کاربردهای آرد جو دوسر برای پوست

جو دوسر

کاربردهای آرد جو دوسر برای پوست چیست؟ چه محصولات آرایشی و بهداشتی از جو دوسر تهیه و عرضه می‌شوند؟ ماسک جو دوسر چیست و چه خواصی برای پوست و صورت دارد؟

آیا جو دوسر نقشی مؤثر در لاغری و کاهش وزن دارد؟ خرید و فروش جو دوسر برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی از کدام مرکز معتبر داخلی امکان­پذیر است؟

کاربردهای جو دوسر برای کارخانه‌های محصولات بهداشتی

بسیاری از برند های ملی و جهانی در زمینه زیبایی و مراقبت‌ های پوستی و بهداشتی، از عصاره جو دوسر در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند.

این برند ها در محصولات مختلفی از جمله مواد آرایشی رنگی، مواد مراقبتی مو، محصولات مراقبتی پوست و مو کودکان، محصولات مراقبتی پوستی، شوینده‌ های پوست و مو مانند صابون و شامپو از عصاره جو دوسر استفاده می‌ کنند.

تحقیقات اخیر نشان داده است که چنانچه از جو دوسر در فرمولاسیون شوینده‌ ها استفاده شود، آن ماده شیمیایی قادر به مراقبت بیشتر از پوست صورت و بدن خواهد بود.

همچنین با استفاده از کرم‌ های مناسب پوست صورت و بدن که حاوی عصاره جو دوسر هستند، به‌ خوبی می ­توان طراوت پوست را به حالت قبل از شستشو بر‌گرداند. همچنین ویتامین های مختلف به ویژه ویتامین ب باعث جوانسازی پوست می گردد.

هیچ مواد طبیعی دیگری وجود ندارد که مانند جو دوسر در لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده شود و عملکرد مناسب بر روی پوست و مو داشته باشد.

امروزه این محصول برتر بهداشتی در سراسر جهان از جمله در آسیا و ایران مورد استفاده قرار می‌ گیرد. جو دوسر ویژگی‌ های بسیار خوبی دارد و اثرات آن بر پوست و مو ملایم است، از این ‌رو برای اکثر افراد جامعه از جمله کودکان و افراد مسن قابل ‌استفاده است.

 

جو دوسر برای پوست

 

ماسک جو دوسر برای لک صورت و چروک

اگرچه بلغور جو دوسر بیشتر به‌ عنوان یک ماده غذایی شناخته می‌ شود، اما نباید از آثار فوق‌العاده آن در مراقبت از پوست غافل ماند.

جو دوسر یک ماده آرایشی همه‌ کاره است که می‌تواند بسیاری از بیماری‌ ها و مشکلات پوستی را برطرف کند. آنتی‌اکسیدان موجود در جو دوسر می‌تواند باعث کاهش التهاب پوست شود. از آرد جو دوسر می‌توان به‌ عنوان ماده پایه ماسک‌ های لایه بردار ملایم و پاک‌سازی کننده پوست استفاده کرد.

تقریباً به هر بهانه‌ ای می‌توانید از ماسک جو دوسر برای پوست خود استفاده کنید. چنانچه از آکنه رنج می‌برید، یا پوست شما حساس و ملتهب است، یا این‌که پوست چربی دارید و کنترل چربی آن برای شما مشکل است، یا حتی اگر پوست شما خشک است نیز می‌توانید با ماسک جو دوسر به‌خوبی آن را آب‌رسانی کنید.

اگزما دارید؟ پسوریازیس پوست شما را رنج می‌ دهد؟ نگران نباشید جو دوسر برای بسیاری از این مشکلات راه حلی معجزه­ گر است.

یک ترکیب عالی برای رفع لک صورت و آفتاب‌سوختگی، استفاده از بلغور جو دوسر می‌باشد. این دانه معجز­ه­ گر در بسیاری از درمان‌ های پوستی و رفع التهاب و آفتاب‌ سوختگی، ماده­­ ای مؤثر به‌ حساب می‌ آید.

 

جو دوسر

 

طرز تهیه ماسک خانگی

برای تهیه ماسک تسکین‌ دهنده جو دوسر برای پوست‌ های دارای لک و آفتاب‌ سوختگی، ۲ قاشق غذا خوری پودر جو دوسر یا جو ریز آسیاب شده را با ۱ تا ۳ قطره اسانس بابونه مخلوط نمایید.

به ترکیب خود 4/1 قاشق چای‌ خوری عسل و مقداری آب اضافه کنید. آب را کم‌کم اضافه کنید و مخلوط را مدام به هم بزنید تا یک بافت خمیری پیدا کند.

ماسک را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی نواحی آفتاب‌ سوخته و دارای لک صورت خود بزنید. سپس با آب خنک پوست صورت خود را به‌ آرامی بشویید و با حوله خشک کنید. پس از استفاده از ماسک حتماً از کرم آب‌رسان یا نرم‌کننده مناسب پوست خود استفاده نمایید.

 روش دیگر برای استفاده از جو دوسر به‌ عنوان یک ماده مغذی پوست برای رفع چروک صورت، بدین‌گونه است که ۱ قاشق غذا خوری آرد جو دوسر را با ۱ قاشق غذا خوری روغن مناسب پوست خود مخلوط کنید و به هم بزنید.

این روغن می‌تواند روغن نارگیل، زیتون یا آرگان اصل باشد. ترکیب را به‌آرامی بر روی صورت خود بمالید و اجازه دهید که ۲۰ دقیقه بر روی پوست شما بماند.

در تمام مدتی که ماسک جو دوسر بر روی پوست صورت شماست، آرامش خود را حفظ کنید و در محیطی به‌ دور از تنش باقی بمانید. سپس با آب سرد صورت خود را بشویید و کرم آب‌رسان مناسب پوست خود را استفاده نمایید.

 

جو دوسر

 

ماسک جو دوسر برای چاقی صورت

بسیاری از خانم ­ها از این که صورت لاغر و استخوانی داشته باشند ناراحت هستند. معمولاً لاغری صورت می‌تواند به‌ خاطر از دست‌ دادن چربی یا آب پوست باشد.

چنانچه شما بتوانید به‌ خوبی پوست صورت خود را آب‌ رسانی کنید، می‌توانید به چاقی و بهبود کیفیت پوست صورت خود کمک نمایید.

ماسک‌ های متفاوتی برای چاقی صورت وجود دارد که در ادامه یکی از آن ها که بر پایه جو دوسر است را به شما معرفی می‌کنیم.

برای تهیه ماسک جو دوسر مناسب چاقی صورت در خانه به ۲ قاشق غذاخوری ماست بدون شکر و ۲ قاشق غذاخوری خیار له‌ شده نیاز دارید. این مواد را با هم مخلوط کنید و به آن مقداری جو دوسر و ۱ قاشق چای‌ خوری گیاه مریم‌گلی خرد شده اضافه کنید.

ترکیب آماده‌شده را که به‌صورت خمیری است، بر روی پوست تمیز صورتتان بزنید و اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. سپس صورتتان را با آب گرم بشویید و از کرم آب‌ رسان مناسب پوست خود استفاده کنید.

این ماسک علاوه بر کمک­ کردن به پرشدن ماهیچه‌های صورتتان، به‌خاطر اسید لاکتیک موجود در ماست به‌ آرامی پوست شما را لایه‌ برداری کرده و شفافیت مناسبی به آن می‌ بخشد. همچنین خیار یک آب‌ رسان قوی است و به چاقی صورت شما کمک می‌ کند.

 

جو دوسر

 

خواص جو دوسر برای لاغری

جو دوسر غله ­ای سرشار از مواد مغذی است که قیمت آن نسبت به سایر غلات فراسودمند مقرون­ به­ صرفه ­تر است.

کربوهیدرات­ های سالم این دانه به ‌اضافه فیبر خوراکی آن سبب می ­شود خوردن جو دوسر به‌ عنوان صبحانه، انرژی مضاعفی به شما بدهد و برای مدت طولانی شما را سیر نگه دارد. همین امر به کاهش وزن و لاغری کمک شایانی خواهد کرد.

 

آرد جو دوسر برای پوست

 

خریدوفروش جو دوسر برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده عرضه دانه جو دوسر مرغوب برای مصرف کارخانه‌ های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

جو دوسر تولید شده در این شرکت، کشت مزارع داخلی می‌ باشد. همچنین در مراحل پوست‌ گیری و فرآوری آن از دستگاه‌ های مجهز و مدرن استفاده شده است.

شرکت ایلیا، جو دوسر را با قیمتی بسیار مناسب و به‌ صورت عمده به بازار های داخلی و خارجی عرضه می‌ نماید. برای خرید جو دوسر مورد نیاز در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می توانید با مشاوران متخصص این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *