خرید دانه و پرک جو دوسر خارجی از وارد کننده

جو دوسر

خرید دانه و پرک جو دوسر خارجی از وارد کننده مستقیم امکان پذیر است. خرید جو دوسر خارجی از وارد کننده علاوه بر قیمت مناسب و ارزان، کیفیت بالایی نیز دارد زیرا بین دلال ها دست به دست نشده است.

جو دوسر دانه گیاهی علفی و یکساله است. جو دوسر از خانواده گندمیان است و در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه میشود.‌ پرک جو دوسر محبوب ترین محصول جو دوسر است که مدت زمان پخت کمی دارد. محصولات جو دوسر از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند. 

مزیت های جو دوسر وارداتی

جو دوسر وارداتی کیفیت بسیار بالایی دارد. انواع جو دوسر وارداتی از لحاظ خواص ظاهری نظیر اندازه، رنگ و طعم برتری دارد. محصولات وارداتی از دیدگاه برخی مصرف کنندگان، کیفیت بهتری دارد و تمایل دارند جو دوسر وارداتی را مصرف کنند.

تکنولوژی موجود در کشورهای خارجی پیشرفته تر از تکنولوژی موجود در کشور است و محصولی با کیفیت تر تولید می کنند. جو دوسر وارداتی را می توان از وارد کننده مستقیم خریداری کرد و هیچ واسطه در بین رسیدن محصول به دست مصرف کننده وجود ندارد.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک عمده روسی

جو دوسر پرک شکل فراوری شده جو دوسر است. جو دوسر پرک روسی دارای کیفیت مرغوبی است. این محصول به صورت عمده توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود.

قیمت خرید جو دوسر پرک عمده از مقادیر جزئی کمتراست و برای خریداران عمده به صرفه است. خرید جو دوسر پرک عمده روسی ازطریق مراکز فروش این محصول امکان پذیر است.

خرید جو دو سر کیلویی

جو دوسر، یک غله سبوس دار و کامل محسوب می شود. دانه جو دوسر در دو کشت پاییزه و‌ بهاره کشت می شود. جو دوسر تولید ایران وخارجی به صورت کیلویی امکان پذیر است.

در هنگام خرید کیلویی خریدار باید کیفیت دانه ها را از جهت درشتی، سالم بودن، نبود آفت زدگی و شکستگی، نبود شئ اضافی نظیر سنگ، بقایای جانداران، خوار و خاشاک و‌ …  بررسی کند.

خرید جو دوسر کیلویی ارزان تر ازانواع بسته بندی می باشد و برای مصرف کنندگانی که حجم زیادی جو دوسر مصرف میکنند، خرید کیلویی به صرفه است. برای خرید جو دوسر کیلویی می توانید از طریق فروشگاه های حضوری و فر‌وشگاه های اینترنتی اقدام کنید.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی

جو دوسر پرک فوری صبحانه، محصولی است که مدت زمان آماده سازی ندارد. جو دوسر پرک فوری صبحانه در ایران به صورت وارداتی نیز وجود دارد. یکی از انواع خارجی این محصول، جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی است.

جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت این محصول با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. از جمله آیتم های موثر در قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه می توان به کیفیت، نوع بسته بندی، حجم خرید، شرکت وارد کننده و … اشاره نمود.

خرید جو دوسر پرک فله ای آلمانی

جو دوسر پرک آلمانی یکی دیگر از انواع جو دوسر پرک خارجی است. جو دوسر پرک آلمانی ازمرغوب ترین انواع جو دوسر پرک در دنیا شناخته می شود. این محصول در ایران به صورت فله ای و بسته بندی به فروش می رسد.

خرید جو دوسر پرک فله ای آلمانی از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه است و هزینه کمتری نسبت به انواع بسته بندی شده دارد، زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود.

 

جو دوسر

 

قیمت دانه جو دوسر با پوست و بدون پوست

دانه جو دوسر با پوست و بدون پوست به فروش می رسد. قیمت دانه جو دوسر با پوست ارزان تر از انواع بدون پوست است زیرا فرایند پوست گیری بر روی آن انجام نشده است.

قیمت جو دوسر با پوست و بدون پوست با توجه به عوامل موثری تعیین می شود. این عوامل شامل: ایرانی یا خارجی بودن دانه جو دوسر، کیفیت دانه ها ( شامل درشتی، سالم بودن دانه، نداشتن هیچ گونه آسیب دیدگی و آفت زدگی، نبود دانه غلات دیگر، سنگ، حشرات و …) ، حجم خرید، نوع بسته بندی (خرید به صورت فله ارزان تر از انواع بسته بندی شده است)، شرکت تولید کننده یا واردکننده و … می باشند.

قیمت جو دوسر با پوست و بدون پوست دارای نوسان است و قیمت ثابتی برای آن نمی توان اعلام نمود. جهت اطلاع از قیمت جو دوسر با پوست و بدون پوست با مراکز فروش در تماس باشید.

 

جو دوسر

 

تامین جو دوسر وارداتی برای پخش و بسته بندی

جو دوسر وارداتی توسط شرکت های پخش و بسته بندی به صورت عمده و تناژ خریداری می شود. این مجموعه ها برای تامین جو دوسر وارداتی نیازمند یک مرکز مطمئن هستند که جو دوسر با کیفیت را با قیمت مناسب و در موعد مقرر به آن ها تحویل دهد.

شرکت ایلیا وارد کننده مستقیم جو دوسر در ایران است. این مجموعه آمادگی همکاری با شرکت های پخش و بسته بندی را دارد. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ می باشد.

شرکت های پخش و بسته بندی موفق که بازار مشتریان گسترده ای را در اختیار دارند با خرید جو دوسر وارداتی می توانند فروش خوبی را به دست آورند.

مجموعه های پخش و بسته بندی جهت اطلاع از شرایط تامین جو دوسر وارداتی و عقد قرارداد با کارشناسان مجرب و آموزش دیده شرکت ایلیا در ارتباط باشند و اطلاعات لازم را جویا شوند.

 

جو دوسر

 

فروش جو دوسر روسی تناژ برای کارخانه های صنایع غذایی

کارخانه های صنایع غذایی با افزایش مصرف محصولات فراسودمند، ترغیب به استفاده از دانه و غلات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا شده اند. جو دوسر یکی از دانه هایی است که اثرات تغذیه ای فوق العاده دارد.

دانه جو دوسر در ایران به صورت تولید ایرانی و وارداتی عرضه می شود. انواع جو دوسر روسی یکی از بهترین کیفیت ها را در بین انواع وارداتی دارد.

کارخانه های صنایع غذایی با افزودن جو دوسر به فرمولاسیون محصولات خود، ضمن تولید محصولی با ارزش تغذیه ای برای بدن انسان، محصولی جدید و نو را تولید می کنند که علاقه مندان زیادی را جذب می کند.

فروش جو دوسر روسی به صورت تناژ برای کارخانه های صنایع غذایی در شرکت ایلیا انجام می پذیرد. شرکت ایلیا وارد کننده انواع جو دوسر از جمله جو دوسر روسی در ایران است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، پتانسیل تامین بلند مدت جو دوسر روسی برای کارخانه جات را دارد و این مجموعه ها با اطمینان می توانند با این شرکت همکاری داشته باشند. کارخانه های صنایع غذایی جهت کسب اطلاعات در خصوص فروش جو دوسر روسی تناژ با شماره های موجود تماس حاصل نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *