خواص و کاربرد آرد یولاف چیست

جو دوسر

یولاف کامل، به دلیل این که نیاز به زمان پخت فراوانی دارد معمولا به صورت آرد، پرک و بلغور مصرف می شود. خریداران آرد یولاف چه افراد و یا کارخانه جاتی هستند. خواص یولاف برای محصولات غذایی چیست؟ به نظر شما خواص و کاربرد آرد یولاف چیست؟ با ما همراه باشید و پاسخ این سوال ها را دریافت کنید.

فروش یولاف پرک رژیمی برای صبحانه

یولاف پرک، نوع فرآوری شده دانه یولاف می باشد که ابتدا بخار پز می شود و سپس توسط غلتک های مخصوصی صاف می گردد.

یولاف نیز مانند دیگر غلات پوسته ای سفت و غیر قابل خوردن دارد که باید جدا شود، به همین دلیل یولاف بیشتر به صورت پرک و بلغور مصرف می شود. یکی از مزیت های یولاف نسبت به دیگر غلات، باقی ماندن سبوس و جوانه مغذی بعد از فرایند پوست گیری می باشد و باعث حفظ سبوس و جوانه مغذی می شود.

یولاف پرک یکی از رایج ترین خوراکی ها برای وعده صبحانه می باشد. جو دوسر پرک را می توان به راحتی مصرف نمود و همراه با شیر، ماست، میوه جات، سوپ و … ترکیب کرد و از خواص بی نظیر آن بهره برد.

یولاف پرک رژیمی در مجموعه ایلیا با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب برای علاقه مندان وجود دارد. فروشگاه های مواد غذایی سالم، شرکت های بسته بندی، رستوران ها و … می توانند یولاف پرک را در تناژ بالا از شرکت ایلیا خریداری نمایند.

برای مشاوره در زمینه خرید و فروش جو دوسر پرک رژیمی با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشید.

 

جو دوسر

 

کاربرد های آرد یولاف در صنایع غذایی چیست ؟

آرد یولاف یکی از فرآورده های به دست آمده از یولاف می باشد. آرد یولاف یکی از بهترین انواع آرد می باشد. خواص یولاف در چیست که استفاده از آن بسیار توصیه می شود؟

این آرد فاقد گلوتن است و برای افرادی که توانایی هضم گلوتن را ندارند و نمی توانند محصولاتی که دارای گلوتن هستند مانند محصولات به دست آمده از گندم و جو را مصرف کنند آرد مناسبی می باشد.

یکی از مصارف آرد یولاف در تهیه نان است. در کشور ما، سبوس گندم از دانه گندم جدا می شود و با مشکلات تغذیه ای نظیر کمبود فیبر، ویتامین ها، آهن و … مواجه هستیم.

اضافه کردن آرد یولاف به آرد گندم علاوه بر خواص تغذیه ای مناسب، کیفیت نان بهتری نیز ارائه می دهد. آرد یولاف در صنعت غذایی کشور می تواند در شرکت ها و‌ کارخانه جات زیر کاربرد داشته باشد:

  • کارخانه جات پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • صنایع تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار آرد یولاف

یولاف یک غله بدون گلوتن و سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین B، مواد مغذی و‌‌‌ … می باشد. یولاف غله ای بدون گلوتن و مناسب برای بیماران سلیاکی می باشد.

بیماری سلیاک یک نوع بیماری ژنتیکی و خود ایمنی می باشد که در آن فرد بیمار توانایی هضم گلوتن را ندارد و دچار مشگلات گوارشی نظیر یبوست، درد های شکمی، اسهال و … می شود.

این بیماران می بایست محصولاتی استفاده کنند که فاقد گلوتن باشد. آرد یولاف، آردی مناسب برای تهیه محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی است. کارخانه جات صنایع غذایی که در تولید محصولات بدون گلوتن فعالیت دارند یکی از خریداران اصلی آرد یولاف محسوب می شوند.

کارخانه جات صنایع غذایی که از آرد گندم برای تولید محصولات خود استفاده می کنند می توانند از آرد یولاف به عنوان یک تقویت کننده مواد مغذی محصولات خود استفاده کنند. تولید محصولات فراسودمند یکی از بهترین روش ها برای رساندن مواد مغذی و مورد نیاز بدن محسوب می شود.

کارخانه جات و صنایع مختلف می توانند از آرد یولاف در فرمولاسیون محصولات خود استفاده کنند و محصولاتی فراسودمند روانه بازار کنند.

شرکت ایلیا در زمینه  فروش آرد یولاف، آمادگی همکاری و عقد قرارداد با کارخانه جات تولیدی مواد غذایی را دارا است. شما می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره قیمت و نحوه سفارش و عقد قرارداد با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل کنید.

 

جو دوسر

 

خواص یولاف و جودوسر

در پاسخ به این سوال که خواص یولاف چیست لازم است بگوییم یولاف یکی از غلات بدون گلوتن است که در درمان بیماری سلیاک موثر است. افرادی که توانایی هضم گلوتن را ندارد میدتوانند یولاف را در رژیم غذایی خود قرار دهند. یولاف سرشار از فیبر است و فیبر موجود در یولاف در درمان و پیشگیری از دیابت نوع دو بسیار مناسب است.

قسمت زیادی از فیبر موجود در یولاف به صورت محلول در آب است. فیبر محلول در آب، کاهش بیشتری در میزان کلسترول خون ایجاد می کند و در کاهش چربی خون موثر است.

مقدار فیبر موجود در یولاف همچنین برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند بسیار توصیه می شود. فیبر موجود در یولاف باعث کاهش اشتها و جلوگیری از پر خوری نیز می شود.

یولاف در درمان خشکی و خارش پوست نیز موثر است و‌ محصولات بهداشتی  جو دوسر در بازار موجود می باشد. جو دوسر دارای خواص فراوانی از جمله ضد افسردگی، یبوست، گر گرفتگی، ادرار آور، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از انواع سرطان و بیماری های قلبی و عروقی و … می باشد.

 

جو دوسر

 

انواع دانه و پرک جو دوسر و یولاف

انواع مختلفی از جو دوسر در ایران وجود دارد‌ هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. در ادامه مطلب درمورد انواع جو دوسر صحبت خواهیم کرد.

  1. جو دوسر کامل پوست کنده: این نوع دانه جو دوسر فقط پوست گیری شده است و زمان آماده سازی طولانی تری نسبت به انواع دیگر دارد. جو دوسر کامل را باید با آب پخت و سپس مصرف نمود. 
  2. بلغور جو دوسر: جو دوسر کامل را با تیغه های فلزی به قطعات ریز تبدیل می کنند و بلغور جو دوسر حاصل می شود. بلغور جو دوسر طعم آجیلی دارد و مدت زمان پخت کم تری نسبت به جو دوسر کامل دارد.
  3. پرک جو دوسر : جو دوسر پرک پر مصرف ترین نوع جو دوسر می باشد. برای تولید این فراورده، جو دوسر کامل را بخار پز می کنند و سپس با غلتک های سنگین و مخصوصی صاف کرده و در نهایت خشک می کنند و جو دوسر پرک به دست می آید. انواع پرک جو دوسر سریع تر از جو دوسر کامل و بلغور جو دوسر پخته می شود.
  4. جو ‌دوسر پرک فوری: جو دوسر پرک فوری، بسیار نازک پرس شده است و مدت زمان پخت بسیار کمی دارد. این نوع جو دوسر پرک بسیار سریع پخته می شود و برای وعده صبحانه هم عالی می باشد.
  5. انواع جو دوسر و پرک جو دوسر در مجموعه ایلیا موجود می باشد و علاقه مندان به مصرف جو دوسر که غله ای سالم و ارزشمند است می توانند با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *