قیمت جو دوسر عمده برای تولید سرلاک

جو دوسر

شرکت های تولید کننده سرلاک کودکان می توانند سرلاک جو دوسر را نیز در لیست محصولات خود قرار دهند. این مجموعه ها جو دوسر را به صورت عمده خریداری می کنند‌. قیمت جو دوسر عمده برای تولید سرلاک را از چه طریق می توان مطلع شد؟ قیمت سرلاک جو دوسر اقتصادی است؟

جو‌ دوسر به عنوان یک غله فراسودمند و با ارزش غذایی بالا شناخته می شود‌. جو دوسر را می توان برای تولید سرلاک کودکان استفاده کرد‌. سرلاک از اولین غذاهای کودکان است‌‌. سرلاک جو دوسر از لحاظ ارزش غذایی و دارا بودن مواد مغذی و‌‌‌ معدنی غنی تر از انواع دیگر سرلاک است‌‌. 

انواع محصولات جو دوسر در ایران

جو دوسر دارای انواع محصولات مختلف است. انواع محصولات جو دوسر در ایران شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • و آرد جو دوسر، می باشند.

این محصولات را می توان به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و‌ فله خریداری کرد. انواع محصولات جو دوسر در صنایع تبدیلی استفاده می شود. این محصولات در ایران را می توانید از طریق شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا خریداری کنید.

مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده محصولات جو دوسر در ایران است. این مجموعه انواع محصولات جو دوسر را به صورت عمده برای کارخانه‌جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی و‌ به صورت جزئی برای مصارف خانگی عرضه می کند.

این مجموعه محصولات جو دوسر را با کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. علاقه مندان می توانند جهت خرید این محصولات از طریق سایت و ‌یا شماره های موجود اقدام کنند.

 

جو دوسر

 

تولید سرلاک با جو دوسر

جو دوسر به عنوان یک منبع تامین کننده مواد مغذی و معدنی کودک مانند: پروتئین، فیبر، ویتامین ها، کربوهیدرات و مواد معدنی ارزشمند، یک غله مناسب برای تولید سرلاک است.

جو دوسر به راحتی پخته می شود و مدت زمان پخت زیادی ندارد‌، این غله را شرکت های تولید کننده سرلاک می توانند در تولید سرلاک استفاده نمایند. همچنین این محصول فاقد گلوتن است.

گلوتن یک پروتئین است که بعضی از افراد توانایی هضم آن را ندارند و در صورت مصرف دچار مشکلات گوارشی نظیر نفخ، یبوست، درد های شکمی و … خواهند شد.

سرلاک تولید شده با جو دوسر فاقد گلوتن، برای نوزدانی که دچار بیماری سلیاک هستند، استفاده می شود. با مصرف سرلاک جو دوسر عوارض ناشی از مصرف غلات گلوتن دار را نخواهند داشت.

 

جو دوسر

 

سرلاک جو دوسر از چند ماهگی

سرلاک را از سن ۷ ماهگی می توان به برنامه غذایی کودکان اضافه نمود. همچنین انواع سرلاک به عنوان یک غذای کمکی برای کودکان استفاده می شود، که می تواند تامین کننده نیاز های ضروری کودک ‌به مواد غذایی باشد و همچنین یک غذای بسیار سیر کننده برای کودک محسوب می شود.

سرلاک جو دوسر را می توانید به کودکان بدهید و بدون نگرانی آن را مصرف کنید. همچنین این محصول کمترین حساسیت و آلرژی را برای کودکان دارد. سرلاک جو دوسر از سرلاک برنج سبک تر است و هضم آن با وجود داشتن فیبر فراوان بسیار آسان خواهد بود.

انواع سرلاک

سرلاک های کودکان دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام از نظر تغذیه ای تامین کننده نیاز های ضروری کودک است. در ادامه انواع سرلاک های کودکان را بررسی می کنیم.

  • قیمت سرلاک گندم و خرما

سرلاک گندم و خرما‌، محصولی است که همراه با تکه های خرما می باشد و برای رشد کودک بسیار مناسب است. این محصول با توجه به ایرانی یا وارداتی بودن سرلاک دارای قیمت های مختلفی می باشد‌.

  • قیمت سرلاک گندم و موز

گندم از اصلی ترین مواد اولیه برای تولید سرلاک است. سرلاک گندم و موز، از مورد علاقه ترین سرلاک ها برای کودکان است، زیرا موز طعم بسیار دلچسبی به سرلاک می دهد. سرلاک گندم و موز نسبتا گران است و قیمتی بالا دارد.

  • قیمت سرلاک گندم و عسل

سرلاک گندم با انواع مختلفی از محصولات نظیر عسل، می تواند طعم شیرینی داشته باشد و مورد علاقه کودکان باشد. قیمت سرلاک گندم و‌ عسل را می توانید از طریق مراکز عرضه کننده این محصول جویا شوید. 

  • قیمت سرلاک حریره بادام

سرلاک حریره بادام از انواع سرلاک است که دارای خواص فوق العاده ای می باشد. این محصول را می توان‌ از داروخونه ها و فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد. همچنین قیمت سرلاک حریره بادام را می توان از مراکز فروش جویا شد .

سرلاک حریره بادام

سرلاک حریره بادام دارای مواد معدنی همچون آهن، روی و فسفر می باشد. این محصول بر پایه غلات تولید می شود و هضم آسانی برای نوزادان دارد. همچنین این محصول طعمی دلچسب برای کودک دارد و باعث افزایش اشتها نوزاد نیز می شود.

  • سرلاک نوزاد

سرلاک به عنوان یک غذای کمکی در کنار شیر مادر به نوزادان داده می شود. شروع هفت ماهگی بهترین زمان برای استفاده از سرلاک در برنامه غذایی نوزادان است.

  • سرلاک تقویتی

سرلاک های تقویتی برای کودکان کم اشتها و کودکانی که دارای کمبود مواد مغذی و معدنی هستند، توصیه می شود. همچنین کمک بسیار زیادی به رشد نوزادان خواهند کرد.

سرلاک میوه ای

سرلاک میوه ای، از انواع سرلاک است که ممکن است حاوی تکه های میوه باشد یا عصاره میوه در سرلاک استفاده شود. این محصول برای کودکانی که علاقه ای به مصرف میوه جات ندارند، گزینه بسیار مناسبی است. استعلام قیمت سرلاک جو دوسر باید از مراکز معتبر صورت پذیرد.

 

جو دوسر

 

طرز تهیه سرلاک جو دوسر در خانه

سرلاک جو دوسر را می توانید در منزل نیز تهیه کنید. برای تهیه سرلاک جو دوسر می توانید از دانه کامل جو دوسر نیز استفاده کنید. دانه کامل جو دوسر را چندین ساعت خیس کنید و سپس بپزید، دانه ها را له کنید و سرلاک فرزندتان آماده می شود.

اگر زمان کوتاهی برای پخت سرلاک دارید، می توانید از انواع جو دوسر پرک استفاده کنید و با شیر ترکیب کنید و به نوزاد بدهید.

فروش ویژه پرک جو دوسر فوری انگلیسی

پرک جو دوسر فوری یکی از محبوب ترین محصولات جو دوسر شناخته می شود. پرک جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و‌ خارجی به فروش می رسد. جو دوسر پرک فوری انگلیسی یکی از مرغوب ترین انواع پرک جو دوسر در دنیا است.

تکنولوژی تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک پیشرفته است و انگلیس یکی از کشور هایی است که این تکنولوژی پیشرفته را در اختیار دارد. جو دوسر پرک فوری انگلیسی در ایران به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. شرکت های وارد کننده از مراکز فروش این محصول محسوب می شوند. 

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک روسی

جو دوسر پرک روسی، نوع وارداتی جو دوسر پرک است که در ایران نیز موجود می باشد. این محصول را می توان در حجم عمده و مقادیر جزئی خریداری نمود.

جو دوسر پرک روسی، قیمتی بالا تر از انواع تولید شده در داخل کشور را دارد، زیرا قیمت جو دوسر پرک روسی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و از آنجایی که قیمت ارز در کشور ما نسبتا بالا می باشد، قیمت جو دوسر پرک روسی نیز بالا خواهد بود.

از دیگر آیتم های موثر در قیمت جو دوسر پرک روسی می توان به: حجم خرید ( خرید به صورت تناژ یا در مقادیر جزئی )  ، نوع بسته بندی ( فله یا بسته بندی)، نوع مصرف و‌ کاربرد، کیفیت پرک ها ( سالم، درشت، بدون آسیب دیدگی و آفت زدگی باشند)، شرکت وارد کننده و … اشاره نمود.

قیمت جو دوسر پرک روسی دارای نوسان است و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر داشت. زیرا قیمت ارز نوسانی است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت جو دوسر پرک روسی با مراکز عرضه کننده این محصول در ارتباط باشند.

 

جو دوسر

 

خرید انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی در کشور

جو دوسر گیاهی علفی و یکساله است که دارای گل های ریز و نامشخص می باشد. این غله از خانواده گندمیان است و فاقد گلوتن می باشد. جو دوسر از چندین سال قبل در ایران کشت می شود و این محصول به صورت تولید داخلی نیز در کشور وجود دارد.

جو دوسر همچنین به صورت وارداتی نیز عرضه می شود. انواع محصولات جو دوسر ایرانی و وارداتی در کشور به صورت عمده، جزئی، کیلویی و بسته بندی شده توسط مراکز فروش، عرضه می شود.

خرید انواع جو دوسر از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم وفروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

 

جو دوسر

 

تامین محصولات جو دوسر برای تولید سرلاک در ایران

محصولات جو دوسر در تولید انواع سرلاک برای کودکان و نوزادان استفاده می شود. شرکت های تولید کننده سرلاک و محصولات نوزاد، از جو دوسر جهت غنی سازی و افزودن به ارزش غذایی سرلاک استفاده می کنند.

این مجموعه ها به دنبال مرکزی برای تامین محصولات جو دوسر هستند، شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده جو دوسر و ‌محصولات جو دوسر در ایران است. شرکت ایلیا خدمات ارزنده و‌ ویژه ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارائه مشاوره تخصصی
  2. امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول
  3. استفاده از بخش تحقیق و ‌توسعه
  4. امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارسال محصولی با کیفیت و یکدست در هر پارت سفارش و …

کارخانه جات تولید کننده سرلاک برای اطلاع از شرایط تامین انواع محصولات جو دوسر، استعلام قیمت، دریافت مشاوره های رایگان و عقد قرارداد با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *