استعلام قیمت جو دوسر برای تولید شکلات رژیمی

جو دوسر

کارخانه جات تولید کننده، جهت استعلام قیمت جو دوسر برای تولید شکلات رژیمی از چه طریق می توانند اقدام کنند؟ کدام مراکز جو دوسر را با قیمت مناسب برای تولید شکلات ارائه می دهد؟

امروزه محصولات رژیمی طرفداران خاص خود را دارد .کارخانه جات صنایع غذایی علاقه مند به محصولات رژیمی شده اند، یکی از محصولات پرطرفدار در بین مردم جامعه شکلات می باشد.

تولید شکلات رژیمی از سوی کارخانه جات تولید کننده شکلات می تواند بخش عظیمی از بازار را به دست آورد .شکلات  با جو دوسر از لحاظ ارزش تغذیه ای، غنی شده اند و دارای خواص تغذیه ای فراوانی هستند.

تحول صنعت شکلات سازی با جو دوسر 

صنعت شکلات سازی با غنی سازی شکلات با جو دوسر متحول شد. جو دوسر، به عنوان یک دانه و غله فراسودمند شناخته می شود. افزودن جو دوسر به شکلات می تواند علاوه بر افزودن به ارزش غذای محصول، باعث رژیمی شدن شکلات نیز بشود.

امروزه محصولات رژیمی جایگاه ویژه ای در بین افراد جامعه دارند. فیبر موجود در جو دوسر باعث ایجاد یک سیری طولانی مدت در فرد می شود و از پرخوری و گرسنگی جلوگیری می کند. شکلات غنی شده با جو دوسر کالری کمی دارد و برای بیماران سلیاکی و دیابتی مناسب می باشد.

 

جو دوسر

 

انواع محصولات جو دوسر در ایران

جو دوسر در ایران دارای محصولات گسترده ای می باشد. انواع محصولات جو دوسر در ایران شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشند.

این محصولات را می توان از طریق فروشگاه های سراسر کشور به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله خریداری نمود .عمدتا خریداران جو دوسر به صورت عمده کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی هستند.

این مجموعه ها جو دوسر را به صورت تناژ خریداری می کنند. خریداران انواع جو دوسر به صورت جزئی، مصرف کنندگان خانگی محصولات جو دوسر هستند. کارخانه جات با خرید انواع جو دوسر و افزودن به فرمولاسیون محصول خود، محصولی نو و ارزشمند را تولید می کنند و بازار فروش خوبی را به دست می آورند.

علاقه مندان در هنگام خرید انواع محصولات جو دوسر به داشتن مجوز بهداشتی، سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول توجه کافی داشته باشند و از مراکز معتبر اقدام به خرید انواع جو دوسر نمایند.

 

جو دوسر

 

تولید محصولات فراسودمند با جو دوسر

امروزه تولید محصولات فراسودمند غنی شده با دانه و غلات ارزشمند در دستور کار صنعت غذایی کشور قرار گرفته است. جو دوسر یکی از غلاتی است که به وسیله دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان و قیمت مناسب و اقتصادی در غنی سازی محصولات غذایی کاربرد فراوانی دارد.

کارخانه جات علاقه مند به تولید محصولات فراسودمند با جو دوسر، می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده جو دوسر در ایران است که آمادگی همکاری با کارخانه جات را دارا است.

این مجموعه خدمات گسترده و ارزنده ای برای کارخانه جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به ارائه مشاوره تخصصی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایت، قیمت و کیفیت تضمین شده، تامین به موقع و یکدست در هر پارت سفارش محصول اشاره نمود.

مجموعه های علاقه مند می توانند از طریق کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا اطلاعات لازم در خصوص همکاری و عقد قرار داد را جویا شوند.

 

جو دوسر

 

ارزش غذایی شکلات جو دوسر

شکلات جو دوسر از ارزش غذایی بالا برخوردار است .شکلات جو دوسر غنی از پروتئین، فیبر، ویتامین ها، کربوهیدرات ها، اسید های چربی همچون اسید پالمتیک، اسید اولئیک، اسید لینولئیک، املاح معدنی همچون فسفر، منگنز، آهن، سلنیوم، روی، منیزیوم، مس و … می باشد.

شکلات جو دوسر دارای کالری کمی می باشد و رژیمی محسوب می شود. مصرف این محصول می تواند انرژی مورد نیاز افراد در طول روز را تامین کند و به عنوان یک میان وعده پرخاصیت شناخته می شود.

شکلات جو دوسر برای چه افرادی مناسب است؟

شکلات جو دوسر به عنوان یک شکلات فراسودمند شناخته می شود. این محصول برای همه افراد قابل استفاده است. شکلات جو دوسر برای بیماران مبتلا به سلیاک و‌ دیابت مناسب است.

از آنجایی که جو دوسر فاقد گلوتن است استفاده از جو دوسر در شکلات، این محصول را برای بیماران سلیاکی مناسب کرده است. بیماران سلیاکی دارای رژیم غذایی و تنوع غذایی محدودی هستند و با تولید شکلات جو دوسر می توان به تنوع محصولات غذایی این بیماران افزود.

جو دوسر همچنین برای بیماران دیابتی با توجه به کربوهیدرات های دیر هضم و تثبیت قند خون بسیار مناسب است. بیماران دیابتی با مصرف انواع شیرینی جات قند خون شان افزایش پیدا می کند اما شکلات جو دوسر باعث افزایش قند خون آن ها نخواهد شد.

شکلات جو دوسر برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و قصد رژیم غذایی نیز دارند مناسب می باشد.

 

جو دوسر

 

انواع شیرینی و دسر با جو دوسر

با استفاده از جو دوسر می توان انواع شیرینی و دسر را تهیه نمود. جو دوسر با توجه به داشتن خواص تغذیه ای فراوان برای تولید انواع محصولات برای بیماران سلیاکی ‌و دیابتی مناسب است.

بیماران دیابتی باید در مصرف شیرینی جات و دسر های تهیه شده با آرد گندم احتیاط کنند زیرا شیرینی جات باعث افزایش قند خون خواهد شد.

شیرینی و دسر با جو دوسر با توجه به دارا بودن کربوهیدرات دیر هضم، سبب افزایش ناگهانی قند خون نمی شود و بیماران دیابتی می توانند با خیالی آسوده، محصولات غنی شده با جو دوسر را مصرف نمایند.

تولید کوکی و بیسکوئیت با جو دوسر

کوکی و بیسکوئیت های غنی شده با جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی هستند. مصرف منظم محصولات جو دوسر باعث بهبود مشکلات گوارشی خواهد شد.‌

کوکی و بیسکوئیت جو دوسر دارای کالری کمی هستند و‌ برای رژیم های لاغری مناسب می باشند. کارخانه‌جات و شرکت های تولید کننده کوکی و بیسکوئیت با تولید محصولات غنی شده با جو دوسر ضمن افزودن به ارزش غذایی محصول و تولید محصولی فراسودمند، محصولی نو را تولید می کنند که بازار فروش بسیار خوبی را به دست می آورند.

این مجموعه ها جهت خرید آرد جو دوسر می توانند از طریق مراکز فروش که آرد جو دوسر ایرانی یا وارداتی را ارائه می دهند، اقدام نمایند.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه برای شکلات

جو دوسر پرک فوری صبحانه برای شکلات محصولی  پرطرفدار است که مدت زمان پخت کمی دارد و سریعا آماده می شود. قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود.

از جمله عوامل موثر در قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه برای  تولید شکلات می توان به کیفیت پرک ها که عاری از هرگونه شی اضافی باشند و محصول یکدست باشد، ایرانی یا وارداتی بودن، حجم خرید و … اشاره نمود.

برای اطلاع از قیمت دقیق جو دوسر پرک فوری صبحانه برای شکلات می توانید از طریق شرکت ایلیا، اطلاعات قیمتی را جویا شوید. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده جو دوسر و محصولات جو دوسر از جمله جو دوسر پرک فوری صبحانه است.

قیمت اعلام شده توسط این مجموعه مقرون به صرفه است و آمادگی همکاری با مجموعه های علاقه مند را دارد.

مجموعه ایلیا جو دوسر پرک فوری صبحانه را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک به خریداران عرضه می کند. جهت اطلاع از جزئیات قیمتی جو ‌دوسر پرک فوری صبحانه جهت تولید شکلات با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

جو دوسر

 

قیمت فروش آرد و سبوس جو دوسر

آرد و ‌سبوس جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی در حجم عمده و جزئی و به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد.

فروش آرد و سبوس جو دوسر در سراسر کشور از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

قیمت فروش آرد و سبوس جو دوسر با توجه به کیفیت، کشور تولید کننده، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، حجم خرید، نوع مصرف، نوع بسته بندی تعیین می گردد.

قیمت این محصولات دارای نوسان است و قیمتی ثابت نمی توان اعلام نمود. جهت اطلاع از قیمت آرد و‌ سبوس جو دوسر با مراکز فروش این محصولات در ارتباط باشید.

تنوع قیمت جو دوسر برای تولید شکلات

جو دوسر در غنی سازی شکلات استفاده می شود. تنوع قیمتی جو دوسر برای تولید شکلات با توجه به آیتم های تاثیرگذاری متفاوت است. جو دوسر تولید خارجی گران تر از انواع داخلی می باشد. کیفیت جو دوسر در تعیین قیمت این محصول موثر است. ‌نوع مصرف و‌ کاربرد جو دوسر نیز در قیمت آن موثر است.

 

جو دوسر

 

تامین دانه و پرک جو دوسر برای کارخانه های صنایع غذایی

دانه و پرک جو دوسر از محصولات پر مصرف جو دوسر در صنعت غذایی کشور محسوب می شود. کارخانه های صنایع غذایی علاقه مند به استفاده از جو دوسر در فرمولاسیون محصولات خود هستند و با این امر، علاوه بر افزودن بر خواص تغذیه ای، بازار مشتریان خوبی را نیز به دست می آورند.

کارخانه های صنایع غذایی جهت تامین دانه و پرک جو دوسر می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر در ایران است.

این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت دانه و پرک جودوسر را دارد و خدمات ویژه ای برای کارخانه جات در نظر گرفته است.

دانه و پرک جو‌ دوسر موجود در شرکت ایلیا دارای تمامی مجوزات بهداشتی و سیب سلامت است و در بهترین شرایط نگهداری می شود. کارخانه جات علاقه مند جهت اطلاع از شرایط همکاری و تامین دانه و پرک جو دوسر با کارشناسان مجرب مجموعه در تماس باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *