فروشگاه خرید اوتمیل جو دوسر برای باشگاه بدنسازی

جو دوسر

فروشگاه خرید اوتمیل جو دوسر برای باشگاه بدنسازی کجاست؟ جو دوسر غله ای کامل و دارای ارزش غذایی بالایی است که برای ورزشکاران به خصوص بدنسازان بسیار توصیه می شود.

فروشگاه های متعددی جهت خرید اوتمیل جو دوسر برای باشگاه های بدنسازی وجود دارند اما انتخاب فروشگاهی معتبر و دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت، نیاز به جستجو و تحقیق دارد. در ادامه در خصوص اثرات جو دوسر برای بدنسازی و انتخاب فروشگاهی معتبر جهت خرید اوتمیل جو دوسر صحبت خواهیم کرد.

طریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

افرادی که بدنسازی انجام می دهند از جو دوسر به عنوان غله ای برای تامین پروتئین و انرژی لازم در حین فعالیت استفاده می کنند. جو دوسر برای بدنسازی را می توان به صورت پرک جو دوسر و اوتمیل جو دوسر مصرف نمود.

محصولات جو دوسر را می توان به صورت اوتمیل و در ترکیب با شیر، مغزی جات و عسل میل کرد و یا همراه با تخم مرغ برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن ترکیب و مصرف کرد.

مصرف جو دوسر قبل از انجام بدنسازی، در تامین پروتئین و انرژی لازم در حین فرآیند بدنسازی موثر است. جو دوسر با داشتن کربوهیدرات های پیچیده و فیبر زیاد، باعث جلوگیری از بروز حس گرسنگی و همچنین داشتن انرژی کافی برای تمرین می شود.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک را چگونه مصرف کنیم؟

پرک جو دوسر را به روش های مختلفی می توان مصرف نمود. رایج ترین شکل مصرف جو دوسر پرک برای وعده صبحانه می باشد. جو دوسر پرک را می توان در انواع نوشیدنی ها، دسر ها، غذاها و سالاد ها مصرف نمود.

با گسترش مصرف مواد غذایی سالم و غلات کامل، مصرف جو دوسر و محصولات آن نظیر جو دوسر پرک افزایش یافت.

از این رو کارخانه جات صنایع غذایی نیز از جو دوسر پرک در تولید محصولات خود استفاده کرده اند. جو دوسر پرک را در انواع محصولات همچون:

  •  تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • صنایع تولید ماکارونی و پاستا
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی به کار برد.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک

جو دوسر پرک دارای انواع مختلفی می باشد. نوع جو دوسر پرک بر قیمت آن موثر است. قیمت جو دوسر پرک دارای نوسان است و قیمتی ثابت ندارد. جو دوسر پرک به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسد.

قیمت جو دوسر پرک به صورت بسته بندی بیشتر از عمده و فله می باشد و خریداران عمده، محصول را به صورت فله و در تناژ بالا تهیه می کنند. کشور تولید کننده و حجم خرید نیز در قیمت جو دوسر پرک موثر است.

جو دوسر پرک برای بدنسازی

مهم ترین ماده مغذی برای فرد بدنساز، پروتئین است که در تقویت ماهیچه ها و بازسازی آن ها موثر است. جو دوسر با داشتن مقادیر زیادی پروتئین، فیبر، کربوهیدرات پیچیده و همچنین فاقد چربی بودن، باعث شده محبوبیت زیادی در بین ورزشکاران داشته باشد.

کارخانه جات تولید کننده مکمل های ورزشی و بدنسازی، از جو دوسر پرک برای تولید محصولات خود می توانند استفاده کنند و علاوه بر تولید محصولی فراسودمند و مقوی، بازار گسترده ای از فروش این محصول به دست خواهند آورد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر آلمانی و انگلیسی

جو دوسر آلمانی و انگلیسی از بهترین انواع جو دوسر در دنیا می باشند که در ایران نیز عرضه می شوند. انواع جو دو سر آلمانی و انگلیسی در ایران به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

شرکت ایلیا از وارد کنندگان جو دوسر آلمانی و انگلیسی در ایران است که این محصول را به صورت عمده برای شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی عرضه می کند.

همچنین فروش بسته بندی این محصول نیز در مجموعه ایلیا انجام می شود. برای خرید و دریافت اطلاعات لازم در خصوص این محصول با کارشناسان شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در تماس باشید.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک عمده

جو دوسر پرک، پرمصرف ترین نوع جو دوسر می باشد. این غله به صورت تولید داخلی و خارجی در کشور عرضه می شود. جو دوسر پرک حاصل فرآوری دانه های جو دوسر می باشد. این محصول به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

برای خرید جو دوسر پرک به صورت عمده باید از طریق مراکز معتبر فروش این محصول اقدام کرد. عمدتا خریداران عمده جو دوسر پرک، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

این مجموعه برای تامین جو دوسر پرک مورد نیاز خود می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تامین کننده محصولات جو دوسر از جمله جو دوسر پرک در ایران می باشد.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت عمده است و خدمات ارزنده و ویژه ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد.

ارائه آنالیز کیفی و کمی محصول، مشاوره تخصصی در زمینه تولید محصولات با جو دوسر پرک، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، قدرت تامین به موقع جو دوسر پرک و آمادگی برای عقد قرارداد همکاری، از خدمات شرکت ایلیا می باشد.

خریداران جو دوسر پرک عمده می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک فله اوتمیل

جو دوسر پرک اوتمیل، فرآورده پر مصرف و سالم از محصولات جو دوسر می باشد. این محصول به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد. قیمت جو دوسر فله اوتمیل نسبت به انواع بسته بندی، کم تر می باشد.

قیمت جو دوسر پرک اوتمیل به صورت فله و بسته به عوامل موثری می باشد. این عوامل شامل: کیفیت پرک ها، حجم خرید، کشور تولید کننده و مرکز عرضه کننده هستند. در هنگام خرید جو دوسر پرک فله اوتمیل باید از مراکز معتبری خرید نمود که دارای مجوز های بهداشتی باشند.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک کیلویی و بسته بندی

جو دوسر پرک پرکاربرد ترین محصول جو دوسر است که به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. پرک جو دوسر به صورت کیلویی این امکان را برای خریدار فراهم می کند که با توجه به نیاز، ججم مشخصی از محصول را خریداری کند.

انواع جو دوسر پرک بسته بندی در وزن های مشخصی از جمله۲۵۰،۵۰۰ گرمی عرضه می شود. قیمت انواع بسته بندی جو دوسر پرک از کیلویی بیشتر است و این تفاوت قیمت ناشی از ارزش غذایی نیست و هزینه بسته بندی در تفاوت قیمت موثر است.

 

جو دوسر

 

قیمت ویژه جو دوسر برای باشگاه ها

جو دوسر غله ای است سرشار از پروتئین، کربوهیدرات، فیبر، مواد معدنی فراوان نظیر روی، فسفر، آهن و منیزیوم. این غله برای افراد ورزشکار بسیار توصیه می شود و باشگاه های ورزشی از خریداران عمده این غله محسوب می شوند.

قیمت جو دوسر برای باشگاه ها وابسته به حجم خرید، کشور سازنده، نوع جو دوسر و نوع بسته بندی است. باشگاه های ورزشی با خرید جو دوسر به صورت عمده، می توانند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه عمل کنند.

علاقه مندان جهت تامین جو دوسر برای تولید مکمل در باشگاه های ورزشی، می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی و رایگان آن ها بهره مند شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *