قیمت سبوس جو دوسر از کارخانه تولیدی

جو دوسر

سبوس جو دوسر خارجی ترین لایه جو دوسر محسوب می شود. سبوس جو دوسر دارای خواصی مشابه دانه جو دوسر است و از لحاظ تغذیه ای در سطح بالایی از مواد مغذی و معدنی ضروری برای بدن است. برای اطلاع از قیمت سبوس جو دوسر از کارخانه تولیدی می توانید با مراکز عرضه کننده در تماس باشید.

کارخانه‌جات صنایع تبدیلی از جو دوسر در تولید محصولات خود استفاده می کنند. سبوس جو دوسر دارای قیمت های مختلفی می‌باشد که با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود.

سبوس جو دوسر برای لاغری

لایه خارجی جو دوسر یا سبوس جو دوسر با داشتن فیبر فراوان تاثیرات موثری بر روی لاغری دارد. فیبر موجود در سبوس جو دوسر درصد بالایی دارد و برای تولید محصولات غذایی رژیمی استفاده می شود.

فیبر موجود در سبوس جو دوسر باعث ایجاد یک سیری طولانی مدت در فرد می شود و ازگرسنگی و مصرف مواد غذایی ناسالم جلوگیری می کند. سبوس جو دوسر را می توان همراه با انواع غذاها، سالاد، ماست و … استفاده نمود.

سبوس جو دوسر را می توان به انواع محصولات غذایی مانند انواع بیسکوییت ها، مکمل های رژیمی و … اضافه کرد. سبوس جو دوسر برای افرادی که قصد لاغری دارند و به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، توصیه می شود.

 

جو دوسر

 

مضرات سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر علاوه بر اینکه دارای خواص تغذیه شگفت انگیزی است، مضراتی نیز برای مصرف کنندگان در اثر مصرف بی رویه خواهد داشت. سبوس جو دوسر دارای اسید فیتیک است.

اسید فیتیک باعث  کاهش جذب کاتیون های دو و سه ظرفیتی همچون کلسیم وآهن می شود. فیبر موجود در جو دوسر باتوجه به اینکه از لحاظ تغذیه ای بسیار مورد توجه است اما مصرف بی رویه سبوس جو دوسر باعث ایجاد نفخ و مشکلات گوارشی می شود.

بهترین قیمت سبوس جو دوسر عمده و فله

سبوس جو دوسر به صورت عمده و جزئی برای مصرف کنندگان عرضه می شود. سبوس جو دوسر با توجه به عوامل موثری تعیین قیمت می شود.

از جمله آیتم های موثر در قیمت سبوس جو دوسر می توان به کیفیت، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، حجم خرید، نوع بسته بندی، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره کرد.

قیمت سبوس جو دوسر به صورت عمده و تولید داخلی ارزان تر از انواع خارجی و بسته بندی شده می باشد. شرکت ایلیا یکی از مراکز عرضه کننده سبوس جو دوسر در ایران است.

قیمت اعلام شده توسط مجموعه ایلیا با توجه به این که وارد کننده و تولید کننده مستقیم سبوس جو دوسر در ایران است، مقرون به صرفه واقتصادی است. شرکت ایلیا ارائه دهنده بهترین قیمت سبوس جو دوسر عمده و فله می باشد.

عمده فروشی مجموعه ایلیا به صورت تناژ است و کارخانه‌جات صنایع تبدیلی و کارخانه‌جات مصرف کننده جو دوسر می توانند سبوس جو دوسر را با بهترین قیمت از شرکت ایلیا خریداری کنند.

شرکت ایلیا سبوس جو دوسر را به صورت بسته بندی و فله عرضه می کند. علاقه مندان می توانند سبوس جو دوسر را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک از طریق سایت و یا شماره های موجود خریداری  نمایند.

 

جو دوسر

 

مصرف سبوس جو دوسر در بارداری

مصرف سبوس جو دوسر در دوران بارداری  کمک کننده به رشد جنین و مادر است. سبوس جو دوسر دارای فیبر فراوان است و باعث جلوگیری از یبوست می شود. یبوست یکی از اثرات شایع بارداری است که با تغذیه درست امکان جلوگیری از آن وجود دارد.

سبوس جو دوسر همچنین دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی همچون آهن، کلسیم، پروتئین، ویتامین ها و اسید های چرب است. مصرف سبوس جو دوسر همچنین از افسردگی فرد در دوران بارداری جلوگیری می کند. سبوس جو دوسر را می توان همراه با انواع ماست، سالاد، انواع غذاها و … میل کرد.

سبوس جو دوسر از کجا بخریم

سبوس جو دوسر دارای خواص غذایی فراوانی می باشد که فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات همچون گندم و جو وجود دارد. سبوس جو دوسر را می توان به صورت بسته بندی و فله در حجم عمده و جزئی خریداری کرد.

برای خرید سبوس جو دوسر مراکز معتبر را انتخاب کنید که دارای مجوز بهداشتی و علامت سیب سلامت باشد. سبوس جو دوسر را می توانید ازطریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فر‌وشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

 

جو دوسر

 

سوپ با سبوس جو دوسر

از سبوس جو دوسر برای استفاده در انواع سوپ ها استفاده می شود. سوپ با سبوس جو دوسر برای همه افراد قابل مصرف است. مصرف سوپ با سبوس جو دوسر برای افرادی که دچار بیماری های گوارشی همچون یبوست هستند، مناسب است.

سوپ با جو دوسر را می توان با انواع سبزیجات معطر و عصاره گوشت و مرغ تولید کرد. شرکت های تولید کننده محصولات آماده و سوپ های نیمه آماده می توانند با استفاده از سبوس جو دوسر، محصولات متنوعی را آماده کنند. تولید سوپ با سبوس جو دوسر ضمن تولید محصولی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، بازار فروش خوبی را ایجاد می کند.

خواص جو دوسر برای معده

جو‌ دوسر برای معده بسیار غله مفیدی است. جو دوسر باعث جلوگیری از مشکلات گوارشی نظیر نفخ و ورم معده  می شود. جو دوسر دارای فیبر فراوانی است. فیبر موجب عملکرد بهتر دستگاه گوارش می شود.

جو دوسر فاقد گلوتن است و‌ مشکلات ناشی از مصرف غلات گلوتن دار را ندارد. جو دوسر برای بیماران سلیاکی توصیه می شود.

 

جو دو سر

 

سبوس جو دوسر در بدنسازی

سبوس جو دوسر سرشار از مواد مغذی همچون پروتئین است که برای افرادی که بدنسازی انجام می دهند ضروری می باشد. همچنین این فراورده کالری زیادی ندارد و در عین حال احساس سیری را در فرد ایجاد می کند.

سبوس جو دوسر انرژی مورد نیاز ورزشکاران و بدنسازان را حین تمرین تامین می کند و باعث ایجاد ضعف در فرد نمی شود. شرکت های تولید کننده مکمل های بدنسازی می توانند ازسبوس جو دوسر برای تولید مکمل های سالم و ‌گیاهی غنی شده با این محصول استفاده کنند.

همچنین می توانند سبوس جو دوسر را به صورت عمده از مراکز عرضه کننده این محصول در سراسر کشور خریداری نمایند. علاقه مندان در بخش خانگی، برای تهیه سبوس جو دوسر می توانند این محصول را به صورت بسته بندی یا کیلویی از مراکز فروش خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

تامین سبوس جو دوسر از کارخانه تولیدی

سبوس جو دوسر یکی از مواد اولیه بسیاری از کارخانه‌جات تولید کننده محصولات غذایی و آرایشی بهداشتی است. این مجموعه ها جهت تامین سبوس جو دوسر مورد نیاز می توانند از شرکت ایلیا به عنوان تولید کننده سبوس جو دوسر در ایران، خرید خود را انجام دهند.

شرکت ایلیا آمادگی همکاری با مجموعه های علاقه مند را دارد و خدمات ویژه ای برای آن ها در نظر گرفته است. علاقه مندان می توانند ازطریق کارشناسان شرکت ایلیا اطلاعات لازم در خصوص تامین سبوس جو دوسر را جویا شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *