قیمت ویژه جو دوسر برای تولید سویق

جو دوسر

قیمت جو دوسر برای تولید سویق یکی از مهم ترین عوامل برای خرید تولید کنندگان انواع سویق محسوب می شود. قیمت ویژه جو دوسر برای تولید سویق را از چه طریق می توان مطلع شد؟ کدام مرکز قیمت جو دوسر را به صورت ویژه برای تولید سویق جو دوسر عرضه می کند؟

جو دوسر یکی از غلاتی است که در تولید سویق استفاده می شود. جو دوسر با داشتن مواد مغذی و معدنی فراوان نظیر پروتئین، فیبر، ویتامین ها، کربوهیدرات، اسید های آمینه، کلسیم، پتاسیم، آهن، روی، فسفر و … یکی از مناسب ترین دانه ها برای تولید سویق محسوب می شود.

در تولید سویق ها، جو دوسر می تواند بسیار کمک دهنده باشد. همچنین سویق جو دوسر برای افرادی که به بیماری سلیاک مبتلا هستند، مناسب می باشد. 

سویق چیست؟

سویق یک پودر است که از آسیاب دانه های گیاهی مانند جو دوسر، گندم، عدس، سنجد، جو و … سپس تفت دادن پودر حاصل شده به دست می آید. سویق ها از لحاظ ارزش غذایی بسیار با اهمیت هستند.

در سال های اخیر تولید سویق در کشور انجام می شود اما هنوز در سبد غذایی همه افراد جامعه قرار نگرفته است و از خواص آن مطلع نیستند.

مصرف سویق محدودیت سنی ندارد و کودکان و زنان باردار نیز می توانند از سویق استفاده کنند. سویق ها برای زنان باردار بسیار مناسب هستند و کمک فراوانی به رشد جنین میکنند.

 

جو دوسر

 

کاربرد های سویق جو دوسر

سویق جو دوسر دارای کاربرد های متنوعی می باشد، از جمله کاربرد های سویق جو دوسر می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

 

جو دوسر

 

محل فروش دانه جو دوسر با پوست و بدون پوست

دانه جو دوسر به صورت با پوست و بدون پوست در کشور عرضه می شود. دانه بدون پوست و با پوست جو دوسر از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی ندارند.

جو دوسر با پوست و بدون پوست در کشور به صورت تولید داخلی یا وارداتی و در حجم عمده و جزئی به فروش می رسد.

این دانه پر خاصیت در صنعت غذایی بسیار کاربرد دارد و در تولید انواع محصولات غذایی به خصوص محصولات غذایی بیماران سلیاکی و بیماران دیابتی استفاده می شود.

فروش دانه جو دوسر با پوست و بدون پوست، توسط مجموعه ایلیا انجام می شود. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده جو دوسر در ایران است. این مجموعه جو دوسر را به شکل با پوست و بدون پوست برای خریداران عمده و جزئی به صورت بسته بندی و فله عرضه می کند.

خریداران عمده این محصولات شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه‌جات صنایع تبدیلی هستند. این مجموعه ها می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند و تامین جو دوسر با پوست و بدون پوست خود را به شرکت ایلیا بسپارند.

علاقه مندان می توانند جهت خرید جو دوسر با پوست و بدون پوست از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنند.

 

جو دوسر

 

قیمت خرید پرک جو دوسر فله

پرک جو دوسر از محبوب ترین محصولات جو دوسر است که در وعده صبحانه بسیار رایج است. مصرف پرک جو دوسر محدودیت ندارد. جو دوسر پرک در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود.‌

جو دوسر پرک فله قیمت های مختلفی دارد. این قیمت ها ناشی از آیتم های مختلفی می باشد. از جمله آیتم های موثر در قیمت خرید پرک جو دوسر می توان‌ به: ایرانی یا وارداتی بودن پرک جو دوسر، حجم خرید ( به صورت عمده یا جزئی)، نوع بسته بندی ( فله یا بسته بندی )، نوع کاربرد و‌مصرف، کیفیت پرک ها( پرک هایی درشت، سالم و بدون آفت زدگی)، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره کرد.

قیمت خرید پرک جو دوسر فله با توجه به عوامل ذکر شده ثابت نیست و دارای نوسان است. برای اطلاع از قیمت دقیق پرک جو دوسر فله با شرکت ها و مراکز عرضه کننده محصولات جو دوسر تماس حاصل کنید.

 

جو دوسر

 

فروش آرد جو دوسر پروتئینی

آرد جو دوسر یکی از محصولات پرطرفدار جو دوسر است. این محصول دارای مقادیر فراوانی پروتئین است، به همین جهت به آرد جودوسر پروتئینی معروف است. آرد جو دوسر پروتئینی در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسد.

فروش آرد جو دوسر پروتئینی از طریق مراکز تولید کننده یا وارد کننده محصولات جو دوسر امکان پذیر است. آرد جو دوسر پروتئینی برای افزودن به سایر آرد ها یا به تنهایی استفاده می شود.

آرد جو دوسر علاوه بر داشتن پروتئین سرشار از فیبر، ویتامین، کربوهیدرات، اسید های آمینه ضروری، آهن، فسفر، روی، منیزیوم و … می باشد. آرد جو دوسر پروتئینی فاقد گلوتن است و برای تولید محصولات بیکری، نان، بیسکوییت و دیگر محصولات آردی بیماران سلیاکی کاربرد دارد.

 

جو دو سر

 

خرید جوانه جو دوسر

جوانه جو دوسر یکی از فراورده های حاصل از جو دوسر است. این محصول از مغذی ترین جوانه غلات و دانه ها محسوب می شود که دارای خواص تغذیه ای فراوانی است. همچنین جوانه جو دوسر را می توان از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود.

قیمت جو دوسر خارجی و ایرانی برای تولید سویق

از جو دوسر ایرانی و خارجی می توان برای تولید سویق استفاده کرد. جو دوسر خارجی و ایرانی از لحاظ تغذیه ای تفاوت چندانی ندارند اما از لحاظ قیمتی، قیمت جو دوسر خارجی گران تر از جو دوسر ایرانی می باشد.

قیمت جو دوسر خارجی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود، به همین دلیل قیمت بالایی دارد. علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از قیمت به روز جو دوسر خارجی و ایرانی از طریق مجموعه ایلیا به عنوان تولید کننده یا وارد کننده جو دوسر اطلاعات لازم را کسب نمایند.

جهت ارتباط با کارشناسان شرکت ایلیا و دریافت مشاوره های رایگان، از طریق شماره های موجود با این مجموعه در تماس باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *