خرید ارزان ترین جو دوسر از وارد کننده

جو دوسر

خرید ارزان ترین جو دوسر از وارد کننده به چه صورت امکان پذیر است؟ به دلیل داشتن خواص بسیار زیاد جو دو سر، در حال حاضر این محصول طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

از همین رو جو دوسر در صنایع بسیار زیادی مصرف می شود و جایگاه خوبی را  بین مواد غذایی پیدا کرده است. از جمله کاربرد های جو دوسر در کشور و صنایع غذایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی

تمامی این کارخانه جات خریداران جو دوسر هستند و در تمامی محصولات خود جو دوسر را مصرف می کنند.

شرکت ایلیا با عرضه عمده و خرد جو دوسر، تلاش کرده تمامی مخاطبان و خریداران جو دوسر را تامین کند. این مجموعه با داشتن مجوز های بهداشتی و همینطور تضمین قیمت و کیفیت، جو دوسر را عرضه می کند.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک فله ای

در خرید جو دوسر پرک از آن جایی که دارای بافت نرم و تقریباً خرد شده است، باید دقت داشت که جو دوسر پرک له نشده باشد و سالم و با کیفیت تهیه شده باشد.

جو دوسر پرک تقریباً برای قرار گرفتن در ترکیب با تمامی مواد غذایی سازگاری دارد و می شود آن را در انواع غذا ها و وعده های غذایی مختلف مصرف کرد. ناگفته نماند خرید این محصول به صورت فله ای به صرفه تر است.

در حال حاضر جو دوسر پرک با وزن های متفاوت و بسته بندی های مختلف، به صورت خرد و فله به بازار عرضه می شود. دقت کنید جو دو سر پرک را از مراکز معتبر و دارای مجوز های بهداشتی از وزارت بهداشت تهیه کنید.

ضمنا شما می توانید جو دوسر پرک را به صورت اینترنتی و غیر حضوری هم تهیه کنید. شرکت ایلیا محصولات خود را همراه با داشتن سیب سلامت از وزارت بهداشت و تضمین قیمت و کیفیت عرضه می کند. این مجموعه همچنین می تواند جو دو سر مورد نیاز برای بخش خانگی و همین طور کارخانه جات را فراهم کند.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر برای بدنسازان بسیار مفید بوده و همینطور باعث پیشگیری از ابتلاء به بیماری های زیادی می شود. یکی از فواید بسیار کاربردی جو دوسر برای ورزشکاران و بدنسازان است.

جو دوسر باعث ترمیم عضلات و همینطور ساخت ماهیچه می شود. علاوه بر این موارد، جو دوسر برای رژیم های چاقی و لاغری نیز مفید است. از همین رو این ماده غذایی برای ورزشکاران و بدنسازان یک غله کاربردی و بسیار مفید محسوب می گردد.

تفاوت جو دوسر با جو پرک

جو دوسر با جو پرک دارای تفاوت هایی از جمله موارد زیر است:

  • تفاوت در قیمت: قیمت جو دوسر نسبت به جو پرک بیشتر است.
  • ارزش غذایی: جو دوسر حاوی مواد غذایی، پروتئین و مواد معدنی بسیار زیادی است. اما جو پرک دارای عناصر منگنز مس و فیبر فراوان است. جو دوسر بیشتر برای تهیه اوتمیل، انواع نان، شیرینی، کیک رژیمی، گرانولا و غیره به کار می رود. اما جو پرک در تهیه سوپ، نان و ماءالشعیر کاربرد دارد.
  • طعم: جو دوسر دارای طعم خوشایند و بافت نرمی است اما جو پرک مزه خاصی ندارد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک صبحانه فوری

جو دوسر پرک نسبت به جو دوسر دارای بافت نرم تر و زمان پخت کمتری می باشد. خواص بسیار زیاد جو دوسر پرک باعث استفاده بسیار زیاد از این غله در وعده صبحانه می شود.

خواص بسیار زیاد جو دوسر پرک و زمان پخت کم آن جو دوسر پرک را برای  تهیه صبحانه فوری مناسب می سازد. شما می توانید همراه جو دو سر پرک مواد غذایی دیگری را مانند انواع میوه جات، شیر و غیره مصرف کنید.

شرکت ایلیا جو دوسر پرک را با کیفیت بسیار عالی و تضمین قیمت و کیفیت در اختیار تمامی مصرف کنندگان این محصول قرار می دهد.

جو دو سر با چی بخوریم

شما می توانید جو دوسر را همراه با شیر در وعده صبحانه به صورت اتمیل و به صورت میان وعده و عصرانه همراه با انواع میوه جات، مغز ها، شکلات و غیره مصرف کنید.

جو دوسر با تمامی مواد غذایی سازگاری دارد و می ‌تواند در کنار مواد غذایی دیگر، ارزش آن را افزایش دهد. شما می‌ توانید جو دوسر را در انواع سوپ و آش و سالاد و همچنین در وعده های متفاوت ناهار و شام استفاده کنید.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۵۰۰ گرمی

همان طور که می‌ دانید جو دوسر در حال حاضر به صورت خرد و عمده و همینطور در بسته بندی های متفاوت عرضه می شود. یکی از انواع بسته بندی های جو دوسر پرک صبحانه فوری، بسته های ۵۰۰ گرمی است.

شما می توانید با توجه به مصرف خود انواع بسته بندی جو دوسر پرک را انتخاب نمایید. قبل از خرید جو دوسر پرک برای وعده صبحانه از سالم بودن محصول و کیفیت بالای این محصول اطمینان حاصل نمایید.

خواص جو دوسر پرک

جو دوسر پرک دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است و حاوی فیبر بالا، مواد معدنی و پروتئین است. به دلیل این که جو دو سر پرک دارای خواص بسیار زیادی است، برای پیشگیری و همچنین درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد.

این محصول یک ماده ضد التهابی و ضد عفونی محسوب می شود. این محصول همچنین برای کنترل بیماری های دیابت و فشار خون نیز مفید است.

جو دوسر پرک برای رژیم های لاغری و چاقی اثر بخش است. جو دوسر پرک برای کودکان و نوزادان نیز مناسب است و تقریباً در تمامی سنین و برای تمامی افراد فواید زیادی دارد.

 

جو دوسر

 

خرید محصولات جو دوسر برای پخش و بسته بندی در کشور

از آن‌ جایی که جو دوسر محصولی بسیار مفید و با ارزش غذایی بالا است، باید در هنگام خرید آن توجه لازم به مجوز های بهداشتی شرکت عرضه کننده جو دوسر داشته باشید.

شرکت های پخش و بسته بندی قبل از خرید جو دوسر باید حتماً از سلامت جو دوسر، کیفیت بالای جو دوسر، قیمت مناسب و امکان همکاری بلند مدت با شرکت عرضه کننده مطمئن بوده و سپس جهت خرید محصول اقدام نمایند.

شرکت ایلیا مجوز های بهداشتی لازم و همچنین سیب سلامت از وزارت بهداشت به همراه تضمین قیمت و کیفیت جو دو سر را دارد و خدمات را به تمامی خریداران این محصول ارائه می دهد.

علاقه مندان جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت محصولات می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *