فروش ارد جو دوسربرای کارخانه صنایع غذایی

جو دوسر

فروش ارد جو  دوسر برای کارخانه صنایع غذایی توسط کدام مراکز انجام می شود؟ قیمت فروش ارد جو دوسر با توجه به چه آیتم هایی تعیین می شود؟ برای اطلاع از قیمت فروش ارد جو دوسر از چه طریق می توان مطلع شد؟

ارد جو دوسر حاصل آسیاب دانه های جو دوسر است. آرد جو دوسر یک آرد کامل و سبوس دار محسوب می شود. آرد جو دوسر در کارخانه های صنایع غذایی کاربرد گسترده دارد و در تولید محصولات بیکری و آردی استفاده می شود. فروش ارد جو دوسر به صورت تولید ایرانی و وارداتی در کشور انجام می گیرد.

انواع محصولات جو دوسر

جو دوسر دارای محصولات متنوعی می باشد. این محصولات برای هر ذائقه و سلیقه ای قابل مصرف است. محصولات جو دوسر همگی دارای مواد مغذی و معدنی ارزشمندی همچون: پروتئین، ویتامین ها، اسید های آمینه ضروری، کربوهیدرات پیچیده، فیبر، فسفر، آهن، روی، منیزیوم، پتاسیم و … می باشند.

محصولات جو دوسر فاقد گلوتن هستند و برای بیماران سلیاکی نیز قابل استفاده می باشند. بیماران سلیاکی توانایی هضم گلوتن را ندارند.

انواع محصولات جو دوسر شامل :

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر می باشند.

این محصولات در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. انواع محصولات جو دوسر را می توان از فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار جو دوسر در ایران

جو دوسر به عنوان یکی از غلات فراسودمند در صنعت ایران کاربرد فراوانی دارد. امروزه تولید محصولات با ارزش تغذیه ای  گسترش یافته است و افراد جامعه علاقه مند به مصرف محصولات فراسودمند و جدید هستند.

جو دوسر به عنوان یک غله کامل، بدون گلوتن و سبوس دار توسط کارخانه جات خریداری می شود. از جمله کارخانه جات خریدار جو دوسر می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

این کارخانه جات با داشتن بخش R&D قوی می توانند محصولات جدید و با ارزش را تولید نمایند. کارخانه جات برای خرید جو دوسر و محصولات جو دوسر می توانند از طریق شرکت توسعه تجارت ایلیا اقدام نمایند.

این مجموعه تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر در ایران است. شرکت ایلیا خدمات ویژه ای برای کارخانه جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به: ارائه مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق وتوسعه، قیمت و کیفیت تضمین شده، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی و … اشاره نمود.

کارخانه جات علاقه مند جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید جو دوسر می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

 

جو دوسر

 

تولید انواع محصولات رژیمی جو دوسر در کشور

جو دوسر یک غله رژیمی محسوب می شود. این غله همچنین کالری بسیار کمی دارد و در تولید انواع محصولات رژیمی به کار می رود. جو دوسر با دارا بودن فیبر فراوان باعث جلوگیری از اشتها، پرخوری و مصرف محصولات ناسالم می شود و فرد مصرف کننده برای مدت طولانی سیر خواهد بود.

استفاده از جو دوسر در تولید انواع محصولات رژیمی اثرات قابل توجهی خواهد داشت. شرکت ها و کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی با به کار بردن جو دوسر در فرمولاسیون محصولات، ضمن تولید محصولی رژیمی و فراسودمند، علاقه مندان فراوانی را نیز به دست خواهند آورد.

افرادی که از چاقی رنج می برند و علاقه مند به کاهش وزن وتناسب اندام هستند از مشتریان اصلی انواع محصولات رژیمی جو دوسر در کشور می باشند.

خرید آرد جو دوسر تناژ

آرد جو دوسر عمدتا توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود. خرید آرد جو دوسر تناژ از لحاظ اقتصادی به صرفه است زیرا حجم زیادی از محصولات را خریداری می کنند.

خرید آرد جو دوسر تناژ به صورت تولید داخلی و وارداتی توسط مراکز فروش عرضه می شود. برای خرید آرد جو دوسر تناژ مراکز معتبر را انتخاب نمایید. مراکزی که پتانسیل تامین را داشته باشند. شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن بازار گسترده مشتریان، پتانسیل خوبی برای فروش ارد جو دوسر دارند.

تامین آرد جو دوسر از کارخانه تولیدی

آرد جو دوسر یکی از فراورده های اصلی جو دوسر است که مصارف گوناگونی دارد. این محصول در ایران نیز تولید می شود. آرد جو دوسر توسط کارخانه جات خریداری می شود و در فرمولاسیون محصولات به کار می رود.

برای خریداران عمده تامین آرد جو دوسر از کارخانه تولیدی به صرفه تر است، زیرا قیمت کمتری خواهد داشت. علاوه بر قیمت ارزان و مقرون به صرفه آرد جو دوسر ایرانی، تامین آرد جو دوسر از کارخانه تولیدی، راحت تر است و دسترسی به آن آسان است و معضلات خرید آرد جو دوسر وارداتی را ندارد.

شرکت ایلیا تولید کننده آرد جو دوسر در ایران است. این مجموعه آرد جو دوسر تولیدی را در اختیار مشتریان می گذارد و به فروش می رساند.

فروش ارد جو دوسر تولیدی در این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و کارخانه جات و مجموعه های خریدار آرد جو دوسر، با خیالی آسوده می توانند تامین آرد جو دوسر مورد نیازشان را به شرکت ایلیا بسپارند و در موعد مقرر و بدون تاخیر با کیفیت درجه یک را تحویل بگیرند.

برای اطلاع از شرایط تامین آرد جو دوسر از طریق شماره های موجود اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

جو دوسر

 

جو دوسر وارداتی

جو دوسر یک علف مقاوم و گیاهی یک ساله است که در کشور های اروپایی رشد می کند. این غله در ایران به صورت وارداتی نیز وجود دارد.

جو دوسر وارداتی موجود در ایران تولید کشور های روسیه، آلمان، انگلیس و قزاقستان می باشد. انواع جو دوسر وارداتی از لحاظ کیفیتی بسیار مرغوب و درجه یک است و دانه های جو دوسر وارداتی توپر و درشت هستند. جو دوسر وارداتی در انواع مختلفی از محصولات جو دوسر در ایران عرضه می شود.

جو دوسر وارداتی در ایران توسط شرکت های وارد کننده به کشور عرضه می شود. شرکت های وارد کننده، جو دوسر وارداتی را به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند.

علاقه مندان برای خرید جو دوسر وارداتی مراکز معتبر را انتخاب کنند و برای خرید به افرادی نامعتبر و دلالان اعتماد نکنند زیرا جو دوسر وارداتی موجود در اختیار دلالان کیفیت لازم را ندارد و بارها دست به دست شده است.

جو دوسر ایرانی

جو دوسر از چندین سال قبل در ایران نیز کشت می شود. انواع ایرانی جو دوسر غالبا به صورت وحشی دیده می شود. جو دوسر ایرانی مناسب برای تولید انواع محصولات جو دوسر می باشد.

جو دوسر ایرانی توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود، زیرا علاوه بر قیمت مناسب، دسترسی به آن نیز آسان است. کارخانه جات صنایع تبدیلی جو دوسر ایرانی را به صورت تناژ خریداری می کنند و در فرمولاسیون محصولات خود می افزایند. جو دوسر ایرانی را به صورت تناژ و جزئی می توان خریداری نمود.

خرید آرد جو دوسر پرک

آرد جو دوسر پرک حاصل آسیاب پرک های جو دوسر می باشد. آرد جو دوسر پرک را می توان به صورت عمده، جزئی ، بسته بندی و فله، تولید ایرانی و خارجی خریداری نمود.

در هنگام خرید آرد جو دوسر پرک مراکز معتبر را انتخاب نمایید زیرا سودجویان اقدام به فروش ارد جو دوسر پرک تقلبی می کنند. آرد جو دوسر پرک همانند سایر محصولات جو دوسر سرشار از مواد مغذی و معدنی است و فاقد گلوتن می باشد. خرید آرد جو دوسر پرک از طریق مراکز فروش در سراسر کشور امکان پذیر است.

 

جو دوسر

 

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر بسته بندی

آرد جو دوسر دارای قیمت های مختلفی در بازار ایران می باشد. قیمت هرکیلو آرد جو دوسر بسته بندی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. آرد جو دوسر بسته بندی از انواع فله و کیلویی گران تر است زیرا هزینه بسته بندی را شامل می شود.

از آیتم های موثر در قیمت هر کیلو آرد جو دوسر می توان به: حجم خرید، کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن آرد جو دوسر، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع بسته بندی، هزینه های جانبی نظیر حمل و نقل و گمرک و … اشاره نمود.

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر بسته بندی دارای نوسان است و قیمت ثابتی نمی توان برای آن در نظر داشت. زیرا هزینه ها در ایران ثابت نیست و دارای نوسان است. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت هر کیلو آرد جو دوسر بسته بندی با مراکز فروش در تماس باشند.

فروش آرد سبوس جو دوسر

آرد سبوس جو دوسر، حاصل آسیاب سبوس جو دوسر است. سبوس جو دوسر دارای خواص تغذیه فراوانی می باشد. از جمله خواص شگفت انگیز سبوس جو دوسر می توان به فیبر فراوان موجود در آن اشاره نمود. فیبر موجود در سبوس جو دوسر، باعث اثرات موثری بر روی کاهش وزن و لاغری، بیماری های گوارشی همچون یبوست دارد.

فروش ارد سبوس جو دوسر به صورت ایرانی و خارجی در مقادیر عمده و خرد امکان پذیر است. فروش ارد سبوس جو دوسر توسط مراکز عرضه کننده انواع محصولات جو دوسر انجام می شود. آرد سبوس جو دوسر توسط کارخانه جات صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی در تناژ بالا خریداری می شود.

طعم جو دوسر

جو دوسر به صورت خام دارای طعم تلخی می باشد. جو دوسر خام هنگامی که حرارت می بیند و پخته می شود، تلخی آن از بین می رود. برای طعم دار کردن جو دوسر می توان از انواع میوه جات، آجیل ها، عسل استفاده نمود.

جو دوسر پرک طعم تلخی ندارد زیرا در حین فرایند فراوری حرارت دیده است و تلخی آن از بین رفته است. جو دوسر را در انواع غذاها، سوپ، سالاد و … می توان اضافه نمود.

 

جو دوسر

 

قیمت پودر جو دو سر پروتئینی

پودر جو دوسر سرشار از پروتئین و سایر مواد مغذی و معدنی می باشد. پودر جو دوسر پروتئینی دارای قیمت های مختلفی می باشد. قیمت پودر جو دوسر پروتئینی با توجه به آیتم های تاثیر گذاری تعیین می شود.

این آیتم ها نظیر کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن پودر جو دوسر، حجم خرید (عمده یا جزئی)، نوع بسته بندی (فله یا بسته بندی)، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده اشاره نمود.

قیمت این محصول دارای نوسان است و قیمتی ثابت ندارد. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت فروش پودر جو دوسر پروتئینی با مراکز فروش و عرضه کننده انواع محصولات جو دوسر در تماس باشند.

تامین انواع آرد و پرک جو دوسر در ایران

آرد و پرک جو دوسر از محصولات اصلی جو دوسر در ایران محسوب می شوند. پرک جو دوسر حاصل فراوری دانه های کامل جو دوسر است. پرک جو دوسر امروزه مصارف گوناگونی دارد. رایج ترین شکل مصرف پرک جو دوسر در وعده صبحانه است.

آرد و پرک جو دوسر علاقه مندان زیادی دارد. این دو محصول در صنعت ایران کاربرد فراوانی دارد. کارخانه جات صنایع تبدیلی برای تامین انواع آرد و پرک جو دوسر نیازمند مرکزی مطمئن هستند که بتواند انواع آرد و پرک جو دوسر را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب عرضه کند.

شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده انواع محصولات جو دوسر در ایران محسوب می شود. این شرکت آرد و پرک جو دوسر را به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می کند.

شرکت ایلیا پتانسیل تامین بلند مدت انواع  آرد و پرک جو دوسر را دارا است. این مجموعه این اطمینان را به خریداران عمده خود می دهد که محصولات مورد نیاز کارخانه جات و شرکت های خریدار را در موعد مقرر و با کیفیت یکسان در اختیار آن ها قرار دهد.

مجموعه های علاقه مند برای تامین انواع آرد و پرک جو دوسر می توانند از طریق کارشناسان مجرب و متخص ایلیا اطلاعات لازم در خصوص همکاری و عقد قرارداد را جویا شوند. همچنین متخصصین این مجموعه جهت ارائه مشاوره های کارشناسانه و تخصصی و رایگان آمادگی کامل را دارند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *