قیمت خرید عمده جو دوسر بدون گلوتن

جو دوسر

قیمت خرید عمده جو دوسر بدون گلوتن را از چه طریق می توان مطلع شد؟ جو دوسر بدون گلوتن مناسب چه افرادی است؟

جو دوسر غله ای بدون گلوتن است. این محصول به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران عمده این محصول هستند.

تولید نان بدون گلوتن جو دوسر

یکی از معضلات بیماران مبتلا به سلیاک، تهیه محصولاتی بدون گلوتن است. این بیماران به گلوتن موجود در نان گندم و جو حساسیت دارند و در صورت مصرف آن دچار مشکلات گوارشی می شوند.

شرکت های تولید کننده محصولات مصرفی بیماران سلیاکی، از جو دوسر برای تهیه نان بدون گلوتن استفاده می کنند. آرد جو دوسر بدون گلوتن محصولی است که برای تهیه نان های رژیمی از آن استفاده می شود. خرید جو دوسر بدون گلوتن برای تولید محصولات باید از طریق مراکز معتبر انجام شود تا سلامت افراد به خطر نیافتد.

نان جو دوسر طعم و عطری بسیار خوشایند دارد و افراد مبتلا به این بیماری می توانند از خوردن محصولی سالم و خوشمزه بهره ببرند.

نان جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی نیز می باشد و باعث جلوگیری از یبوست، دیابت و کاهش کلسترول خون نیز می شود.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار آرد جو دوسر

با گسترش فرهنگ استفاده از مواد غذایی دارای ارزش غذایی بالا و سالم، کارخانه جات صنایع غذایی به استفاده از غلات کامل و فراسودمند روی آورده اند.

وارد شدن مواد غذایی فراسودمند به سبد غذایی خانوار باعث تضمین سلامت افراد جامعه می شود. آرد جو دوسر، آردی کامل می باشد که در تولید انواع محصولات کاربرد دارد. کارخانه جات زیادی خریدار آرد جو دوسر هستند. این کارخانه جات نظیر:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، می باشند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک ارگانیک انگلیسی

جو دوسر پرک محصولی ارگانیک و سالم است که امروزه پرکاربرد ترین نوع جو دوسر می باشد. مصرف این محصول در وعده صبحانه بسیار رایج شده است.

جو دوسر پرک انگلیسی از مرغوب ترین انواع جو دوسر در دنیا می باشد. این محصول ارگانیک انگلیسی در ایران نیز توسط شرکت های وارد کننده عرضه می شود.

جو دوسر پرک انگلیسی قیمتی بالاتر از نمونه های داخلی دارد و برای مصارف خانوار مناسب است. جو دوسر پرک به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله در وزن های گوناگون به فروش می رسد.

شرکت های پخش و بسته بندی با توجه به بازار گسترده ای که از فروش محصولات جو دوسر دارند، می توانند جو دوسر پرک را به صورت عمده از مراکز وارد کننده خریداری کرده و در مجموعه خود بسته بندی شکیل برای آن طراحی کرده و به راحتی به فروش برسانند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر و گلوتن

جو دوسر غله ای کامل و سرشار از مواد مغذی نظیر پروتئین، فیبر، ویتامین ها، کربوهیدرات، منیزیوم، روی، آهن، ‌فسفر و … می باشد. جو دوسر، جزو معدود غلاتی است که فاقد گلوتن می باشد.

گلوتن، پروتئینی است که در غلات از جمله گندم و جو وجود دارد. گلوتن متشکل از دو پروتئین اصلی، گلیادین و گلوتنین است که گلیادین، آثار منفی بر روی سلامتی انسان می گذارد.

بعضی از افراد توانایی هضم گلوتن را در سیستم گوارش خود ندارند و در صورت مصرف گلوتن دچار مشکلات گوارشی نظیر: درد های شکمی، دل پیچه، اسهال، یبوست و … می شوند.

تولید محصولات فاقد گلوتن بیش از قبل رواج یافته است. این افراد که بیماران سلیاکی هستند، می توانند غذا های مورد علاقه شان را با جو دوسر پخته و مصرف کنند. خرید جو دوسر بدون گلوتن از طریق مراکز معتبر امکان پذیر است.

 

جو دوسر

 

خرید اوتمیل جو دوسر

اوتمیل جو دوسر از جمله محصولاتی است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. افراد زیادی این محصول را برای استفاده در میان وعده و صبحانه مصرف می کنند. ترکیب پرک جو دوسر صبحانه به همراه شیر و مغزی جات باعث تامین انرژی فرد در طول روز می شود.

فروش اوتمیل جو دوسر به صورت تولید ایرانی و وارداتی امکان پذیر است. اوتمیل جو دوسر، در حجم عمده برای کارخانه جات و شرکت های بسته بندی و در حجم خرد برای مصارف خانوار به فروش می رسد.

در هنگام خرید اوتمیل جو دوسر باید به نکاتی از قبیل: داشتن مجوزات بهداشتی وسیب سلامت، کیفیت محصول، نبود هیچ گونه شئ اضافی از جمله حشرات و خاک و خاشاک و همچنین داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه دقت نمایید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکز معتبر فروش اوتمیل جو دوسر در ایران می باشد. محصول اوتمیل در این شرکت به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

علاقه مندانی که تمایل به خرید این محصول دارند، می توانند با کارشناسان و متخصصان شرکت ایلیا در تماس باشند و ضمن خرید این محصول، از خدمات ارزنده و مشاوره تخصصی بهره مند شوند.

 

جو دوسر

 

فروش آرد و بلغور جو دوسر

آرد و بلغور جو دوسر از پرکاربرد ترین محصولات جو دوسر می باشند. آرد جو دوسر، آردی کامل است و در انواع صنایع کاربرد دارد.

استفاده از این محصولات فراسودمند به عنوان ماده اولیه در شرکت های تولید کننده مواد غذایی می تواند بازار خوبی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

فروش این دو محصول در مجموعه ایلیا انجام می شود و خریداران عمده و جزئی می توانند با توجه به نیازشان محصول مورد نظر را تهیه کنند.

شرکت ایلیا خدمات ارزنده ای برای خریداران عمده در نظر گرفته است. این خدمات نظیر: کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه است تا کارخانه جات هزینه کمتری را برای تهیه متحمل شوند، استفاده از بخش تحقیق و توسعه، امکان مرجوع کردن محصول در صورت نارضایتی، امکان ارسال نمونه، کم ترین هزینه حمل و نقل برای کارخانه جات، ارائه آنالیز کیفی و ‌کمی آرد و بلغور جو دوسر به کارخانه جات و … می باشد.

این مجموعه دارای تمام مجوزات بهداشتی و همچنین سیب سلامت است.

علاقه مندان به خرید آرد جو دوسر و بلغور جو دوسر می توانند از طریق سایت و شماره های موجود با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا در تماس باشند و ضمن برخورداری از مشاوره تخصصی رایگان، سفارش خود را ثبت نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *