خرید آرد جو دوسر برای کارخانه

جو دوسر

آرد جو دوسر یکی از آرد های کامل و سبوس دار محسوب می شود. این آرد در تولید بسیاری از مواد غذایی استفاده می شود. کارخانه جات صنایع غذایی علاقه مند به خرید آرد جو دوسر برای افزودن به فرمولاسیون محصولات خود هستند.

خرید آرد جو دوسر برای کارخانه از چه طریق امکان پذیر است؟ از آرد جو دوسر برای تولید چه محصولاتی می توان استفاده کرد؟

فروش آرد جو دوسر پروتئینی عمده

آرد جو دوسر همانند دانه های جو دوسر دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. فروش آرد جو دوسر در کشور به صورت عمده و در مقادیر بالا و به صورت جزئی قابل فروش است.

‌ آرد جو ‌دوسر پروتئینی برای اولین بار در کشور در شرکت ایلیا تولید شده است. مجموعه ایلیا در راستای اهداف استفاده از محصولات فراسودمند قدم بزرگی برداشته است.‌‌

این مجموعه آرد جو دوسر پروتئینی را به صورت عمده به کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی ارائه می دهد و این مجموعه ها می توانند از خدمات ارزنده نظیر بخش تحقیق و توسعه مجموعه ایلیا بهره مند شوند.

قیمت آرد جو دوسر پروتئینی تولید شده در این شرکت مقرون به صرفه می باشد، زیرا تولید کننده مستقیم است و واسطه ای در بخش فروش وجود ندارد.

علاقه مندان و کارخانه جاتی ک تمایل به خرید آرد جو دوسر پروتئینی دارند می توانند علاوه بر مشاوره تخصصی کارشناسان، اطلاعات لازم جهت خرید محصول را دریافت کنند.

 

جو دوسر

 

کارخانه جات خریدار جو دوسر

در جوامع امروزی بسیاری از مردم پیش به سوی سبک زندگی سالم و استفاده از محصولاتی که دارای ارزش غذایی بالا هستند رفته اند.

در این بین شرکت ها و کارخانه جات صنایع غذایی و صنایع تبدیلی ترغیب به استفاده از جو دوسر در تولید محصولات خود شده اند. تولید محصولاتی نو و بازار پسند از اهداف این کارخانه جات می باشد.

کارخانه جاتی از قبیل:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • صنایع تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • صنایع تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارگاه های تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • از خریداران اصلی جو دوسر هستند.

این مجموعه ها جو دوسر را به صورت عمده و در تناژ بالا از مراکز تولید کننده و یا وارد کننده جو دوسر خریداری می کنند و محصولاتی فراسودمند را به جامعه عرضه خواهند کرد.

 

جو دوسر

 

طریقه مصرف آرد جو دوسر

آرد جو دوسر، به طرق مختلفی قابل مصرف می باشد. این محصول را می توان در تولید انواع محصولات و غذا ها استفاده نمود.

فرآورده آرد جو دوسر را می توان در تهیه و تولید مکمل های غذای مادر و کودک، مکمل های لاغری و چاقی، مکمل های ورزشکاران، نان های سنتی و حجیم رژیمی، ماکارونی و پاستا، محصولات لبنی، محصولات بیکری، تولید شیرینی و شکلات رژیمی مصرف کرد.

آرد جو کامل

آرد جو‌ دوسر آردی کامل محسوب می شود. جو دوسر یکی از غلات کامل می باشد. غلات کامل منابع غنی از مواد مغذی نظیر پروتئین ها، فیبر، کربوهیدرات، ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

مصرف مدا‌وم غلات کامل، از جمله جو دوسر، بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و سرطان محافظت می کند.

آرد جو دوسر کامل نیز دارای خواص غله جو دوسر می باشد و بسیاری از مردم علاقه مند به استفاده از این آرد هستند.

کارخانه جات صنایع غذایی می توانند از آرد جو دوسر کامل به عنوان آردی تقویت کننده به آرد گندم افزوده و محصولی جدید و سرشار از مواد مغذی تولید کنند.

این کارخانه جات با تولید محصولاتی فراسودمند با آرد غله ای کامل می توانند بازار خوبی به دست بیاورند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر فله

جو دوسر به صورت بسته بندی و فله در حجم های عمده و جزئی به فروش می رسد. انواع فله می توانند تولید داخلی و خارجی باشد. همچنین می توان این محصول را از مراکز تولید کننده و یا وارد کننده این غله ارزشمند، تهیه کرد.

عمدتا خریداران جو دوسر به صورت فله، شرکت های پخش و بسته بندی هستند و در مجموعه خود بسته بندی و عرضه می کنند. همچنین کارخانه جات صنایع تبدیلی که از جو دوسر در جهت تولید محصولاتی نو و ارزشمند استفاده می کنند.

علاقه مندان در هنگام خرید این محصول به نکاتی از قبیل یکنواخت بودن دانه ها و همچنین سالم و خرد نبودن دانه ها، مجوزات بهداشتی و سیب سلامت محصول، نبود خار و خاشاک و موجودات اضافی و … دقت فرمایند.

 

جو دوسر

 

خواص آرد جو دوسر

با گسترش فرهنگ استفاده از مواد غذایی فراسودمند و غنی از مواد مغذی و‌ معدنی در کشور، مردم تمایل به مصرف و خرید محصولات فراسودمند دارند. یولاف و جو دوسر نسبت به غلات دیگری که در بازار وجود دارد، دارای ارزش غذایی بالاتری است.

آرد جو دوسر نیز مانند دانه جو دوسر دارای خواص شگفت انگیزی می باشد. آرد جو دوسر باعث کاهش خطر گرفتگی عروق کرونر قلب می شود.

مصرف آرد جو‌ دوسر باعث کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب خون می شود. آرد جو دوسر فاقد گلوتن است و برای بیماران مبتلا به سلیاک قابل مصرف است.

این فرآورده منبعی از مواد مغذی و‌معدنی می باشد و با اضافه نمودن آرد جو دوسر به غذاها و‌ محصولات غذایی از انرژی مواد مغذی آن بهره مند خواهید شد.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر سبوس دار

آرد جو دوسر یک آرد سبوس دار است. مواد غذایی باید حاوی ۵۱٪ از ترکیبات غلات سبوس دار باشند تا بتوان اصطلاح غله سبوس دار را برای آن ها به کار برد.‌ سبوس آرد جو دوسر سرشار از فیبر است. فیبر در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها موثر است.

کارخانه جات صنایع غذایی با اضافه نمودن آرد جو دوسر سبوس به محصولات خود علاوه بر تولید محصولی فراسودمند ،بازار پسندی بسیار خوبی نیز دریافت خواهند کرد.

کارخانه جات و شرکت های بسته بندی می توانند این محصول را به صورت کلی از مراکز تولید کننده و‌ یا وارد کننده این محصول خریداری کنند.‌

 

جو دوسر

 

تامین دانه و آرد جو دوسر تناژ در کشور

دانه جو دوسر و‌ آرد جو‌ دوسر دو محصول کاربردی از جو دوسر است که به صورت عمده و در تناژ بالا و یا مقادیر کم عرضه می شود. خریداران دانه و‌ آرد جو دوسر به صورت تناژ، معمولا شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

برای این کارخانه جات کیفیت محصول، قیمت تمام شده با احتساب هزینه های جانبی اعم از بسته بندی، حمل و‌ نقل، یکنواختی محصول، تامین بلند مدت، مجوزات بهداشتی و ‌… اهمیت دارد.

شرکت ایلیا از تولید کنندگان و وارد کنندگان جو دو سر و آرد جو دوسر در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین دانه و آرد جو سر در تناژ بالا برای شرکت ها و ‌کارخانه جات را داشته و آمادگی عقد قرار داد بلند مدت را نیز دارد.

این مجموعه آنالیز کیفی و‌ کمی محصول را در اختیار کارخانه جات قرار می دهد و کارخانه جات می توانند از خدمات ارزنده مجموعه ایلیا بهره ببرند. برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش عمده و تناژ دانه و آرد جو دوسر با ما در ارتباط باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *