قیمت بلغور جو دوسر برای پخش و بسته بندی

جو دوسر

قیمت بلغور جو دوسر برای پخش و بسته بندی چقدر است؟ شرکت های پخش و بسته بندی از اصلی ترین مراکز برای فروش محصولات هستند. این مجموعه ها با دارا بودن بازار گسترده مشتریان، پتانسیل بالایی برای فروش بلغور جو دوسر دارند.

شرکت های پخش و بسته بندی بلغور جو دوسر را به صورت عمده خریداری میکنند. قیمت بلغور جو دوسر برای این مجموعه ها ارزان است زیرا به صورت تناژ خرید انجام می دهند.

شرکت های پخش و بسته بندی برای اطلاع از قیمت بلغور جو دوسر از چه طریق می توانند اقدام کنند؟ کدام مراکز قیمت مناسب تری برای این مجموعه ها در نظر دارد؟

 

جو دوسر

 

تفاوت قیمت بلغور جو دوسر ایرانی و وارداتی

بلغور جو دوسر در ایران به صورت تولید ایرانی و وارداتی وجود دارد. بلغور جو دوسر ایرانی و وارداتی از لحاظ تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما از لحاظ قیمتی با یکدیگر متفاوت هستند.

انواع ایرانی، ارزان تر از انواع وارداتی می باشد زیرا قیمت انواع وارداتی این محصول با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و قیمتی گران تر دارد. برای مصرف کنندگان جزئی قیمت بلغور جو دوسر ایرانی و وارداتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد اما برای خریداران عمده این تفاوت قیمت تاثیرگذار است.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده بلغور جو دوسر در ایران است. قیمت اعلام شده توسط این مجموعه مقرون به صرفه است. علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از قیمت بلغور جو دوسر ایرانی و وارداتی با شرکت ایلیا در تماس باشند.

 

جو دوسر

 

بلغور جو دوسر برای لاغری

خواص بلغور جو دوسر برای لاغری اثبات شده است. بلغور جو دوسر برای لاغری یک خوراکی بسیار موثر است. بسیاری از افراد درجامعه از اضافه وزن و چاقی رنج می برند، این افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند در کنار تامین نیاز های ضرروی، کالری کمی را نیز به همراه داشته باشد.

بلغور جو دوسر با دارا بودن فیبر فراوان و کالری کم، در کاهش وزن و لاغری موثر است. فیبر موجود در جو دوسر از نوع محلول در آب است، فیبر های محلول در آب در معده حجیم می شوند.

فیبر محلول در آب باعث ایجاد یک سیری طولانی مدت در فرد می شود و از خوردن مواد غذایی ناسالم و پرکالری جلوگیری می کند. جو دوسر علاوه بر داشتن فیبر فراوان، دارای پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین ها، اسید آمینه، فسفر، منیزیوم، روی، آهن و … می باشد.

 

جو دوسر

 

خواص بلغور جو برای پوست

بلغور جو دوسر با داشتن ماده ای خاص برای پوست بسیار مفید است و همچنین خاصیت آبرسانی و ضد خارش دارد. این محصول باعث کاهش ایجاد چروک بر روی پوست نیز می شود، و پیری را به تعویق می اندازد.

فرآورده بلغور جو دوسر، با داشتن ویتامین های فراوان در شادابی پوست موثر است و پوست را از اثرات مضرر نور خورشید محافطت می کند.

بلغور جو دوسر را چگونه بخوریم؟

بلغور جو دوسر را به صورت های مختلفی می توان مصرف نمود، اما بلغور جو را می توان در تهیه انواع سوپ ها، فرنی، حلیم بلغور جودوسر مصرف نمود.

فرآورده جو دوسر به صورت بلغور، به عنوان یک غذای مقوی که دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی است شناخته می شود. بلغور جو دوسر پخته را می توان همراه با میوه جات، عسل و انواع آجیل میل کرد.

 

جو دوسر

 

تهیه بلغور جو دوسر بسته بندی

بلغور جو دوسر برای مصارف خانگی نیز توسط مراکز فروش، عرضه می شود. بلغور جو بسته بندی در وزن های مختلفی عرضه میشود و خریداران با توجه به نیاز خود آن را خریداری می کنند.

برای خرید بلغور جو دوسر بسته بندی مراکز معتبر را انتخاب کنید و از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول اطمینان حاصل کنید. بلغور جو دوسر بسته بندی را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

قیمت خرید عمده و فله بلغور جو دوسر

به طور کلی قیمت خرید هر محصولی به صورت عمده و فله ارزان تر از مقادیر جزئی می باشد و بلغور جو دوسر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت خرید بلغور جو دوسر با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود، از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت عمده و فله بغلور جو دوسر می توان به: ایرانی یا خارجی بودن بلغور جو دوسر، کیفیت بلغور جو دوسر(بلغور عاری از هرگونه آفت زدگی، حشرات اضافی، خوار و خاشاک، سنگ و دانه های غلات دیگر باشد)، شرکت وارد کننده یا تولید کننده، نوع مصرف و کاربرد و… در تعیین قیمت بلغور جو دوسر موثر است.

بلغور جو دوسر تولید شده در ایران ارزان تر از انواع وارداتی است، زیرا قیمت بلغور جو وارداتی با قیمت ارز تعیین می شود و از آنجایی که قیمت ارز در کشور افزایشی است، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت این مصحصول ثابت نیست و نمی توان به طور دقیق اعلام نمود. برای اطلاع از قیمت بلغور جو دوسر با مراکز فروش در ارتباط باشید.

 

جو دوسر

 

تفاوت بلغور جو دوسر با جو دوسر پرک

بلغور جو دوسر همان دانه های کامل جو دوسر پوست کنده است که توسط تیغه هایی به قطعات کوچک تبدیل شده است. بلغور جو دوسرمدت زمان پخت کمتری نسبت به دانه کامل جو دوسر دارد.

جو دوسر پرک شکل فراوری شده دانه جو دوسر است که ابتدا بخار پز میشود و سپس توسط غلطک هایی صاف شده و در نهایت خشک می شود. انواع رک جو دوسر مدت زمان پخت بسیار کمی دارد و به سرعت آماده می شود.

جو دوسر پرک و بلغور جو دوسر از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه رایج است و برای تولید انواع موسلی، پروتئین بار و گرانولا استفاده می شود.

تامین بلغور جو دوسر برای پخش و بسته بندی

شرکت های بخش و بسته بندی با داشتن بازار مشتریان قوی، می توانند انواع محصولات جو دوسر از جمله بلغور جو را به مشتریان خود عرضه کنند. این مجموعه ها برای تامین بلغور جو دوسر مورد نیاز مجموعه خود می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند.

مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده بلغور جو دوسر در ایران است. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و شرکت های پخش و بسته بندی با خیالی آسوده می توانند جو دوسر مورد نیاز خود را از این مجموعه تامین کنند.

برای اطلاع از شرایط تامین بلغور جو دوسر وخرید این محصول با شماره های موجود در ارتباط باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *