرید آرد جو دوسر و تولید محصولی فراسودمند و با ارزش غذایی، بازار گسترده مشتریان را به دست خواهند آورد. از جمله خریداران آرد جو دوسر در ایران می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

این کارخانه جات می توانند جهت خرید آرد جو دوسر با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده آرد جو دوسر در ایران است.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ می باشد و خدمات ارزنده ای برای کارخانه جات و خریداران عمده آرد جو دوسر در نظر دارد. این خدمات شامل: مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارائه کیفیتی یکسان در هر پارت سفارش، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه و‌ … اشاره نمود.

علاقه مندان جهت خرید آرد جو دوسر می توانند از طریق کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا در ارتباط باشند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی اطلاعات لازم در خصوص خرید محصول را جویا شوند.

 

جو دوسر

 

انواع محصولات جو دوسرایرانی و وارداتی

محصولات جو دوسر در ایران شامل:

  • جو دوسر با پوست
  • جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشد.

این محصولات را می توان در حجم عمده و جزئی و به صورت بسته بندی و یا فله از مراکز فروش خریداری نمود.

انواع محصولات جو دوسر ایرانی و‌ارداتی را می توان از طریق مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا به عنوان تولید کننده و‌ وارد کننده مستقیم محصولات جو دوسر خریداری کرد. محصولات جو دوسر ارائه شده توسط مجموعه ایلیا دارای کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه ای می باشند.

انواع محصولات جو دوسر ایرانی و وارداتی موجود در مجموعه ایلیا دارای تاریخ تولید، تاریخ انقضا، علامت سیب سلامت و مجوز بهداشتی می باشد. علاقه مندان می توانند این محصولات را از طریق سایت و یا شماره های موجود خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

نان تست جو دوسر سبوس دار

نان تست جو دوسر سبوس دار، از جمله محصولات پرطرفدار جو دوسر در ایران است. جو دوسر سبوس دار سرشار از فیبر است. فیبر موجود در جو دوسر از نوع محلول در آب است، در معده حجیم می شود و باعث سیری و جلوگیری از گرسنگی خواهد شد.

نان تست جو دوسر سبوس دار در انواع فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی یافت می شود و علاقه مندان می توانند این محصول سرشار از خواص تغذیه ای را خریداری نمایند.

شرکت های تولید کننده محصولات نان با تولید نان تست جو دوسر سبوس دار، علاوه بر افزایش آگاهی مردم نسبت محصولات فراسودمند و با ارزش ، مشتریان فراوانی را به دست خواهند آورد و فروش بسیار خوبی خواهند داشت.

شرکت ها و مجموعه های علاقه مند می توانند برای خرید آرد جو دوسر سبوس دار از طریق مراکز تولید کننده و فروش، اقدام به خرید آرد جو دوسر جهت تولید نان تست جو دوسر سبوس دار نمایند.

 

جو دوسر

 

كالري نان جو دوسر

جو دوسر از جمله دانه های رژیمی و دارای کالری کم محسوب می شود. غلات کامل همچون جو دوسر نه تنها سالم هستند بلکه اثر قابل توجهی بر روی سیری دارند.

افرادی که به تناسب خود اهمیت می دهند، باید مصرف مواد غذایی که دارای کالری کمی هستند و احساس سیری طولانی مدت می دهند را در رژیم غذایی خود جای دهند.

کالری نان جو دوسر در هر ۱۰۰ گرم، ۲۱۰ کیلو کالری می باشد که کالری کمی دارد. افرادی که مراقب وزن خود هستند می توانند نان جو دوسر را جایگزین نان های فانتزی و دارای کالری فراوان کنند تا علاوه بر اثرات تغذیه ای ناشی از مصرف نان جو دوسر، دچار اضافه وزن و چاقی نشوند.

ترکیبات نان جو دوسر رژیمی

جو دوسر یک غله کامل محسوب می شود. غلات کامل غلاتی هستند که دارای منابع غنی از پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

فیبر موجود در نان جو دوسر باعث ایجاد یک سیری طولانی مدت در فرد می شود و از پرخوری و گرسنگی جلوگیری می کند، فیبر نان جو دوسر رژیمی باعث‌ جلوگیری از بیماری گوارشی نظیر یبوست می شود.

نان جو دوسر رژیمی محصولی مرغوب و با کیفیت است که مصرف کنندگان می توانند بدون نگرانی ناشی از عوارض چاق کنندگی آن را مصرف نمایند. نان جو دوسر رژیمی باعث جلوگیری از بیماری قلبی نظیر گرفتگی عروق کرونر و‌ انواع سرطان ها‌ می شود.

 

جو دوسر

 

خواص نان جو دوسر برای دیابت

خواص جو دوسر برای دیابت اثبات شده است. جو دوسر حاوی ترکیبات فوق العاده ای برای بدن انسان می باشد. برخی از ارقام جو دوسر دارای بتاگلوکان هستند. اثرات جو دوسر بتاگلوکان برای پیشگیری و درمان دیابت نوع دو ثابت شده است.

جو دوسر محصولی با کربوهیدرات های پیچیده است. کربوهیدرات های پیچیده موجود در نان جو دوسر به کندی هضم می شوند. این کربوهیدرات ها باعث بالا رفتن قند خون نمی شوند و بیماران دیابتی می توانند با خیالی آسوده نان جو دوسر را مصرف کنند.

از دیگر خواص نان جو دوسر برای بیماران دیابتی تنظیم قند خون می باشد. همچنین فیبر موجود در نان جو دوسر نیز برای دیابت بسیار مفید است و از پرخوری فرد جلوگیری می کند.

مراکز خرید نان جو دوسر رژیمی

مراکز فروش نان جو دوسر در ایران را از راه های مختلفی قابل استعلام است. نان جو دوسر رژیمی محصولی محبوب در بین افراد دیابتی و افرادی که قصد کاهش وزن دارند می باشد. خرید نان جو دوسر رژیمی می تواند نیاز های روزانه افراد به مواد مغذی و معدنی را تامین کند.‌

علاقه مندان می توانند جهت خرید نان جو دوسر رژیمی از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایند.

در هنگام خرید نان جو دوسر به تاریخ تولید، تاریخ انقضا محصول خریداری شده دقت نمایید، همچنین برای خرید مراکز مطمئن را انتخاب کنید.

مضرات نان جو دوسر

خواص نان جو دوسر قابل انکار نیست اما نان‌ جو دوسر دارای مضراتی نیز می باشد. مصرف بی رویه نان جو دوسر به علت داشتن فیبر فراوان امکان ایجاد مشکلات گوارشی همچون نفخ را در پی دارد.

همچنین سبوس موجود در جو دوسر دارای اسید فیتیک است. اسید فیتیک با کاتیون ۲ و ۳ ظرفیتی همچون کلسیم و آهن کمپلکس تشکیل می دهد و باعث ممانعت از جذب این دو کاتیون می شود. برای جلوگیری از اثرات منفی نان جو دوسر مصرف این محصول فراسودمند باید کنترل شده باشد.

 

جو دوسر

 

فروش سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر از جمله محصولات جو دوسر است که سرشار از فیبر می باشد. سبوس جو دوسر را می توان به صورت های مختلفی مصرف نمود و از خواص آن بهره برد.

فروش سبوس جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و‌ خارجی در حجم عمده و جزئی انجام می شود. اکثر خریداران عمده سبوس جو دوسر شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند که جهت غنی سازی فراورده های تولیدی، سبوس جو دوسر را به فرمولاسیون محصولات اضافه می کنند.

خریداران جزئی این محصول مصرف کنندگان خانگی هستند که سبوس جو دوسر را عمدتا به صورت بسته بندی خریداری می کنند. سبوس جو دوسر را می توان به صورت بسته بندی و یا کیلویی خریداری کرد.

یکی از مراکز فروش این محصول در ایران، شرکت ایلیا می باشد. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم سبوس جو دوسر در ایران است که این محصول را به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله عرضه می کند.

علاقه مندان با توجه به حجم مورد نیاز می توانند سبوس جو دوسر را خریداری کنند. سبوس جو دوسر موجود در مجموعه ایلیا از لحاظ کیفیت و ‌قیمت تضمین شده است.

علاقه مندان جهت خرید سبوس جو دوسر از طریق سایت و یا شماره های موجود می توانند اقدام کنند. کارشناسان و متخصصیان شرکت توسعه تجارت ایلیا جهت ارائه مشاوره های رایگان آمادگی دارند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *