تفاوت قیمت جو دوسر دامی و خوراکی

جو دوسر

تفاوت قیمت جو دوسر دامی و خوراکی به چه علتی است؟ جو دوسر  گیاهی علفی و یکساله است که برای کشت دامی و خوراکی استفاده می شود. مصارف جو دوسر دامی و خوراکی از لحاظ کیفیتی و ‌قیمت با ‌یکدیگر متفاوت هستند.

جو دوسر دامی به عنوان یک خوراک مقوی و سرشار از خواص تغذیه برای رشد دام محسوب می شود. قیمت جو دوسر دامی و خوراکی با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود .در ادامه در خصوص آیتم های تعیین کننده جو دوسر  دامی و خوراکی صحبت خواهیم کرد.

جو دوسر دامی چیست؟

جو دوسر به عنوان یکی از غلات فراسودمند استفاده می شود. همچنین این دانه محصولی سرشار از مواد مغذی و معدنی است که در تغذیه دام ها نیز به کار می رود. همچنین باعث بهبود رشد دام ها می شود و به عنوان یک مکمل غذایی برای دام ها استفاده می شود.

این محصول را نمی توان به عنوان غذای اصلی دام در نظر گرفت، زیرا تامین کننده تمامی نیاز های ضروری دام نیست. جو دوسر می تواند جایگزین جو در برنامه غذایی دام ها به خصوص اسب باشد، زیرا جو ممکن است باعث ایجاد بیماری در اسب ها شود.

جو دوسر باعث ‌افزایش کیفیت در شیر و گوشت محصولات دامی می شود‌. دامداران می توانند جو دوسر را به عنوان یک خوراک ثانویه در برنامه غذایی دام ها قرار دهند و از نتیجه آن شگفت زده شوند.

 

جو دوسر

 

ویژگی های جو دوسر دامی

جو دوسر دامی غله ای یکساله است و برای تغذیه انواع دام ها استفاده می شود. محصولات دامی باعث افزایش شیر در گاو های ماده می شود و توصیه می شود در جیره غذایی دام ها قرار گیرد.

جو دوسر با داشتن منابع خوب از فیبر، به عنوان غذای خوبی برای دام های جوان محسوب می شود. از‌ جو دوسر برای تغذیه اسب ها به طور گسترده استفاده می شود .

ویژگی های جو دوسر خوراکی

جو دوسر به عنوان دانه ای که برای مصارف انسانی و دامی استفاده می شود شناخته می شود. دانه های خوراکی برای انسان با انواع دامی متفاوت است. جو دوسر خوراکی منبع خوبی از فیبر، پروتئین، ویتامین ها، املاح معدنی است و فاقد گلوتن می باشد.

گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از افراد باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود. این افراد مبتلا به بیماری سلیاک هستند و توانایی هضم گلوتن را ندارند. جو دوسر یک غله مناسب برای این افراد محسوب می شود. همچنین محصولات خوراکی را می توان به شکل های گوناگون مصرف نمود.

 

جو دوسر

 

جو دوسر ایرانی

کشت جو دوسر در سال های اخیر در کشور افزایش یافته است و کشاورزان زیادی علاقه مند به کشت این دانه منحصر به فرد شده اند. انواع ایرانی محصولات از کیفیت بالایی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

جو دوسر ایرانی کیفیتی مشابه با نمونه های خارجی را دارد و قیمتی ارزان دارد. قیمت ارزان و کیفیت بالا سبب شده است بسیاری از کارخانه جات صنایع تبدیلی علاقه مند به کار بر روی این دانه پرخاصیت باشند.

محصولات ایرانی جو دوسر توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در سطح وسیعی از کشور تولید می شود. این مجموعه از تولید کنندگان اصلی جو دوسر در ایران محسوب می شود که محصولی باکیفیت و درجه یک را عرضه می کند.

جو دوسر تولید شده در مجموعه ایلیا به صورت عمده برای کارخانه جات صنایع تبدیلی و به صورت جزئی برای مصرف کنندگان خانگی عرضه می شود. علاقه مندان به خرید جو دوسر ایرانی می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود، جو دوسر با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه از شرکت ایلیا خریداری نمایند.

جو دوسر وارداتی

جو دوسر از چندین سال قبل در ایران به صورت وارداتی وجود دارد. محصولات وارداتی از لحاظ تغذیه ای تفاوت چندانی با نمونه های تولید شده در داخل کشور ندارد.

جو دوسر وارداتی معمولا از کشور های آلمان، انگلیس و روسیه از طریق شرکت های وارد کننده به کشور وارد می شود. جو دوسر وارداتی قیمتی بالاتر از نمونه های داخلی دارد، همچنین تامین آن نیز مشکل تر است. زیرا ممکن است از سوی کشور تولید کننده بار محصول با تاخیر ارسال شود، مشکلات گمرکی و گیر کردن بار‌ در گمرک، حمل‌ونقل، دست به دست شدن بار جو دوسر در بین دلال ها و کاهش کیفیت محصول اشاره نمود.

پیشنهاد می شود خریداران جو دوسر این محصول را به صورت تولید داخلی خریداری کنند تا ضمن اطمینان از تامین محصول، هزینه کمتری را نیز صرف خرید جو دوسر نمایند.

 

جو دوسر

 

افزایش قیمت جهانی جو دامی

نهاده های دامی از جمله جو به طور جهانی قیمت گذاری می شوند. قیمت جهانی جو دامی دارای نوسان است. افزایش قیمت جهانی جو دامی سبب شده است مصرف کنندگان، از تولید کنندگان داخلی جو دامی را خریداری کنند.

با افزایش جمعیت جهان، تولید محصولات دامی افزایش یافته است از این رو قیمت جهانی این محصول نیز رو به افزایش است.

قیمت جو دوسر در تبریز

جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. جو دوسر با داشتن خواص تغذیه ای از جمله پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، ویتامین ها، اسیدهای آمینه، کلسیم، فسفر، منیزیوم، روی، آهن و … یک غله فراسودمند است.

جو دوسر را می‌توان جایگزین دیگر غلات کرد و از خواص فوق العاده این دانه بهره برد. جو دوسر در تبریز به صورت عمده و خرد برای مصرف کنندگان عرضه می شود.

قیمت جو دوسر در تبریز با توجه به آیتم هایی نظیر کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن جو دوسر، نوع بسته بندی، نوع مصرف و حجم خرید تعیین می شود. جو دوسر ایرانی قیمتی ارزان تر از انواع خارجی دارد.

 

جو دوسر

 

قیمت جو وارداتی ۱۴۰۰

دانه جو در ایران به صورت وارداتی نیز موجود می باشد. در سال ۱۴۰۰ جو وارداتی در کشور دارای نوسان قیمتی بوده است و قیمتی ثابت در طول سال نداشته است. زیرا قیمت جو وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود.

از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما نوسانی است، قیمت محصول نیز ثابت نیست. قیمت جو وارداتی از قیمت جو تولید داخلی گران تر است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت جو وارداتی در سال ۱۴۰۰ می توانند از طریق شرکت ایلیا به عنوان وارد کننده مستقیم این محصول اطلاعات لازم را کسب نمایند.

قیمت اعلام شده توسط مجموعه ایلیا مقرون به صرفه و ارزان است زیرا تولید کننده مستقیم جو است.

خرید جو دوسر دامی تناژ

جو دوسر دامی را کارخانه جات تولید کننده خوراک دامی و دامداری ها به صورت تناژ خریداری می کنند. همچنین این محصول یک خوراک مناسب برای رشد دام ها محسوب می شود.

جو دوسر دامی در ایران به صورت ایرانی و وارداتی وجود دارد. جو دوسر ایرانی و وارداتی از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما از لحاظ قیمتی جو دوسر دامی وارداتی گران تر است زیرا با توجه به قیمت ارز، قیمت گذاری می شود.

برای خریداران، خرید جو دوسر ایرانی به صرفه تر است و علاوه بر کمک به اقتصاد کشور و بخش کشاورزی، محصولی با کیفیت را نیز خریداری کرده اند.

خرید جو دوسر دامی تناژ از طریق مراکز فروش این محصول در سطح کشور امکان پذیر است. در هنگام خرید جو دوسر دامی، مراکز معتبر را انتخاب کنید و از کیفیت دانه ها و سالم بودن آن ها مطمئن شوید.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پوست کنده قیمت

جو پوست کنده، همان جو دوسر کامل است که پوست آن جدا شده است. انواع پوست کنده این محصول از لحاظ ارزش غذایی تفاوتی با دیگر انواع جو دوسر ندارد. جو دوسر پوست کنده برای تهیه انواع حلیم، سوپ، سرلاک و … استفاده می شود.

دانه پوست کنده جو دوسر به صورت تولید داخلی و وارداتی موجود است. این محصول به صورت بسته بندی و فله در حجم عمده و جزئی عرضه می شود. طیف قیمتی جو دوسر پوست کنده ایرانی به صورت عمده و کیلویی ارزان تر از انواع وارداتی و بسته بندی شده است.

قیمت جو دوسر پوست کنده با توجه به عوامل دیگری همچون: نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده و وارد کننده، کیفیت دانه ها(دانه های سالم، درشت، بدون شئ اضافی، بدون هیچ گونه آفت زدگی قیمتی بالاتر دارند) تعیین می شود. قیمت جو دوسر پوست کنده دارای نوسان است و قیمت ثابتی نمی توان برای آن در نظر گرفت.

علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت جو دوسر پوست کنده از طریق مراکز فروش و عرضه کننده، انواع محصولات جو دوسر اقدام نمایند.

 

جو دوسر

 

علت افزایش قیمت جو دوسر

قیمت جو دوسر دچار افرایش شده است، این افرایش قیمت ناشی از افرایش تعرفه واردات این محصول، قیمت ارز و همچنین انگیزه کم کشاورزان ایرانی برای کشت، کاهش بارندگی و در نتیجه کاهش محصول تولیدی در داخل کشور بوده است.

تامین انواع جو دوسر دامی تناژ

جو دوسر دامی به عنوان یکی از مقوی ترین غذا های دامی شناخته می شود. یکی از دغدغه های ‌دارندگان دامداری و تولید کننده کنسانتره های دامی، تامین جو دوسر با قیمت و کیفیت مناسب است.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده جو دوسر دامی در ایران است. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و پتانسیل تامین انواع جو دوسر دامی را برای خریداران عمده دارد.

شرکت ایلیا این اطمینان را به خریداران می دهد که جو دوسر را با کیفیت درجه یک و یکدست در هر پارت سفارش تحویل دهد. مجموعه ایلیا آمادگی همکاری و تامین جو دوسر دامی را دارا است.

مجموعه های علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تامین انواع جو دوسر دامی به صورت تناژ با شماره های موجود تماس حاصل نمایند و ضمن دریافت مشاوره تخصصی اطلاعات لازم در خصوص عقد قرارداد و همکاری را جویا شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *