ترکیبات رژیمی یولاف + خرید بسته بندی

جو دوسر

ترکیبات رژیمی یولاف + خرید بسته بندی را از کدام مجموعه می توان دریافت کرد؟ فیبر موجود در یولاف باعث احساس سیری در افراد می شود و از پرخوری جلوگیری می کند.

یولاف یک غله سبوس دار محسوب می شود، غلات سبوس دار مواد مغذی را در خود ذخیره می کنن و از نظر ارزش غذایی جایگاهی ارزشمند دارند. یولاف یکی از غلاتی است که دارای ترکیبات رژیمی می باشد و برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند غله مناسبی می باشد.

خواص یولاف و جو دوسر چیست ؟

یولاف یک غله مقاوم است و تحمل خشکی را دارد. یولاف در ایران معمولا به صورت وحشی دیده می شود. جو دوسر یا همان یولاف، فاقد گلوتن می باشد. مصرف جو دوسر در وعده صبحانه رایج شده است.

این غله سرشار از فیبر بوده و برای مشکلات گوارشی نظیر یبوست و بیماری سلیاک بسیار موثر است. سلیاک یک بیماری ژنتیکی و خود ایمنی است که افراد مبتلا نمی توانند مواد غذایی که دارای گلوتن هستند مانند محصولات گندم و جو و … را مصرف کنند.

در نتیجه این افراد باید محصولاتی که فاقد گلوتن هستند مانند کینوا و یولاف را مصرف کنند تا دچار مشکلات گوارشی نشوند. مصرف یولاف در بهبود بیماری سلیاک موثر خواهد بود.

یولاف چرب ترین غله می باشد و زود فاسد می شود. یولاف سرشار از منگنز، فسفر، تیامین، فولات، ویتامین E، فیبر و … می باشد.

یولاف غله ای است که زمان زیادی برای پخت لازم دارد چون سفت است و جویدن آن سخت می باشد. یولاف در سلامت قلب، کنترل دیابت نوع دو و حفظ تناسب اندام تاثیر گذار است. جو دوسر غنی ترین غله از لحاظ میزان روی است. یولاف خاصیت ضد افسردگی دارد و غنی از ویتامین است. 

 

جو دوسر

 

قیمت فروش جو دوسر پرک چیست ؟

غله جو که بدون غلاف باشد را جو پرک می گویند. جو دوسر ابتدا بخار پز می شود، سپس در زیر غلطک به تیکه های صاف تبدیل می گردد. جو دوسر مانند دیگر غلات یک پوسته سفت و غیر قابل خوردن دارد که باید جدا شود.

در شرکت ایلیا جو دوسر پرک به صورت عمده و جزئی قابل ارائه به علاقه مندان و مصرف کنندگان این غله پر خاصیت است.

شرکت های بسته بندی، هتل ها، رستوران ها، فروشگاه های محصولات ارگانیک و … برای خرید جو دوسر پرک به صورت عمده و تناژ های بالا می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس حاصل نمایند و برای خرید یولاف و عقد قرارداد همکاری، اطلاعت لازم و مشاوره دریافت کنند.

همچنین علاقه مندانی که تمایل به خرید جزئی نیز دارند می توانند با شماره های قرار گرفته در سایت تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

 

جو دوسر

 

انواع محصولات جو دوسر و یولاف در ایران

یولاف یا جو دوسر غله ای سبوس دار و بدون گلوتن می باشد. این غله مناسب برای افراد سلیاکی است که توانایی تحمل گلوتن را ندارند.

جو دوسر دارای چربی زیادی می باشد و باعث فساد زود رس این محصول می شود. برای نگهداری طولانی مدت این غله، آن را ابتدا بخار پز کرده و سپس توسط غلطک هایی صاف و خشک می کنند. این کار باعث افزایش مدت نگهداری و همچنین کاهش مدت زمان پخت می شود.

این غله برای وعده صبحانه بسیار مقوی  می باشد.

یکی از محصولات جو دوسر، چای می باشد. برای تهیه این چای، ۳ گرم جو دوسر را آسیاب کرده و با یک لیوان آبجوش مخلوط کرده و ۲۰ دقیقه اجازه دهید دم بکشد. چای جو دوسر بسیار آرام بخش، ادرار آور و مسکن است.

روغن جو دوسر یکی از فرآورده های این محصول است. ارقامی از جو دوسر اصلاح شده تا ۱۸ درصد روغن دارند.

این روغن می تواند مصرف خوراکی هم داشته باشد اما به دلیل خواص آنتی اکسیدانی قوی که دارد بیشتر برای مصارف آرایشی و بهداشتی و تولید انواع کرم ها و ماسک های صورت، کاربرد دارد.

آرد جو دوسر یکی از محصولات یولاف می باشد که باعث کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب می‌شود و خطر گرفتگی عروق کرونر قلب را کاهش می دهد. بنابراین بهتر است در رژیم غذایی افراد مبتلا به چربی خون قرار بگیرد.

 

جو دوسر

 

ترکیبات رژیمی در یولاف

یولاف غله ای است که در اروپا بومی شده است اما به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد، در سایر مناطق دنیا هم کشت می شود. یولاف غله ای سرشار از فیبر می باشد.

فیبر موجود در یولاف اشتها را کاهش می دهد و برای افرادی که قصد کاهش وزن را دارند بسیار مناسب است. این محصول از پرخوری جلوگیری می کند و باعث ایجاد سیری طولانی مدت در فرد می شود.

فیبر موجود در یولاف محلول در آب است و این امر موجب می شود فیبر داخل معده حجم بگیرد و باعث سیری شود.

یولاف فاقد گلوتن است و این خاصیت باعث می شود بیماران سلیاکی که به گلوتن حساسیت دارند بتوانند در رژیم غذایی خود، یولاف را جایگزین گندم و جو کنند و دچار مشکلات گوارشی نشوند.

مصرف یولاف در افراد سلیاکی باعث می شود مشکلات گوارشی ناشی از مصرف گلوتن آن ها بهبود یابد. استفاده از این محصول در محصولات غذایی بیماران سلیاکی بسیار مهم است.

 

جو دوسر

 

خرید یولاف پرک عمده و بسته بندی

یولاف ‌پرک یا جو دوسر پرک نوع فرآوری شده یولاف می باشد که مدت زمان پخت کمتری نسبت به دانه یولاف نیاز دارد. مصرف یولاف پرک در وعده صبحانه مصرف زیادی دارد و به عنوان یک صبحانه یا میان وعده مقوی و پر از خاصیت مورد استفاده قرار می گیرد.

سرعت بالای آماده شدن این محصول، ویژگی مهمی برای افراد است که بتوانند در کم ترین زمان، میان وعده یا وعده ای مقوی و با ارزش غذایی بالا آماده کنند. شرکت ایلیا از مجموعه های نامدار در زمینه تولید و فروش یولاف در کشور است.

این مجموعه آمادگی فروش یولاف پرک را به صورت عمده و بسته بندی های کوچک برای مصرف خانوار دارد. یولاف پرک موجود در مجموعه ایلیا بهترین کیفیت را از لحاظ استاندارد های لازم دارا است و این اطمینان را به خریداران می دهد که محصولی با کیفیت و ارزشمند را ارائه می دهد.

برای خرید یولاف به صورت عمده و جزئی بسته بندی و یا دریافت مشاوره های رایگان، می توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *