تفاوت قیمت جو دوسر وارداتی و ایرانی در بدنسازی

جو دوسر

تفاوت قیمت جو دوسر وارداتی و ایرانی در بدنسازی به چه علت است؟ جو دوسر در ایران به صورت وارداتی و ایرانی عرضه می شود. مصرف جو دوسر برای بدنسازی بسیار موثر است و‌ به ورزشکاران و بدنسازان پیشنهاد می شود جو دوسر را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

قیمت انواع وارداتی و ایرانی جو دوسر برای بدنسازی با یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت ناشی از چه عواملی می باشد؟ کدام مرکز انواع وارداتی و ایرانی جو دوسر را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک و مرغوب عرضه می کند؟

انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر در ایران دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد. انواع جو دوسر را می توان در حجم عمده و جزئی به صورت بسته بندی و فله از مراکز عرضه کننده و فروش این محصول خریداری نمود. انواع جو دوسر در ایران شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • جو دسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر ایرانی

جو دوسر از چندین سال قبل در ایران نیز کشت می شود. این گیاه از خانواده گندمیان است که دارای گل های بسیار ریز ونامشخص است. این محصول از لحاظ ارزش تغذیه ای بسیار ارزشمند است.

جو دوسر ایرانی از لحاظ کیفیتی در سطح بالایی قرار دارد وپتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. همچنین از لحاظ قیمت، اقتصادی می باشد و برای کارخانه جات و مجموعه هایی که مقادیر بالای جو دوسر را خریداری می کنند، مقرون به صرفه است.‌ همچنین انواع ایرانی در حجم عمده و جزئی از فروشگاه های عرضه کننده جو دوسر قابل خریداری می باشد.

جو دوسر وارداتی

جو دوسر علاوه بر اینکه در کشور تولید می شود به صورت وارداتی نیز قابل خریداری می باشد. انواع وارداتی جو دوسر را می توان به صورت عمده از طریق مراکز وارد کننده و به صورت جزئی از انواع فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود.

محصولات وارداتی از لحاظ تغذیه ای تفاوت چندانی با نمونه های تولید شده در داخل کشور ندارد.

 

جو دوسر

 

تفاوت قیمت جو دوسر ایرانی و وارداتی

انواع محصولات ایرانی و وارداتی جو دوسر از لحاظ قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند. محصولات وارداتی از لحاظ قیمت گران تر از انواع ایرانی می باشد. علت قیمت بالای محصول وارداتی، برتری از جهت خواص تغذیه ای نمی باشد.

قیمت جو دوسر وارداتی با توجه قیمت ارز تعیین میشود. از آنجایی که قیمت ارز در کشور ما بالا می باشد، قیمت انواع وارداتی این محصول نیز گران تر خواهد بود.

به مصرف کنندگان عمده به ویژه کارخانه جات صنایع تبدیلی توصیه می شود از انواع ایرانی استفاده نمایند. زیرا از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است وخواص تغذیه ای مورد نیاز برای بدن را نیز دارا است و تفاوتی با نمونه های خارجی ندارد.

بهترین زمان مصرف جو دوسر در بدنسازی

جو دوسر با داشتن مقادیر فراوانی مواد مغذی و معدنی همچون پر‌وتئین، فیبر، ویتامین ها و ‌… برای بدنسازی بسیار مفید است. جو دوسر انرژی فرد بدنساز را در حین ورزش و بدنسازی تامین می کند.

بهترین زمانی که توصیه می‌شود بدنسازان جو دوسر را مصرف کنند نیم ساعت قبل از انجام فعالیت است. زیرا انرژی فرد در حین انجام تمرینات حفظ می شود.

جو دوسر با داشتن منابع غنی از فیبر، باعث سیری طولانی مدت بدنسازان می شود. پروتئین موجود در جو دوسر تامین کننده نیاز های فرد بدنساز است.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک برای بدنسازی

جو دوسر پرک نوع محبوب و پرمصرف جو دوسر است که حاصل فراوری دانه های جو دوسر می باشد. جو دوسر به علت اینکه مدت زمان پخت کمی دارد و زمان زیادی برای آماده شدن نیاز ندارد در بین افرادی که بدنسازی انجام می دهند محبوب است.

قیمت جو دوسر پرک برای بدنسازی با توجه به آیتم های موثری همچون کیفیت پرک های جو دوسر، ایرانی یا خارجی بودن، نوع مصرف، حجم خرید و نوع بسته بندی تعیین می شود.

استعلام قیمت جو دوسر پرک صبحانه انگلیسی و آلمانی

جو دوسر پرک صبحانه، یکی از محبوب ترین محصولات برای وعده صبحانه می باشد که به همراه شیر، آجیل ها و میوه جات طرفداران زیادی دارد. جو دوسر پرک انگلیسی و آلمانی از مرغوب ترین انواع جو دوسر در جهان می باشند.

این دو محصول در ایران نیز موجود می باشند و به صورت عمده و ‌جزئی عرضه می شوند. قیمت جو دوسر پرک انگلیسی و آلمانی از انواع ایرانی گران تر است و این افزایش قیمت ناشی از تفاوت در خواص تغذیه ای نیست و با توجه به قیمت ارز تعیین می شود.

قیمت این محصول دارای نوسان است و ‌نمی توان آن را اعلام نمود. علاقه مندان جهت استعلام قیمت جو دوسر پرک صبحانه انگلیسی و آلمانی از طریق مراکز فروش اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

جو دوسر

 

فرق جو دوسر با جو پرک

جو دوسر و جو پرک از جهات زیادی با یکدیگر تفاوت دارند. جو دوسر دانه کامل گیاه جو دوسر است که پوست آن گرفته شده است و هیچگونه فراوری بر روی آن انجام نشده است.

محصول پرک شده جو، شکل فراوری شده دانه های جو است که ابتدا بخار پز شده و سپس توسط غلتک هایی صاف و خشک شده است. جو دوسر مدت زمان پخت بیشتری نسبت به جو پرک نیاز دارد.

جو دوسر فاقد گلوتن است و برای مصرف بیماران سلیاکی کاربرد دارد. اما جو پرک دارای گلوتن است و بیماران سلیاکی نمی توانند آن را مصرف کنند.

جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی

جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی محصولی محبوب است که در وعده صبحانه رایج شده است. این محصول انرژی فرد را در طول روز برای انجام فعالیت حفظ می کند.

پرک صبحانه فوری انگلیسی از مرغوب ترین انواع این محصول در دنیا است که در ایران نیز توسط مراکز وارد کننده در کشور عرضه می شود. شرکت ایلیا وارد کننده محصول جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی در ایران است.

این مجموعه، محصول را به صورت جزئی برای مصرف کنندگان خانگی و‌ به صورت عمده و در حجم تناژ برای خریداران عمده که اکثرا شرکت های پخش و بسته بندی هستند عرضه می کند. علاقه مندان جهت خرید این محصول از طریق سایت و شماره های موجود اقدام کنند.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک را چگونه مصرف کنیم؟

جو دوسر پرک را به شکل های مختلفی می توان مصرف نمود. رایج ترین شیوه مصرف جو دوسر پرک، در وعده صبحانه است. جو دوسرپرک را می توان همراه با شیر، ماست، عسل، آجیل، میوه جات و همچنین در انواع سوپ و دسر ها مصرف نمود.

تامین محصولات جو دوسر برای باشگاه های بدنسازی

جو دوسر به واسطه دارا بودن مقادیر غنی از پروتئین در بین افرادی که بدن سازی انجام می دهند، مجبوب شده است. باشگاه های بدنسازی یکی از خریداران جو دوسر در کشور محسوب می شوند.

شرکت ایلیا به عنوان تولید کننده و وارد کننده انواع محصولات جو دوسر در ایران پتانسیل تامین بلند مدت محصولات جو دوسر برای باشگاه های بدنسازی را دارد. مجموعه ایلیا انواع محصولات جو دوسر را با کیفیت و قیمت تضمین شده عرضه می کند.

باشگاه های بدنسازی علاقه مند می توانند از طریق کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا، اطلاعات لازم در خصوص تامین محصولات جو دوسر را جویا شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *