خرید آرد جو دوسر پروتئینی رژیمی عمده

جو دوسر

خرید آرد جو دوسر پروتئینی رژیمی عمده از کدام مجموعه امکان پذیر است؟ آرد جو دوسر پروتئینی جزو آرد های پرخاصیت و سبوس دار است که امروزه استفاده از آن، در کشور به صورت فراوانی رایج است.‌

آرد جو دوسر پروتئینی رژیمی به صورت عمده و جزئی درحال حاضر در کشور به فروش می رسد. شرکت های صنایع غذایی امروزه آرد جو دوسر پروتئینی را در تولید محصولات خود به کار می برند.

 

جو دوسر

 

خرید و فروش آرد جو دوسر برای کارخانه

با افزایش تقاضا برای تولید محصولات فراسودمند و سالم در کشور، کارخانه جات زیادی از غلات ارزشمند به خصوص جو دوسر در تولید محصولات خود استفاده می کنند. آرد جو دوسر از محصولات جو دوسر است که کارخانه جات زیادی خواهان خرید آن هستند.

کارخانه جات، آرد جو دوسر را به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری می کنند. مرکزی که از آن آرد جو دوسر را به صورت عمده تهیه می کنید بسیار مهم است. این مراکز باید تضمین کیفیت و قیمت را برای خریدار به ارمغان آورند و مجوزات بهداشتی را دارا باشند.

شرکت ایلیا از تولید کنندگان آرد جو دوسر در کشور است. این مجموعه در راستای تولید محصولات فراسودمند پیشرو می باشد.

قیمت آرد جو دوسر تولید شده توسط این مجموعه به دلیل این که تولید کننده مستقیم است و هیچ گونه واسطه بین خریدار و فروشنده وجود ندارد مقرون به صرفه می باشد.

کارخانه جات صنایع غذایی می توانند محصولات جو دوسر تولید شده توسط مجموعه ایلیا نظیر دانه جو دوسر، آرد و پرک جو دوسر را خریداری کرده و در تولید محصولات نو و فراسودمند به کار ببرند و بازار بسیار خوبی را به دست آورند.

علاقه مندان برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش آرد جو دوسر می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار آرد جو دوسر

آرد یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده بسیاری از مواد غذایی می باشد. از آنجایی که بیشتر آرد مصرفی کشور بدون سبوس است، آرد جو دوسر با داشتن مواد مغذی فراوان نظیر سبوس می تواند به تقویت بدن کمک کند. از این رو کارخانه جات بسیاری خریدار آرد جو دوسر هستند.

کارخانه جاتی نظیر شرکت های پخش و بسته بندی که آرد جو‌ دوسر را به صورت عمده از مراکز تولید کننده و وارد کننده خریداری می کنند، محصول را در مجموعه خود بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند.

تولید مکمل های غذای مادر و کودک، تولید مکمل های لاغری و چاقی، تولید مکمل های ورزشکاران، تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی، کارخانه ماکارونی و پاستا، کارخانه لبنی، کارخانه بیکری، کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی از کارخانه جات خریدار آرد جو دوسر در ایران هستند.

 

جو دوسر

 

طریقه مصرف آرد جو دوسر

آرد مصرفی کشور عموما آردی بی سبوس و فاقد ارزش غذایی بالا می باشد. آرد جو دوسر را مانند آرد غلات دیگر برای تولید انواع محصولات بیکری، کیک و کلوچه، ماکارونی، پاستا، شیرینی و شکلات و … می توان استفاده کرد.

آرد جو دوسر را می توان به تنهایی و یا با آرد گندم اختلاط کرد و در تولید محصولات غذایی به کار برد. آرد جو دوسر دارای عطر و طعم خوبی می باشد و باعث ایجاد بافت نرمی در محصولات غذایی می گردد.

 

جو دوسر

 

خواص آرد جو دوسر

آرد جو دوسر همانند دانه های جو دوسر دارای خواص شگفت انگیزی است. آرد جو دوسر دارای مقادیر فراوانی پروتئین، فیبر، ویتامین ها و … می باشد. آرد جو دوسر فاقد گلوتن است.

گلوتن پروتئینی است که در بعضی غلات مانند گندم و جو وجود دارد. بعضی افراد به گلوتن موجود در مواد غذایی حساسیت دارند و با مصرف مواد غذایی حاوی گلوتن دچار مشکلات گوارشی می شوند و باید محصولاتی که گلوتن ندارند را مصرف کنند.

آرد جو دوسر برای تولید محصولاتی که نیازمند آرد هستند مانند نان، کیک، پاستا و … می تواند گزینه مناسبی برای قرار گیری در ترکیب غذایی این افراد باشد.

آرد جو دوسر دارای فیبر فراوانی می باشد. فیبر موجود در آرد جو دوسر باعث درمان و پیشگیری از دیابت نوع ۲ و یبوست می شود.

همچنین دارای کلسترول پایینی است و باعث کاهش کلسترول بد خون LDL و افزایش کلسترول خوب خون HDL و همچنین کاهش خطر گرفتگی عروق کرونر قلب می شود.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر سبوس دار

آرد جو دوسر برخلاف آرد های مصرفی در کشور که فاقد سبوس هستند، سبوس دار است. سبوس موجود در آرد جو دوسر دارای فیبر فراوانی می باشد. فیبر موجود در آرد جو دوسر باعث جلوگیری از بسیاری از بیماری ها می گردد.

انواع آرد جو دوسر سبوس دار در کشور به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد. همچنین این محصول به صورت عمده و جزئی عرضه می شود و علاقه مندان با توجه به حجم نیاز خود، آن را تهیه می کنند.

خریداران عمده آرد سبوس دار جو دوسر، معمولا شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

 

 

تولید محصولات رژیمی با آرد جو دوسر

علاقه مندان به مصرف محصولات رژیمی و فراسودمند در ایران به طور چشم گیری افزایش یافته است و آرد جو دوسر با داشتن مواد مغذی بسیار زیاد، یکی از غلات مهم در تولید محصولات رژیمی و فراسودمند می باشد.

صنعت غذایی کشور به سوی تولید محصولات رژیمی و فراسودمند پیش می رود و کارخانه جات صنایع غذایی با استفاده از آرد جو دوسر در فرمولاسیون محصولات خود، تولیداتی نو و بازار پسند به سبد غذایی خانواده ها خواهند افزود. همچنین بازار خوبی از تولید محصولات رژیمی به دست خواهند آورد.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر برای پوست و لاغری

جو دوسر با داشتن ماده ای خاص در درمان و پیشگیری از مشکلات پوستی نظیر خارش و خشکی موثر است. تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات حمام جو دوسر، در حال حاضر در کشور انجام می شود و بازار پسندی بسیار خوبی دارد.

اثرات آرد جو دوسر برای لاغری غیر قابل انکار است و آرد جو دوسر با داشتن فیبر زیاد باعث کاهش وزن می شود. فیبر موجود در جو دوسر محلول در آب است و در معده حجیم می شود و از پرخوری جلوگیری می کند.

کارخانه جات تولید کننده محصولات پوستی و مکمل های لاغری می توانند از آرد جو دوسر برای تولید محصولات خود استفاده کرده و محصولاتی فراسودمند و نو تولید کنند.

 

جو دوسر

 

تامین و فروش آرد جو دوسر در تهران

مراکز فروش و تامین آرد جو دوسر در سراسر ایران وجود دارند. این مراکز تامین کننده آرد جو دوسر مورد نیاز آن شهر و محدوده آن می باشند. این مراکز آرد جو دوسر را به صورت عمده و جزئی در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.

در تهران مراکز فروش، آرد جو دوسر مورد نیاز خانوار و شرکت ها و کارخانه جاتی که از آرد جو دوسر برای تولید محصولات خود استفاده می کنند را تامین می کند.

شرکت ایلیا یکی از ارائه دهندگان آرد جو دوسر در ایران می باشد که دارای نمایندگی فروش در تهران بوده و پتانسیل تامین آرد جو دوسر در حجم های جزئی و عمده دارد.

برای اطلاع از آدرس و شماره تماس مراکز فروش آرد جو دوسر در تهران، می توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *