خرید آرد جو دوسر پرک وارداتی و ایرانی

جو دوسر

آرد جو دوسر پرک در ایران، به صورت وارداتی و ایرانی وجود دارد و افراد با توجه به سلیقه و نوع مصرف می توانند انتخاب کنند که کدام نوع را خریداری کنند.

خرید آرد جو دوسر پرک وارداتی و ایرانی از طریق چه مراکزی امکان پذیر است؟ آرد جو دوسر پرک ایرانی و وارداتی چه خواصی دارند؟

آرد جو دوسر چیست؟

محصول آرد جو دوسر یکی از محصولات حاصل از جو دوسر می باشد که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و افراد زیادی علاقه ‌مند به استفاده از این آرد هستند. این محصول را، همانند آرد غلات دیگر در تهیه انواع محصولات غذایی می توان استفاده نمود.

آرد جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد که در حجم عمده و جزئی قابل خرید می باشد.

خرید آرد جو دوسر برای مصارف خانگی به صورت جزئی و در بسته بندی و یا کیلویی انجام می شود. عمدتا خریداران عمده آرد جو دوسر، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

 

جو دوسر

 

خواص آرد جو دوسر

آرد جو ‌دوسر همانند دانه های جو دوسر دارای خواص فراوانی می باشد. آرد جو دوسر دارای فیبر فراوانی است. این فیبر در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها نظیر دیابت، کلسترول خون و یبوست بسیار توصیه می شود.

آرد جو دوسر فاقد گلوتن است و این خاصیت باعث محبوبیت در بین بیماران سلیاکی شده است.

آرد جو دوسر آردی کامل محسوب می شود و برخلاف آرد مصرفی کشور که بدون سبوس است، آردی سبوس دار و پر خاصیت است. از آرد جو دوسر می توان برای تولید انواع محصولات غذایی استفاده نمود و محصولاتی فراسودمند و نو را تولید کرد.

آرد جو دوسر باعث ایجاد عطر و طعم و بافت فوق العاده در انواع کیک، مافین و بیسکوییت می شود. آرد جو دوسر سرشار از آهن، فسفر، روی، منگنز، پروتئین، ویتامین ها و‌ … می باشد.

 

جو دوسر

 

خرید آرد جو دوسر سبوس دار ایرانی

آرد جو دوسر، آردی سبوس دار می باشد که در ایران هم تولید می گردد. آرد جو دوسر سبوس دار ایرانی قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

این آرد از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است، همچنین نسبت به نمونه های خارجی، آرد جو دوسر ایرانی قیمتی مقرون به صرفه دارد و برای خریداران عمده بسیار مناسب است.

برای کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و بسته بندی که از آرد جو دوسر در مقادیر بالا استفاده می کنند، خرید آرد جو دوسر پرک و سبوس دار ایرانی از لحاظ اقتصادی و تامین محصول بسیار مناسب تر است.

شرکت ایلیا یکی از تولید کنندگان آرد جو دوسر سبوس دار در ایران است. این شرکت عمدتا به صورت تناژ آرد جو دوسر را به فروش می رساند و با توجه به نوع تولید کارخانه مورد نظر، آرد جو دوسر را به آن ها پیشنهاد می دهد.

در این شرکت خدمات ارزنده ای به خریداران تعلق می گیرد و خریداران می توانند از بخش تحقیق و توسعه، خدمات مشاوره ای، تامین بلند مدت محصول و قرارداد طولانی مدت بهره مند شوند.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر برای پوست و لاغری

فرآورده آرد جو دوسر از محصولاتی است که برای تولید محصولات پوستی و لاغری به وفور استفاده می شود. آرد جو دوسر با داشتن ماده ای خاص، اثر ویژه ای بر روی پوست های خشک و خارش دار، دارد.

تولید محصولات پوستی همراه با آرد جو دوسر در حال حاضر در کشور در حال انجام است و این محصولات طرفداران خاص خود را نیز دارد.

آرد جو دوسر با داشتن فیبر، در جهت لاغری و کاهش وزن بسیار موثر است. فیبر موجود در آرد جو دوسر باعث ایجاد سیری طولانی مدت در فرد می شود و از گرسنگی و پرخوری جلوگیری می کند.

محصولات لاغری همراه با آرد جو دوسر در کارخانه جات تولید می شود. کارخانه جات تولید کننده محصولات پوستی و مکمل های لاغری، باید آرد جو دوسر مورد نیاز خود را از مراکزی معتبر تهیه کنند.

این مراکز باید پتانسیل تامین آرد جو دوسر مورد نیاز آن ها را داشته باشد و قیمت تمام شده کمی را بر روی دوش کارخانه جات بگذارد.

 

جو دوسر

 

تهیه آرد جو دوسر وارداتی

علاوه بر آرد جو دوسر که در داخل کشور تولید می شود، واردات آرد جو دوسر نیز به کشور انجام می گیرد. آرد جو دوسر وارداتی، قیمتی بالاتر از تولیدات داخلی داشته و نوسان قیمت زیادی دارد، زیرا وابسته به قیمت ارز می باشد.

در ایران شرکت های وارد کننده، آرد جو دوسر وارداتی را به صورت خرد و عمده عرضه می کنند. هنگام خرید آرد جو دوسر وارداتی باید به نکاتی از قبیل کیفیت آرد جو دوسر، دارا بودن مجوزات بهداشتی، هزینه های اضافی نظیر بسته بندی و حمل و نقل دقت نمایید.

آرد جو دوسر در بدنسازی

آرد جو دوسر با داشتن فیبر و پروتئین بالا، بین ورزشکاران و‌ بدنسازان دارای محبوبیت زیادی است. از این رو شرکت ها و کارخانه جات تولید کننده مکمل های بدنسازی، علاقه مند به خرید آرد جو دوسر پرک و استفاده از آن در تولید محصولات خود هستند.

آرد جو دوسر مورد استفاده برای تولید مکمل های بدنسازی می تواند تولید ایران و یا وارداتی باشد و با توجه به علاقه و نوع کاربرد آرد جو دوسر، کارخانه جات می توانند محصول خود را انتخاب کنند.

کارخانه جات تولید کننده مکمل های بدنسازی برای تامین آرد جو دوسر مورد نیاز، از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهند، که محصولی با کیفیت که دارای استاندارد های بهداشتی باشد ارائه دهند.

 

جو دوسر

 

تامین و فروش آرد جو دوسر در کشور

مراکز فروش گسترده ای در سطح کشور برای تامین آرد جو دوسر وجود دارند. برای انتخاب مرکزی معتبر و مناسب باید به نکاتی توجه کرد.

این نکات شامل: قدرت تامین بلند مدت محصول، آمادگی عقد قرار داد بلند مدت، ارسال بار یکنواخت در هر پارت سفارش، امکان مرجوع و تعویض بار فرستاده شده در صورت نارضایتی، هزینه های جانبی نظیر حمل و نقل و بسته بندی کمی بر روی دوش خریدار بگذارد، امکان ارسال نمونه را فراهم آورد، مجوزات بهداشتی و سیب سلامت را دارا باشد.

شرکت ایلیا از مجموعه های معتبر در فروش و تامین آرد جو دوسر در کشور می باشد. این مجموعه علاوه بر تولید آرد جو دوسر ایرانی، وارد کننده آرد جو دوسر خارجی نیز می باشد. همچنین با توجه به نوع کاربرد و علاقه خریدار، آرد جو دوسر مناسب را به آن ها پیشنهاد می دهد.

این مجموعه علاوه بر پتانسیل تامین بلند مدت محصول، مشاوره تخصصی نیز به کارخانه جات برای تولید محصولی جدید و فراسود مند را می دهد.

شما می توانید جهت خرید و ارتباط با کارشناسان مجموعه ایلیا از طریق شماره های موجود در سایت اقدام نمایید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *