مرکز خرید جو دو سر کیلویی و بسته بندی

جو دوسر

مرکز خرید جو دو سر کیلویی و بسته بندی بهداشتی، کدام مجموعه است؟

جو دو سر به صورت های مختلفی در بازار وجود دارد و دارای قیمت های متفاوتی است. مراکز متفاوتی جو دوسر را هم به صورت خرده فروشی و هم به صورت عمده به فروش می رسانند. اما از آن جایی که جو دو سر دارای خواص متفاوتی است، سالم بودن آن و همچنین کیفیت بالای جو دوسر از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت ایلیا  با تضمین قیمت و کیفیت و همینطور داشتن مجوز های لازم بهداشتی، جو دوسر را عرضه می کند. شما می توانید برای دریافت مشاوره، با کارشناسان شرکت ایلیا تماس بگیرید. 

 

جو دوسر

 

خرید جو دو سر پرک فله ای

جو دو سر پرک یا همان یولاف یک غله کامل به حساب می آید. به همین جهت خریداران بسیار زیادی تمایل به خرید جو دوسر پرک دارند. جو دوسر پرک با عنوان یک غله کامل و سالم شناخته می شود.

جو دو سر پرک از آن جایی که کوبیده شده یا خرد شده است، برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند بسیار مناسب است. از این رو جو دوسر پرک نیازمند زمان پخت کمی است.

خریداران جو دو سر پرک حتما توجه نمایند هنگام خرید جو دوسر پرک به سالم بودن آن دقت کنند. همچنین دقت داشته باشید که جو دوسر پرک فاقد خار و خاشاک و … باشد.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دو سر برای بدنسازی

جو دو سر دارای خاصیت ترمیم عضلات و همچنین ماهیچه سازی است. به همین علت یکی از غلات بسیار محبوب بین ورزشکاران و بدنسازان است. علاوه بر خاصیت گفته شده، موثر برای سلامت قلب، پوکی استخوان، افزایش انرژی، سلامت پوست و بهبود خواب است که برای ورزشکاران مهم می باشد.

جو دو سر برای تولید مکمل های رژیمی و بدنسازی نیز مفید است. کارخانه جات تولید مکمل بدنسازی می توانند از جو دوسر برای افزایش اثر و خواص فوق العاده در مکمل ها استفاده نمایند.

کافه ها و رستوران هایی که به عرضه غذای رژیمی و غذای ورزشکاران و بدنسازان می پردازند نیز می توانند از جو دوسر در غذای خود استفاده نمایند. علاقه مندان می توانند جو دوسر را از مراکز گوناگونی تهیه نمایند.

سعی کنید برای تهیه این غله فراسودمند، اطلاعات کافی در مورد مراکز معتبر را جمع آوری کنید. کارخانه‌جات و مراکزی که می خواهند به طور عمده جو دوسر را تهیه نمایند، حتما دقت کنند از شرکت و مراکزی جو دو سر را تهیه کنند که بتوانند با آن مجوعه همکاری بلند مدت نیز داشته باشند.

 

جو دوسر

 

تفاوت جو دو سر با جو پرک

اولین تفاوت جو دو سر با جو پرک در ارزش غذایی این دو است. جو دوسر حاوی پروتئین و مواد معدنی و بتاگلوکان است، اما جو پرک شامل منگنز، مس و فیبر فراوان است. 

جو دو سر در تهیه اوتمیل، انواع نان، شیرینی و کیک و غیره کاربرد دارد. از آن جایی که جو دوسر فاقد گلوتن است، برای بیماران سلیاکی مفید است. اما جو پرک بیشتر برای تهیه سوپ و ماءالشعیر کاربرد دارد.

جو دو سر دارای بافت و مزه خوشایند نیست اما جو پرک مزه خاصی ندارد. از لحاظ قیمت نیز جو پرک قیمت کمتری نسبت به جو دوسر دارد.

 

 

جو دوسر پرک صبحانه فوری

مصرف جو دو سر پرک هنگام وعده صبحانه باعث افزایش انرژی، آرامش اعصاب و بهبود عملکرد مغز می شود. از آن‌ جایی که جو دوسر پرک تقریباً خرد شده است، زمان پخت کمتری را نسبت به جو دو سر دارد.

برای همین صبحانه فوری جو دو سر پرک گزینه مناسبی است. برای خرید جو دوسر پرک، آن را از مراکز معتبر تهیه کنید و به کیفیت و قیمت آن توجه لازم را داشته باشید.

جو دو سر با چی بخوریم

جو دو سر دارای خواص بسیار زیادی است از همین رو استفاده آن در کنار مواد غذایی دیگر باعث افزایش اثربخشی و مواد مغذی می شود. همچنین این محصول به دلیل داشتن طعم خوشایند و بافت نرم، با انواع غذا ها در وعده های غذایی مختلف، سازگاری دارد.

تقریبا جو دو سر را می توان با تمامی میوه جات مصرف کرد. مصرف جو دوسر همراه با شیر می تواند یک وعده غذایی کامل محسوب شود.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۵۰۰ گرمی

همانطور که قبلا هم گفتیم، جو دو سر پرک یک غله مناسب برای صبحانه فوری است. جو دوسر ۵۰۰ گرمی یکی از انواع بسته بندی جو دوسر است. علاوه بر بسته بندی ۵۰۰ گرمی جو دوسر، انواع بسته بندی های دیگر با وزن های متفاوت نیز در بازار وجود دارند.

با توجه به مصرف خود می توانید بسته بندی های مناسبی از جو دوسر را تهیه نمایید. شرکت ایلیا با داشتن تمامی مجوز های لازم بهداشتی، جو دوسر پرک را در حجم های گوناگون عرضه می کند.

خواص جو دو سر پرک

جو دو سر پرک دارای خواص بسیار زیادی است. از جمله این خواص می ‌توان به کمک به کاهش کلسترول خون، کاهش حساسیت های پوستی، کنترل قند خون و دیابت، مفید برای بدنسازی، کمک به بهبود قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش ابتلا به سرطان، کاهش ابتلا به پوکی استخوان، درمان بی خوابی، کمک به رفع انواع عفونت ها، کنترل لاغری و چاقی و غیره اشاره کرد.

فقط باید توجه داشته باشید جو دوسر پرک را به میزان مناسب مصرف کنید و از مصرف بیش از اندازه جو دوسر پرهیز کنید. همینطور اگر دارو یا مکمل دارویی خاصی را مصرف می کنید یا در یک دوره درمان به سر می برید برای مصرف جو دوسر با پزشک خود مشورت کنید. 

 علاوه بر همه این ها، جو دوسر پرک برای افراد مبتلا به سلیاک مناسب است. جو دوسر پرک فاقد گلوتن است و منعی برای مصرف افراد سلیاکی ندارد.

به همین علت باید سعی کنید در زمان خرید جو دو سر پرک کیلویی به کیفیت عالی محصول توجه کنید. همچنین از مراکز معتبر و با مجوزهای بهداشتی خریداری کنید تا از فری گلوتن بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید.

 

جو دوسر

 

خرید محصولات جو دوسر برای پخش و بسته بندی در کشور

شرکت های پخش و بسته بندی باید توجه کنند جو دو سر خریداری شده حتما تازه باشد و کیفیت بسیار بالایی نیز داشته باشد. از آن جایی که شرکت های بسته بندی و پخش، جو دو سر را خریداری می کنند و سپس آن را عرضه می کنند، لازم است محصول تازگی و کیفیت بالایی داشته باشد.

این کیفیت بالا و تازگی در جو دو سر، روی ماندگاری و طعم آن اثر می گذارد. در نتیجه هر چه جو دوسر خریداری شده با کیفیت تر باشد، ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

شرکت ایلیا انواع فرآورده های جو دوسر را با کیفیت عالی و همینطور تضمین قیمت برای تمامی خریداران خرد و عمده عرضه می کند. شرکت ایلیا با داشتن مجوز های بهداشتی و سیب سلامت از وزارت بهداشت، سلامت و کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین کرده است.

در صورت داشتن هرگونه سوال درمورد خرید جو دو سر کیلویی می توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت ایلیا تماس حاصل نمایید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *