قیمت فروش دانه و پرک جو دوسر ویژه صبحانه

جو دوسر

قیمت فروش دانه و پرک جو دوسر ویژه صبحانه را از کدام مرکز دریافت می‌کنید؟

آیا با خواص جو دوسر پرک صبحانه فوری آشنایی دارید؟ جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم؟ قیمت جو دوسر پرک فله چقدر است؟ قیمت جو دو‌سر پرک را کجا و کدام مرکز میداند؟

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۵۰۰ گرمی دانیما

وجود مواد معدنی و مغذی در جو دوسر موجب شده تا با استفاده مناسب از آن بتوان در طول یک روز شاهد احساس سیری طولانی مدتی بوده و انرژی و نیاز بدن را تامین نماید.

همین امر نیز موجب گردیده است تا امروزه جو دوسر تنها یک محصول در تولید غذا و کیک‌ها نبوده، بلکه از آن در تولید صبحانه فوری نیز استفاده شود.

جو دوسر در انواع مختلف موجود می باشد که شامل بلغور جو دو سر، جو دو سر پرک درشت، جو دوسر پرک خرد شده و جو دوسر پرک صبحانه می باشد.

جو دوسر پرک برای صبحانه به صورت نیمه آماده و فوری در فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد. این محصول را می‌توانید بدون جوشاندن و طی شدن زمان پخت کم، با شیر گرم و ترکیبات دیگر مثل انواع افزودنی، عسل، مرکبات و یا خشکبار میل کنید.

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۵۰۰ گرمی دانیما را مجموعه ایلیا برای تمامی کسانی که خواستار زندگی سالم بوده و یا کسانی که به‌علت دغدغه و مشغله کاری فرصتی برای خوردن این وعده مهم را ندارند با قیمت و کیفیتی مناسب عرضه می‌کند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک صبحانه فوری

به اعتقاد بسیاری از افراد صبحانه مهمترین وعده‌ غذایی در روز است، باید در وعده صبحانه مواد خوراکی با ارزش غذایی بالا را بگنجانید.

جو دوسر برای صبحانه یکی از همین مواد غذایی مغذی است که مصرف آن برای بدن در وعده‌ صبحانه بسیار مفید است. همچنین انرژی مورد نیاز برای یک روز شاداب و خوب را فراهم می‌سازد.

در انتخاب غلات صبحانه جو دوسر نسبت به سایر غلات در اولویت قرار دارد. این دانه دارای کربوهیدرات‌های پیچیده، پروتئین  و مقدار قابل توجهی فیبر است.

همچنین حاوی ریز مغذی‌هایی مانند ویتامین‌های گروه  Eو B و مواد معدنی مانند کلسیم و آهن است.

مراکز و فروشگاه‌های بسیاری به‌صورت بسته‌بندی محصولات جو دو‌سر پرک صبحانه فوری را در کشور به صورت اینترنتی و یا خرید حضوری آماده نموده‌اند و به‌راحتی با کیفیت و مرغوبیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

ترکیب جو دو‌سر با پروتئین می‌تواند برای وعده صبحانه یا به‌عنوان میان وعده سالم و کامل مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور جو دو‌سر را روی اجاق یا در ماکرویو با آب یا شیر بپزید، بعد از خوب پختن از روی حرارت برداشته و پودر پروتین را افزوده و هم بزنید و برای مدت 30 ثانیه دوباره بپزید.

طریقه مصرف دیگر آن به این صورت است که جو دوسر را با  آب یا شیر در قابلمه ریخته و روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید. سپس حرارت را کم کنید تا جو دوسر پخته شود.

بعد از نرم شدن، آن را در ظرف بریزید و روی آن مواد دلخواه‌تان را بریزید. به همین سادگی صبحانه‌ی کامل و خوشمزه‌‌ شما آماده است. برای خرید جو دو‌سر پرک صبحانه فوری می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بر‌قرار نمایید.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک

شرکت‌های مختلف تحت برند‌های متنوع و بسته‌بندی‌های گوناگون با قیمت‌های مختلفی اقدام به ارائه محصول در بازار نموده‌اند.

محصول جو دو‌سر پرک را به‌صورت ساده و طعم دار که هرکدام برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند را خریدار متناسب با نیاز خود خریداری می‌نماید.

 جو دو‌سر پرک برای تهیه انواع سوپ، دلمه، حلیم و مکمل‌های غذایی برای ورزشکاران و بدنسازان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و میزان فروش بالایی دارد.

رقابت بین مراکز عرضه‌کننده باعث شده تا همه در تلاش برای ارائه محصولی با کیفیت بوده تا از این طریق رضایت مشتری را تا حد ممکن جلب نمایند. مجموعه ایلیا با فراهم‌سازی فروشگاه اینترنتی شرایطی را ایجاد نموده است تا خریداران بتوانند شاهد قیمت‌هایی مناسب و سودآور باشند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم

قیمت خرید جو دوسر در نمایندگی اینترنتی و فروشگاه‌ها و عطاری‌های سطح شهر با نگاهی به کیفیت این محصول تعیین می‌گردد. از این رو مشتریان عموما می‌توانند شاهد قیمت‌هایی رقابتی و مناسب باشند.

این محصول به صورت قطع یکی از جایگزین‌های درجه یک برای محصولات تقویتی و شیمیایی و مکمل غذایی مفیدی برای ورزشکاران می‌باشد.

در بسیاری از فروشگاه های شهرهای مختلف جو دوسر پرک شده در بسته‌ بندی‌ های متنوع و با کیفیت و تحت برند خاص عرضه می‌گردد.

اما برای خرید دانه و یا آرد آن باید از فروشگاه های مخصوصی آن را تهیه نمود. همچنین در برخی از سایت‌ها نمونه فله آن با قیمت پایین‌تر و مشتری ‌پسند عرضه می‌گردد.

کارگروه توسعه و تجارت سبز ایلیا امکان خرید جو دوسر را بدون حضور واسطه، با تمایز قیمتی و با کیفیت مرغوب و عدم محدودیت در حجم سفارش خرید برای همگان فراهم آورده است. کلیه عزیزان در حین خرید می‌توانند برای دریافت اطلاع از خواص و ویژگی ‌های جو دوسر ‌پرک با کارشناسان مجموعه ارتباط مستقیمی داشته باشند.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک فله

امروزه سهم ویژه‌ای از محصولات قرار گرفته در سبد غلات دارای ارزش غذایی بالایی هستند. جو دوسر نیز یکی از مهم‌ترین این انواع به واسطه دارا بودن انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز انسان می‌باشد.

فروش فله‌ای جو دوسر در بیشتر فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌کننده در شهرهای مختلف صورت می‌گیرد. نهایتا محصول در هر وزن و حجمی بسته به سلیقه مشتری عرضه می‌گردد. فروش فله این محصول دارای قیمت پایین‌تر از نمونه بسته‌بندی آن می‌باشد.  

شرکت ایلیا پیشرو ‌ترین گروه تجاری جو دوسر در ایران با کشت و تولید 300 هکتار جو دوسر و فراوی آن توانسته است دغدغه بسیاری از فروشندگان این محصول را در کشور بر طرف کند.

محصول با کیفیت تولید شده در این مجموعه با قیمت بسیار فوق العاده‌ای در بازار عرضه می‌شود و امکان خرید جو دو‌سر بدون محدودیت تامین را در کشور را فراهم کرده است.

این خرید فرصت مناسبی است تا خریداران بتوانند شاهد قیمت‌هایی مناسب در کنار کیفیتی بی‌نظیر باشند. خرید جو دوسر به‌صورت فله و اینترنتی همواره با کنترل قیمت‌ها و دارا بودن کیفیت کاملا مناسب این محصولات همراه است.

 

جو دوسر

 

قیمت فروش دانه و پرک جو دوسر ویژه صبحانه

پر‌کاربرد‌ترین نوع جو دوسر، جو دو‌سر پرک دانه آن می‌باشد، که توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر‌مارکت‌ها و یا مراکز خرید اینترنتی به‌صورت بسته ‌بندی عرضه می‌شود.

قیمت هر کدام از این موارد بسته به کیفیت و برند آن متفاوت می‌باشد. رستوران‌ها و کارخانه ‌های مصرف‌کننده جو دو‌سر پرک برای تهیه جو دوسر آماده و نیمه آماده ویژه صبحانه و … می‌توانند با کارشناسان و متخصصان مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشند. کارشناسان ایلیا جهت ارائه مشاوره های رایگان آمادگی کامل را دارند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *